Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Κόσμος - Sputnik Ελλάδα
Κόσμος
Διεθνείς ειδήσεις από όλο τον κόσμο. Άρθρα και αναλύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

Τα ακρωνύμια LOL και WTF θέλει να κατοχυρώσει η Procter & Gamble για προϊόντα της

© Wikipedia/2.0Τα κεντρικά γραφεία της Procter and Gamble στο Σινσινάτι
Τα κεντρικά γραφεία της Procter and Gamble στο Σινσινάτι - Sputnik Ελλάδα
Βρείτε μας
Η πολυεθνική κατέθεσε ήδη αίτημα για να κατοχυρώσει δημοφιλείς «φράσεις» του διαδικτύου, όπως LOL και WTF και να τις χρησιμοποιήσει σε προϊόντα της, προκειμένου να προσελκύσει τα νεανικά κοινά.

Με πασίγνωστα ακρωνύμια που χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους νέους στο διαδίκτυο, θέλει να ονομάσει προϊόντα του, η πολυεθνική εταιρία Procter & Gamble, κολοσσός στον κλάδο των καλλυντικών.

Η εταιρία κατέθεσε αίτημα στην υπηρεσία για τις πατέντες και το εμπόριο στις ΗΠΑ, προκειμένου να λανσάρει στην αγορα νέα προϊόντα που θα έχουν τα ονόματα LOL (Laughing Out Loud), WTF (What The F*ck), NBD (No Big Deal) and FML (F*ck My Life), όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Μυστήριο παραμένει τι είδους προϊόντα θα έχουν τέτοιες ονομασίες, ωστόσο θα πωλούνται δίπλα-δίπλα με τα γνωστά προϊόντα της εταιρίας όπως το Fairy και το Ariel.

Δεν έχει ακόμη γίνει δεκτό το αίτημα της εταιρίας, καθώς σύμφωνα με την υπηρεσία για τις πατέντες έχουν ζητηθεί πρόσθετες διευκρινήσεις από την P&G, τις οποίες θα πρέπει να δώσει μέχρι τον προσεχή Ιανουάριο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της P&G, Ντέιβιντ Τέιλορ δήλωσε ότι η εταιρία που εχει στην κατοχή της δημοφιλή προϊόντα όπως Crest, Gillette, Old Spice, στοχεύει στην ηλικιακή ομάδα από 25 έως 37 έτη.

Άλλο στέλεχος της εταιρίας, ο Νέλσον Πελτζ, δήλωσε επίσης στο CNBC ότι ο στόχος είναι οι νέοι καταναλωτές. Εξήγησε ότι αυτή η κατηγορία των καταναλωτών, επιθυμούν να έοχυν ένα συναισθηματικό δέσιμο με τα προϊόντα που αγοράζουν.

Η εταιρία ωστόσο, πρέπει να είναι προσεκτική με τέτοιες πρωτοβουλίες. Σύμφωνα με μια έρευνα από την Fuse Media το 78% των νεότερων καταναλωτών, δεν τους αρέσουν οι διαφημίσεις που στοχεύουν απευθείας σε εκείνους.

Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Internacional
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
АҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάԱրմենիաՀայերենΑρμενικάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社简化中文Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社繁體中文Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά