Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Έτσι θα κρατήσετε... νέο τον εγκέφαλό σας σύμφωνα με επιστήμονα

© Φωτογραφία : Pixabay/TheDigitalArtistΑνθρώπινος εγκέφαλος (καλλιτεχνική αναπαράσταση)
Ανθρώπινος εγκέφαλος (καλλιτεχνική αναπαράσταση) - Sputnik Ελλάδα
Βρείτε μας
Ο εγκέφαλος είναι το πιο σημαντικό όργανο στο σώμα μας και μπορούμε να τον κρατήσουμε... νέο χάρη στις συμβουλές που δίνει κορυφαίος επιστήμονας.

Το πρόβλημα της γήρανσης του εγκεφάλου ανησυχεί, όχι μόνο τους ηλικιωμένους, αλλά και τους νέους καθώς, σύμφωνα με τον γιατρό Αλεξάντρ Μιασνίκοφ, οι άνθρωποι ζουν κάτω από το άγχος χωρίς να γνωρίζουν πώς να το ελέγξουν. 

Περιορίζεται ο θόρυβος και αυξάνονται οι πιθανότητες για έναν ποιοτικό ύπνο - Sputnik Ελλάδα
Έρευνα: Οι «πρωινοί τύποι» ίσως έχουν μεγαλύτερο γενετικό κίνδυνο για την ανάπτυξη Αλτσχάιμερ

Ο κύριος τρόπος για να επιβραδυνθεί η γήρανση του εγκεφάλου είναι η διατήρηση της κοινωνικής δραστηριότητας.

Έτσι, ο γιατρός επισημαίνει το εξής:

«Πρέπει να διατηρήσετε το ενδιαφέρον σας για τη ζωή, να είστε νέοι τουλάχιστον εσωτερικά, να ενδιαφέρεστε για τα πάντα, να διαβάζετε πολλά, να σκέφτεστε πολύ».

Σημαίνοντα ρόλο, ωστόσο, παίζει και η καλή διατροφή, επομένως ο Μιασνίκοφ υποστηρίζει ότι τα οστρακοειδή με πολυακόρεστα λιπαρά οξέα χρησιμεύουν στην πρόληψη της άνοιας.

Ο γιατρός τονίζει, επίσης, ότι είναι απαραίτητη η σωματική δραστηριότητα και, μάλιστα, σε τακτική βάση ενώ υπογραμμίζει:

«Πρέπει να είστε ενεργοί, μόνο τότε θα λειτουργεί ο εγκέφαλός σας».

Επιπλέον, για να διατηρήσετε τον εγκέφαλο ενεργό, πρέπει να σταματήσετε τις κακές συνήθειες όπως, για παράδειγμα, το κάπνισμα που προκαλεί αθηροσκλήρωση στα εγκεφαλικά αγγεία, η οποία, με τη σειρά της, μπορεί να προκαλέσει άνοια.

Άλλωστε, επιστημονικά πειράματα έχουν δείξει ότι ο βιοδείκτης της γήρανσης του εγκεφάλου συσχετίζεται με τη γλυκόζη που μειώνεται και τις κετόνες που αυξάνουν τη σταθερότητα των εγκεφαλικών δικτύων.

Επισημαίνεται, δε, πως οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, που αποτελούν τη βάση της διατροφής στις δυτικές χώρες, θα μπορούσαν να είναι υπεύθυνες για την ταχεία καταστροφή του εγκεφάλου.

Μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων μπορεί να αντιστρέψει τις αλλαγές που σχετίζονται με την ηλικία στον εγκέφαλο, όπως πιστεύουν οι επιστήμονες, και συνιστούν να τρώτε περισσότερο κρέας ή ψάρι με σαλάτα, αλλά χωρίς δημητριακά, ρύζι ή αμυλούχα λαχανικά.

Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
АҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάԱրմենիաՀայերենΑρμενικάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά