Η Ρωσία θα χρησιμοποιεί εγχώρια υλικά για το αεροσκάφος MC-21 λόγω των κυρώσεων των ΗΠΑ

© Sputnik / Μεταφορά στο αρχείο φωτογραφίαςΔοκιμαστική πτήση του αεροσκάφους MC-21
Δοκιμαστική πτήση του αεροσκάφους MC-21 - Sputnik Ελλάδα
Οι ρωσικές εταιρείες που συμμετέχουν στην κατασκευή του νέου υπερσύχρονου επιβατηγού αεροσκάφους MC-21, θα αναγκαστούν να στραφούν στην εγχώρια αγορά για να αναζητήσουν συνθετικά υλικά τα οποία μέχρι πρότινος εισήγαγαν από το εξωτερικό.

Νωρίτερα, τα ρωσικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι οι αμερικανικές κυρώσεις εναντίον δύο ρωσικών τεχνολογικών εταιρειών που ασχολούνταν με την παραγωγή του υπερσύγχρονου αεροσκάφους μεσαίας εμβέλειας MC-21 διέκοψαν την πρόσβαση τους σε εξαρτήματα που κατασκευάζονται σε ΗΠΑ και Ιαπωνία και τα οποία ήταν απαραίτητα για την επαναστατική σύνθετη πτέρυγα του αεροσκάφους.

Οι αμερικανικές κυρώσεις εναντίον της Aerocomposit της Ρωσίας, θυγατρικής της United Aircraft Corporation και της ORPE Technologiya (μέρος της Rostec Holding), «σπρώχνουν» χρονικά την εισαγωγή του MC-21 από τα μέσα του 2019 στο τέλος του 2020, δήλωσε ο CEO της Rostec, Σεργκέι Τσεμέζοφ.

«Σχετικά με το γεγονός ότι οι Αμερικανοί έχουν σταματήσει την προμήθεια σύνθετων υλικών, αλλάζουμε τα σύνθετα υλικά μας. Έχουμε ήδη τα απαραίτητα σχέδια και ρωσικούς εταίρους, συμπεριλαμβανομένης της Rosatom», δήλωσε ο Τσεμέζοφ, μιλώντας στο περιθώριο της έκθεσης IDEX —2019 στα ΗΑΕ τη Δευτέρα.

«Οι δοκιμές ολοκληρώνονται αυτή την περίοδο, οπότε η προθεσμία για την εισαγωγή του αεροσκάφους σε μαζική παραγωγή μετατοπίζεται κάπως, υποτίθεται ότι θα είχαμε παρουσιάσει το πρώτο από τα αεροσκάφη της σειράς μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Τώρα, το χρονοδιάγραμμα μετακινήθηκε κάπου προς το τέλος του 2020», πρόσθεσε ο κ. Τσεμέζοφ.

Νωρίτερα, η εφημερίδα Kommersant της Ρωσίας ανέφερε ότι τα εξαρτήματα των πτερύγων του MC-21 και του κατακόρυφου σταθεροποιητή που παράγει η εταιρεία Hexcel και η ιαπωνική εταιρεία Toray Industries, δεν έγιναν διαθέσιμα αφού η Ουάσιγκτον επέβαλε κυρώσεις σε δύο ρωσικές εταιρείες που συμμετέχουν στην παραγωγή του αεροσκάφους.

Η Kommersant σημείωσε ότι η Ρωσία θα μπορούσε να στραφεί σε σύνθετα υλικά που κατασκευάζει η Umatex, το τμήμα σύνθετων υλικών του ρωσικού πυρηνικού κολοσσού Rosatom, αλλά υποστήριξε ότι η εταιρεία δεν είναι ακόμη σε θέση να παράγει τα προηγμένα υλικά.

Νωρίτερα, εν μέσω εντατικών δοκιμαστικών πτήσεων του νέου αεροπλάνου, οι Ρώσοι αξιωματούχοι ανέφεραν ότι το αεροσκάφος θα εισαχθεί στην αγορά κάπου μεταξύ του δεύτερου εξαμήνου του 2019 και των αρχών του 2020. Σε κάθε περίπτωση, το MC-21 αναμένεται να λάβει πιστοποίηση ασφαλείας από τις ρωσικές αρχές πολιτικής αεροπορίας μέσα στο 2019, με τους κατασκευαστές να ελπίζουν να αποκτήσουν την πιστοποίηση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας μέσα στο επόμενο έτος.

Το πολυαναμενόμενο αεροσκάφος χωρητικότητας 130-220 επιβατών και εμβέλειας 6000 χιλιομέτρων έχει ήδη προπαραγγελθεί από πολλές ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες έχουν ανάγκη από 200 αεροσκάφη του τύπου, με διάφορες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία να έχουν εκδηλώσει επίσης ενδιαφέρον. Μόλις διατεθεί στην αγορά, το MC-21 αναμένεται να ανταγωνισθεί επί ίσοις όροις τα επιβατικά αεροσκάφη μεσαίας εμβέλειας που παράγονται από την Boeing και την Airbus, με το ρωσικό αεροπλάνο να έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, χαμηλότερες απαιτήσεις συντήρησης, υψηλότερη ταχύτητα πλεύσης, καθώς και μια τιμή αρκετά εκατ. δολάρια χαμηλότερη από αυτή του ανταγωνισμού.

Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала