Ενώ άλλες συνομήλικές της διεκδικούν περισσότερα like σαν fashion και beauty bloggers, μια 17χρονη από τη Βόρεια Ιρλανδία, η Χάνα ΜακΣόρλεϊ, διακρίθηκε ανάμεσα στο πλήθος των social media για το παράξενο χόμπι της: να συλλέγει γυρίνους. Με πάνω από 37.000 μωρά βατράχων αυτή τη στιγμή στο σπίτι της και καθημερινές αναρτήσεις βίντεο στον λογαριασμό της στο TikTok, όπου μας παρουσιάζει τη ζωή των κατοικιδίων της, προσέλκυσε ακόμα και την προσοχή ενός πρακτορείου influencers από τις ΗΠΑ.
«Ειλικρινά, έχω ξαφνιαστεί από την απήχηση που έχω» σχολίασε πρόσφατα σε ένα αφιέρωμα που της έκανε ο Guardian, προσθέτοντας: «Ο κόσμος βρίσκει συναρπαστικά απλά πράγματα όπως οι γυρίνοι και οι βάτραχοι».
Γυρίνοι, η νέα διαδικτυακή τάση
Στην πρώτη εβδομάδα της καραντίνας σε μια επαρχία της Βόρειας Ιρλανδίας, εντόπισε μερικά αυγά βατράχου σε μια λιμνούλα που κόντευε να στεγνώσει, τα έβαλε σε μια γυάλα με νερό και τα έφερε σπίτι, με αρχικό σκοπό να παραδώσει ένα πρακτικό μάθημα βιολογίας στον 9χρονο αδερφό της.
Ο πληθυσμός πολλαπλασιάστηκε ραγδαία και η γυάλα εξελίχθηκε σε ένα ολόκληρο ενυδρείο με φυτά και πέτρες. Σήμερα η ΜακΣόρλεϊ υπολογίζει ότι έχει 37.928 γυρίνους, ένα κοπάδι που της έχει προσφέρει αρκετή εμπειρία ώστε να γράψει έναν οδηγό για επίδοξους «εκτροφείς» γυρίνων.
Μάλιστα το έφηβο κορίτσι, αρχάριο στη φροντίδα γυρίνων, συμβουλεύτηκε την περιβαλλοντική υπηρεσία Northern Ireland Environment Agency (NIEA) και, σύμφωνα με τις οδηγίες, άρχισε να τους ταΐζει μαρούλι και σπανάκι καθημερινά και να αλλάζει το νερό τους κάθε δεκαπέντε μέρες.
Παρόλο που πριν από το lockdown δεν είχε ασχοληθεί ιδιαίτερα με το TikTok, οι γυρίνοι τής έδωσαν την αφορμή να εξερευνήσει τις δυνατότητές του με αποτέλεσμα μέσα σε λίγους μήνες να συγκεντρώσει πάνω από μισό εκατομμύριο followers. Με τον λογαριασμό της κατάφερε να δημιουργήσει ολόκληρη διαδικτυακή τάση, καθώς το hashtag #tadpole (γυρίνος) στο TikTok μετρά 34,6 εκατομμύρια views.
Επόμενοι στόχοι του κοριτσιού; Να γίνει κτηνίατρος, αλλά και να ξεκινήσει ένα εκπαιδευτικό κανάλι στο YouTube. Στο μεταξύ, έκλεισε συμφωνία με το αμερικανικό πρακτορείο για influencers Markerly, που θα τη βοηθήσει να διευρύνει το κοινό της.
Δείτε παρακάτω μερικά από τα βίντεό της: