Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand

© AFP 2022 / FRANCK FIFEΘέατρο σε live streaming στη Γαλλία
Θέατρο σε live streaming στη Γαλλία - Sputnik Ελλάδα
Η Γαβριέλλα Τριανταφύλλη του ΚΠΙΣΝ, ο σκηνοθέτης Νικόλας Ανδρουλάκης, ο Μάνος Καρατζογιάννης του Θεάτρου Σταθμός και ο Νίκος Καμτσής του παιδικού θεάτρου Αερόπλοιο μιλούν στο Sputnik για τα οφέλη, τις θυσίες, τις προοπτικές της τεχνολογίας.

«Εδώ και δυόμιση χιλιάδες χρόνια […] ποτέ και κανένας δεν μπόρεσε να σταματήσει το θέατρο. Ούτε οι πόλεμοι, ούτε οι λοιμοί, ούτε οι πανούκλες, ούτε οι θρησκείες και οι εξουσίες που το έθεταν εκτός νόμου, ούτε ο ερχομός του κινηματογράφου και της τηλεόρασης» γράφει ο συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης και προσθέτει: «Το θέατρο φυσικά θα συνεχίσει και στον καιρό του κορονοϊού. Χιλιάδες (ναι, χιλιάδες) δημιουργοί, από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, θα επιχειρήσουν (ήδη το κάνουν) να βρουν την νέα φόρμα που θα τρυπήσει το φράγμα της απαγόρευσης».

Rijksmuseum στο Άμστερνταμ - Sputnik Ελλάδα
Ο γύρος του κόσμου από το σπίτι: 12+1 μουσεία προσφέρουν εικονικές ξεναγήσεις

Ήδη το κάνουν, πράγματι: Στην Ελλάδα της καραντίνας, θέατρα και πολιτιστικά ιδρύματα άρχισαν να μεταδίδουν διαδικτυακά παραστάσεις -μαγνητοσκοπημένες αλλά και ζωντανά- και μερικά συνεχίζουν. Στο μεταξύ, νέες παραγωγές σχεδιάζονται για και από την πλατφόρμα του Zoom. Τέσσερις εκπρόσωποι του θεάτρου μιλούν στο Sputnik για τη φετινή, άνευ προηγουμένου διαδικτυακή εμπειρία και την παρακαταθήκη της.

Γαβριέλλα Τριανταφύλλη: «Μια κυρία μάς έγραψε: "Κάνατε δώρο στην τυφλή μητέρα μου"»

Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στη διάρκεια της καραντίνας εγκαινίασε την πλατφόρμα διαδικτυακών δράσεων #snfccAtHome. Ανάμεσα σε αυτές είναι οι «Παραβάσεις: Το Θεατρικό Αναλόγιο», ηχογραφημένες και live θεατρικές παραστάσεις, στις οποίες εστιάζει η διευθύντρια Προγραμματισμού και Παραγωγής του ΚΠΙΣΝ.

  • Το περιεχόμενο: «Δημιουργήσαμε, πάρα πολύ γρήγορα, έναν προγραμματισμό δράσεων παρεμφερή με τον on site, με νέο περιεχόμενο αλλά και παλαιότερές μας καταγεγραμμένες εκδηλώσεις. Για τις Παραβάσεις, εν προκειμένω, επιλέξαμε να έχουμε audio αρχεία από παλαιότερες ηχογραφήσεις, γιατί νιώσαμε ότι στην απομόνωση ο ήχος ήταν πιο κοντά στη συνθήκη της συντροφιάς. Παράλληλα, κάποιες νέες παραγωγές που θα παρουσιάζονταν υπό μορφή Θεατρικού Αναλογίου στον Φάρο επιλέξαμε να τις προβάλουμε σε live streaming και να τις αφήσουμε αναρτημένες στο διαδίκτυο, όπως κάναμε την Κυριακή 17 Μαΐου με την “Κασσάνδρα και τον Λύκο”, με τις Μαρία Κεχαγιόγλου και Ελίνα Ρίζου [σ.σ.: ερμήνευσαν αποσπάσματα από το μυθιστόρημα της Μαργαρίτας Καραπάνου] σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά».
Νήπιο διαβάζει βιβλίο - Sputnik Ελλάδα
Παιδιά και καραντίνα: Αυτά τα πέντε νέα παιδικά βιβλία έχουν κάτι αληθινά ξεχωριστό
  • Οι εκπλήξεις: «Πάντοτε προσπαθούμε να βρούμε το καλό στις δυσκολίες που συναντάμε. Ένα διαρκές σχόλιο που λαμβάνουμε, ειδικά στα live streaming, είναι “Καλησπέρα από το Βανκούβερ, τη Στοκχόλμη κ.λπ.”. Στη σειρά Αναγνώσεις, όπου σημαντικοί Έλληνες ηθοποιοί διαβάζουν μείζονα κείμενα της ελληνικής γραμματείας, όταν αναρτήσαμε την ηχογραφημένη ανάγνωση του διηγήματος του Γεωργίου Βιζυηνού “Μοσκώβ Σελήμ” από την Άννα Κοκκίνου, μια κυρία μάς έγραψε: “Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι δώρο κάνατε στην τυφλή μητέρα μου”. Φανταζόμαστε ότι ένας τέτοιος άνθρωπος δεν θα ερχόταν με την ίδια ευκολία να βιώσει τη δράση στο Κέντρο Πολιτισμού».
  • Τα σχέδια: «Οι ψηφιακές δράσεις μας θα είναι σε εξέλιξη μέχρι τέλη Ιουνίου. Μετά θα εξετάσουμε ποιες εκδηλώσεις θα γίνονται ζωντανά on site και ποιες θα αναμεταδίδονται online. Ακόμα όμως και όταν επιστρέψουμε σε μια σχετικά φυσιολογική καθημερινότητα, δεν θέλουμε να εγκαταλείψουμε τον διαδικτυακό προγραμματισμό. Τα οφέλη, η σημασία, το βάρος του είναι τέτοια, ώστε επιθυμούμε να συνεχίσουμε να τον καλλιεργούμε».
  • © Φωτογραφία : www.snfcc.org/athomeΦωτογραφικό υλικό από το έργο «Παραβάσεις live: Η Κασσάνδρα και ο Λύκος»
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    Φωτογραφικό υλικό από το έργο «Παραβάσεις live: Η Κασσάνδρα και ο Λύκος»
    © Φωτογραφία : press materialΦωτογραφικό υλικό από το έργο «Αναγνώσεις: Ελληνικό Διήγημα. Γεώργιος Βιζυηνός, Ο Μοσκώβ Σελήμ»
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    Φωτογραφικό υλικό από το έργο «Αναγνώσεις: Ελληνικό Διήγημα. Γεώργιος Βιζυηνός, Ο Μοσκώβ Σελήμ»

    Νικόλας Ανδρουλάκης: «Η ανάγκη μας μετράει, τα τεχνολογικά μέσα δεν παίζουν ρόλο»

    Ο Νικόλας Ανδρουλάκης σκηνοθετεί-δραματουργεί τη ζωντανή διαδικτυακή θεατρική παράσταση από την πλατφόρμα του Zoom «DÄMMERUNG. Ένα παιχνίδι του νου» της καλλιτεχνικής ομάδας Ντουέντε, που βασίζεται σε έργο του Θανάση Τριαρίδη (έως 14/6, πληροφορίες-εισιτήρια: viva.gr).

    • Η αφετηρία: «Η δουλειά μου είναι φύσει πειραματική και διερευνά το πώς μπορούμε να χρησιμοποιούμε τις παραστατικές τέχνες για να έρθουμε κοντά, γιατί νομίζω ότι τελικά αυτός είναι ο σκοπός μας, μια συνάντηση. Άρα αν θέλω να είμαι συνεπής προς τον εαυτό μου και τους θεατές, οφείλω να εξερευνώ τις δυνατότητες βάσει των συνθηκών. Ήταν μια πολύ ευχάριστη συγκυρία, η αριστοτελική εντελέχεια κάπως επήλθε, όταν ο Θανάσης Τριαρίδης, ένας φωτισμένος συγγραφέας και καλός άνθρωπος, μου πρότεινε να δραματουργήσω το έργο του».
    Απολύμανση σε άδεια κινηματογραφική αίθουσα - Sputnik Ελλάδα
    Κορονοϊός: Ο κινηματογράφος δεν θα είναι ο ίδιος μετά την πανδημία - Η νέα πραγματικότητα
  • Το μέλλον: «Η δυνατότητα να συνδέονται οι άνθρωποι εξ αποστάσεως αυτομάτως δημιουργεί μια σχέση θεατή και ερμηνευτή. Όταν μιλάμε για μια παράσταση, η ερμηνεία ξεκινά από εκεί όπου βρίσκεται ο κάθε ερμηνευτής και συναντιέται. Χαρακτηριστικά σε μια πρόβα μας ο ένας ερμηνευτής ήταν μέσα στην μπανιέρα του σπιτιού του και ο άλλος στη μέση του δρόμου και συνδέονταν μέσω δορυφόρου. Μακάρι στο μέλλον -γιατί τώρα είναι τεχνικά πολύ αντίξοο- η τεχνολογία να μας επιτρέψει να παρακολουθούμε παραστάσεις που θα ενώνουν θεατές και ερμηνευτές από διαφορετικούς τόπους. Ακόμα και χωρίς κορονοϊό πιθανώς μια τέτοια σύνδεση και διάδραση να γεφυρώνουν το χάσμα της απόστασης. Φυσικά, πάντοτε με κάποια θυσία. Όπως χάνεις μια αίσθηση και οι άλλες ανθίζουν, κι εμείς πρέπει να πορευτούμε σε κάθε δοσμένη πραγματικότητα μεγεθύνοντας το διαθέσιμο».
  • Οι προκλήσεις: «Κάθε μέρα είναι μια πρόκληση, από τη στιγμή που δοκιμάζουμε να τεντώσουμε τις δυνατότητες μιας μη εξειδικευμένης τεχνολογικής πλατφόρμας. Ουσιαστικά βρισκόμαστε σε ένα θέατρο όπου πρέπει ανά πάσα στιγμή να εξασφαλίσουμε ότι αν ένας αναγκαστικά, για κάποιον λόγο, εξαφανιστεί από τη σκηνή, πρέπει ως διά μαγείας να εμφανιστεί άλλος στη θέση του. Άρα παίζουμε ένα παιχνίδι μάχης με τα δίκτυα, το οποίο νομίζω είναι ενδιαφέρον, ενισχύει την ανάγκη να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε. Όπως στη ζωή, έτσι και στη δραματουργία όταν είναι δύσκολο να φτάσεις τον άλλο τεντώνεις πιο πολύ το χέρι σου. Η προσπάθεια οδηγεί ακόμα και σε μια νέα γλώσσα, δηλαδή πολλές φορές εφευρίσκουμε έναν κώδικα σωματικής επικοινωνίας για να ενισχύσει τον ήχο όταν αυτός δεν είναι αρκετός. Γιατί καμιά φορά ο ήχος και η εικόνα μπορεί να μην είναι απόλυτα συγχρονισμένοι για μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό σε αναγκάζει να είσαι σε μια άλλου είδους εγρήγορση».
  • Στέλιος Τσουκιάς, Κατερίνα Πολέμη - Sputnik Ελλάδα
    Playlist για την καραντίνα: Δύο μουσικοί προτείνουν στο Sputnik τι να ακούσεις το Σαββατοκύριακο
  • Η επαφή (χάνεται στο διαδίκτυο;): «Η επαφή είναι μια σχετική έννοια και δεν προσδιορίζεται μόνο από την κοινή παρουσία σε έναν τόπο. Έχω δει εκπομπές που δεν έχουν καν τη συμμετοχή του θεατή -τις παρακολουθείς παθητικά- αλλά συγκινούν. Έχω βρεθεί και σε παραστάσεις όπου είμαστε όλοι παρόντες και τελικά πιο απόντες από ό,τι θέλουμε να παραδεχτούμε. Τελικά το στοίχημα δεν είναι να λέμε ότι είμαστε κάπου, αλλά να είμαστε πραγματικά. Και μακάρι να πέσουν όλοι οι δορυφόροι και να χαλάσουν όλα τα δίκτυα και να μην ξαναχρησιμοποιήσουμε καμία τεχνολογία και να είναι αυτό ένα μάθημα ώστε την επόμενη φορά να αντέχουμε να είμαστε πραγματικά μαζί και όχι κατ’ επίφασιν. Αυτή είναι και μια ομοιοπαθητική διαδικασία για να επαναδομήσουμε τι πραγματικά σημαίνει “είμαστε μαζί”».
  • Το ζητούμενο: «Να ακούμε πραγματικά την ανάγκη μας. Και τα τεχνολογικά μέσα δεν παίζουν κανέναν ρόλο. Θα είναι εκεί όταν τα χρειαζόμαστε, αν είναι ειλικρινής η επιθυμία. Σε εμάς εν προκειμένω η επιθυμία της παράστασης είναι η ειλικρινής ανάγκη που γεννάει αυτή την προσπάθεια. Και μπορεί να βγει και μπούρδα. Εμείς όμως θα δώσουμε την τελευταία μας ρανίδα προσπάθειας προκειμένου να πετύχουμε για εμάς και τους θεατές μας ένα συμβάν ωραίο και να λέμε, ρε φίλε, υπήρξαμε μαζί και σε αυτή τη συνθήκη. Η τέχνη είναι σαν την αγάπη. Οφείλει να μην εμποδίζεται, να μη σταματάει. Αν του χρόνου χρεοκοπήσουμε και δεν υπάρχει τίποτα, μπορεί να κάνουμε παραστάσεις έξω από το σπίτι μας, στη μέση του δρόμου».
  • © Φωτογραφία : press materialΟ σκηνοθέτης Νικόλας Ανδρουλάκης
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    Ο σκηνοθέτης Νικόλας Ανδρουλάκης
    © Φωτογραφία : press materialΦωτογραφικό υλικό από την παράσταση Dammerung
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    Φωτογραφικό υλικό από την παράσταση Dammerung

    Μάνος Καρατζογιάννης: «Πάνω από 50.000 θεατές παρακολούθησαν το ψηφιακό μας πρόγραμμα»

    Το Θέατρο Σταθμός ήταν από τα πρώτα που πρόσφερε διαδικτυακά, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, online παραστάσεις και εκδηλώσεις. Για την εμπειρία μάς μίλησε ο σκηνοθέτης, καθηγητής Υποκριτικής και καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου.

    • Ο απολογισμός: «Το Θέατρο Σταθμός πρόσφερε μέσω της ιστοσελίδας του παραστάσεις και εκδηλώσεις με μέτρο και συμβολισμό. Αρχίσαμε τις προβολές την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου (27 Μαρτίου) με τις παραστάσεις των εμβληματικών έργων του Ιάκωβου Καμπανέλλη “Αυτός και το παντελόνι του” και “Ο Ουρανός Κατακόκκινος” και "O Ήχος του Όπλου” της Λούλας Αναγνωστάκη. Τη Μεγάλη Εβδομάδα προβάλαμε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του θεάτρου, τις “Φυλές” της Νίνα Ρέιν, και την Πρωτομαγιά τη συλλεκτική εκδήλωση με την Άλκη Ζέη να διαβάζει Ζωρζ Σαρή στη σκηνή μας (διαθέσιμη μέχρι τέλη Μαΐου). Τις μεταδόσεις συνόδευαν κείμενα με σχετικές πληροφορίες, καθώς και το σκεπτικό της εκάστοτε προβολής. Συνολικά παρακολούθησαν το ψηφιακό μας πρόγραμμα πάνω από 50.000 θεατές».
    Καλλιτεχνική μάσκα της Polina Osipova - Sputnik Ελλάδα
    Μάσκες μεταμόρφωσης: Επτά καλλιτέχνιδες μεγαλουργούν στο Instagram
  • Οι δυσκολίες: «Κληθήκαμε, επειδή δεν είχαμε προετοιμαστεί σχετικά, μέσα σε δεκαπέντε μέρες από το κλείσιμο των θεάτρων να βρούμε το υλικό, να προβούμε στις αντίστοιχες συνεννοήσεις, να το ανεβάσουμε σε μορφή που δεν θα μπορούσε να υποκλαπεί και να επικοινωνήσουμε εγκαίρως την πρωτοβουλία μας. Δουλέψαμε αρκετοί άνθρωποι -τους ευχαριστώ όλους και ξεχωριστά τους τρεις ηχολήπτες μας- γι’ αυτό το ψηφιακό πρόγραμμα χωρίς κάποιο υλικό όφελος, πέρα από την ανάδειξη του καλλιτεχνικού στίγματος του θεάτρου και τη χαρά που μας έδωσαν τα μηνύματα του θεατρόφιλου κοινού».
  • Η ανταπόκριση του κοινού: «Πολλά τα μηνύματα, οι κοινοποιήσεις, οι ευχαριστίες, ακόμη και οι “παραγγελιές”. Το θεατρικό κοινό δεν είναι αγνώμον. Ξέρει να αναγνωρίζει και να εκφράζει την αγάπη του ακόμα κι όταν ζητάει να δει συγκεκριμένες παραστάσεις. Θα ήθελα να επισημάνω ακόμη με ιδιαίτερη συγκίνηση μια μερίδα θεατών οι οποίοι αισθάνθηκαν την ανάγκη να πραγματοποιήσουν δωρεά για την οικονομική ενίσχυση του θεάτρου. Τους ευχαριστούμε όλους για την αγάπη τους».
  •  Κεραμικά με αληθινά λουλούδια της δημιουργού Hessa Al Ajmani - Sputnik Ελλάδα
    Άνοιξη για πάντα: Καλλιτέχνιδα χρησιμοποιεί αληθινά λουλούδια στα υπέροχα κεραμικά της
  • Τα σχέδια: «Ετοιμάζουμε, αν όλα πάνε καλά, το χειμερινό ρεπερτόριο και παράλληλα έναν ψηφιακό σχεδιασμό σκεπτόμενοι τους θεατές από ευπαθές ομάδες. Σκεφτόμαστε επίσης όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν την Αθήνα. Ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνει την “πρεμιέρα” τουλάχιστον μίας παράστασής μας κάθε μήνα από το πλούσιο αρχείο του Θεάτρου Σταθμός, αυτή τη φορά όμως μέσα από ειδική πλατφόρμα on demand».
  • © Φωτογραφία : Nikos PandazarasΟ σκηνοθέτης Μάνος Καρατζογιάννης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Σταθμός
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    Ο σκηνοθέτης Μάνος Καρατζογιάννης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Σταθμός
    © Φωτογραφία : press materialΣτιγμιότυπα από τις online παραστάσεις του Θεάτρου Σταθμός
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    Στιγμιότυπα από τις online παραστάσεις του Θεάτρου Σταθμός

    Νίκος Καμτσής: «Τα παιδιά υποδέχονται τους ηθοποιούς σαν επισκέπτες στο σπίτι τους»

    Ο σκηνοθέτης και ιδρυτής του παιδικού θεάτρου Αερόπλοιο μιλάει για την πρωτότυπη πρωτοβουλία «Τα Παραμύθια της Οθόνης», στο πλαίσιο της οποίας παρουσιάζεται σε live streaming, αποκλειστικά σε οικογένειες που δηλώνουν συμμετοχή, η παράσταση «Μη τρομάζετε τ’ αηδόνι» με τη Λαμπρινή Θάνου (Σάββατο στις 5.00 μ.μ. και Κυριακή 11.30 π.μ.). Αυτή την περίοδο, παράλληλα, συνομιλεί κάθε Κυριακή με ανθρώπους του θεάτρου στις «Συναντήσεις με Αξιοσημείωτους Ανθρώπους» μέσα από τη σελίδα του Θεάτρου Τόπος Αλλού στο Facebook.

    • Τα ερωτήματα: «Αν έχεις μάθει να κάνεις θέατρο με τρόπο πολύ συγκεκριμένο για μισό αιώνα, αν έχεις πίσω 3.000 χρόνια θεατρικής ιστορίας, πώς μπορείς να αντιληφθείς και να αντιδράσεις στη νέα πραγματικότητα; Το θέατρο που ξέρουμε προϋποθέτει τη σωματική παρουσία ηθοποιών και κοινού. Και αυτή η συνθήκη απαγορεύθηκε. Οι εντολές ήταν σαφείς και κατηγορηματικές. Μην πλησιάζετε και μην πλησιάζεστε, μην αγγίζετε και μην αγγίζεστε. Εδώ λοιπόν αρχίζουν όλα από την αρχή. Πρέπει να ξαναορίσουμε τι είναι θέατρο, τι θέατρο θέλουμε να κάνουμε, μπορούμε να κάνουμε τέτοιο θέατρο; Υπάρχει νόημα να κάνουμε ένα τέτοιο θέατρο; Πώς γίνεται ένα τέτοιο θέατρο; Ποιες θα είναι οι σχέσεις μας πάνω στη σκηνή; Και ποιες στην πλατεία; Ποια θα είναι η σχέση σκηνής - πλατείας;».
    • Το όφελος: «Οι διαδικτυακές αναμεταδόσεις της παράστασης για παιδιά “Μη τρομάζετε τ’ αηδόνι” είναι μια αντίδραση για να δηλώσουμε ότι είμαστε ζωντανοί και παρόντες. Αυτό ήταν και το όφελος (αν και είναι κάπως πρόωρο, νομίζω, να μιλήσουμε γι’ αυτό το θέμα). Ότι καταλάβαμε και αντιδράσαμε και δηλώσαμε ότι είμαστε ζωντανοί και παρόντες και ότι η φαντασία μας δεν είναι μόνο για να οραματιζόμαστε τους μεγάλους ρόλους και σκηνοθεσίες αλλά και για να ξεπερνάμε προβλήματα θεμελιακά».
    Πινιάτα σε σχήμα κορονοϊού στη Γουατεμάλα - Sputnik Ελλάδα
    Κορονοϊός στο μουσείο: Έκθεση με αντικείμενα της πανδημίας στο λονδρέζικο Victoria & Albert
  • Η ανταπόκριση των παιδιών: «Επιφυλακτική αλλά μάλλον καλή και ελπιδοφόρα. Το δέχτηκαν σαν προσφορά του θεάτρου Αερόπλοιο στον εγκλεισμό τους. Τα παιδιά είχαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον διότι υποδέχονταν την εικόνα μας σαν ένα επισκέπτη στο σπίτι τους. Πολύ περισσότερο που οι ηθοποιοί ήταν ζωντανοί στο θέατρο και τους μιλούσαν. Αρχικά έβλεπαν την παράσταση σαν να ήταν ένα παιχνίδι στο Nintendo τους, αλλά σε λίγο το ξεχνούσαν και συμμετείχαν ενεργά στην παράσταση».
  • Η αυριανή μέρα: «Σχέδιά μου που είχαν δρομολογηθεί τώρα ακυρώνονται ή αλλάζουν. Επίσης φοβάμαι ότι αυτή η νέα εποχή ενδέχεται να μην έχει ανάγκη τα δικά μου οράματα. Να ικανοποιείται με ένα καθημερινό σήριαλ με πρωταγωνιστές τους Κυρίους Τσιόδρα και Χαρδαλιά. Γιατί πρόσεξα -και νομίζω ότι δεν είναι υπερβολή να πω- ότι η καθημερινή παρακολούθηση του δελτίου Πανδημίας είχε μια γερή δόση αριστοτελικής λύτρωσης».
  • © Φωτογραφία : press materialΟ σκηνοθέτης Νίκος Καμτσής, ιδρυτής του παιδικού θεάτρου Αερόπλοιο
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    Ο σκηνοθέτης Νίκος Καμτσής, ιδρυτής του παιδικού θεάτρου Αερόπλοιο
    © Φωτογραφία : press material«Παραμύθια στην οθόνη», παιδικές παραστάσεις από το Αερόπλοιο σε live streaming
    Ελληνικό θέατρο στην εποχή του κορονοϊού: Παραγωγές για το Zoom, live streaming, πρεμιέρες on demand - Sputnik Ελλάδα
    «Παραμύθια στην οθόνη», παιδικές παραστάσεις από το Αερόπλοιο σε live streaming

    Ροή ειδήσεων
    0
    Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
    συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
    loader
    Συνομιλίες
    Заголовок открываемого материала