Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

«Χωρίς e-shop, μαγαζί δεν στέκει»: Τρέχουν και δεν φτάνουν οι web delevopers

© Φωτογραφία : SOOC / Aris OikonomouΜαγαζιά κλείνουν καθώς είναι η τελευταία ημέρα της ελεύθερης κυκλοφορίας. Απο Σάββατο στις 6:00 το πρωί επιβάλλεται το εθνικό lockdown για να αποφευχθεί η περαιτέρω εξάπλωση του κοροναϊού (COVID-19), στην Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2020
Μαγαζιά κλείνουν καθώς είναι η τελευταία ημέρα της ελεύθερης κυκλοφορίας. Απο Σάββατο στις 6:00 το πρωί επιβάλλεται το εθνικό lockdown για να αποφευχθεί η περαιτέρω εξάπλωση του κοροναϊού (COVID-19), στην Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2020 - Sputnik Ελλάδα
Βρείτε μας
Στις εταιρείες πληροφορικής και ανάπτυξης ιστοσελίδων σπεύδουν πολλοί έμποροι και επιχειρηματίες προκειμένου, εν μέσω καραντίνας, να δημιουργήσουν e-shop καθώς διαπιστώνουν ότι η πανδημία αύξησε τις διαδικτυακές πωλήσεις σε μια σειρά από καταναλωτικά αγαθά.

Πιο κοντά στην ψηφιακή τεχνολογία έφεραν τα lockdown τους επιχειρηματίες που σπεύδουν να δημιουργήσουν e-shop προκειμένου να μην σταματήσουν την εμπορική τους δραστηριότητα δεδομένου ότι τα καταστήματα της λιανικής βρίσκονται και πάλι κλειστά λόγω των νέων περιορισμών στην κυκλοφορία.

Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων δέχονται «βροχή» τα αιτήματα από εμπόρους και επιχειρηματίες για να δημιουργήσουν e-shop θεωρώντας ότι η πανδημία θα διαρκέσει και κυρίως ότι αυτό το lockdown που βρίσκεται σήμερα η χώρα δεν θα είναι το τελευταίο.

Ο Γιάννης Σούλας, εκπρόσωπος της εταιρείας Infonet Group, που σχεδιάζει ιστοσελίδες (web design, web development, marketing tools), είπε στο Sputnik, πως τόσο στο πρώτο lockdown όσο και στο τωρινό, έχει καταγράψει μια αύξηση 30% των αιτημάτων που δέχεται από εταιρείες που ζητούν να κατασκευάσουν e-shop.

Καταναλωτές στην Ερμού - Sputnik Ελλάδα
Ελλάδα
Πανικός στα μαγαζιά και στους δρόμους της Αθήνας πριν το lockdown: Ποια είδη έχουν την τιμητική τους

«Στο πρώτο lockdown ήρθαν πολλοί που ζήτησαν να τους κάνουμε e-shop ωστόσο κάποια από τα αιτήματα αυτά δεν προχώρησαν καθώς οι υπεύθυνοι φάνηκε ότι το ξανασκέφτηκαν. Στο τωρινό lockdown η εταιρεία μας έχει και πάλι αύξηση των αιτημάτων από εμπόρους και επιχειρηματίες και μάλιστα οι εντολές για να προχωρήσουμε στην κατασκευή των e-shop είναι πολλές» είπε ο κ. Σούλας.

Όπως εξήγησε, οι επιχειρηματίες διαπιστώνουν ότι η καραντίνα δεν σταματά τις καταναλωτικές συνήθειες και κυρίως τις αγορές και μάλιστα, σε πολλά είδη, καταγράφεται αύξηση των πωλήσεων μέσω του διαδικτύου.

«Επιπλέον, όταν τελειώσει το lockdown βλέπουν ότι θα τους μείνουν οι καταναλωτές που τους βρήκαν μέσω του διαδικτύου, άρα θα έχουν μια μεγαλύτερη πελατεία απ' ό,τι είχαν μόνο με το κατάστημά τους» σημείωσε ο κ. Σούλας.

Τι θέλουν να πουλήσουν όμως οι επιχειρηματίες μέσω του διαδικτύου; «Τα πάντα. Από παπούτσια, ρούχα, τσάντες, ηλεκτρονικά είδη μέχρι και οπωροπωλείο μας ζήτησε να τους κάνουμε e-shop. Από καταστήματα που δραστηριοποιούνται σε τοπικές αγορές μέχρι μεγαλύτερα που έχουν πανελλαδική εμπορική δραστηριότητα» ανέφερε ο κ. Σούλας.

Οι τιμές για την κατασκευή ενός e-shop, σύμφωνα με τον ίδιο, ποικίλλουν «ανάλογα με τις απαιτήσεις που θα έχει ο πελάτης και τη δυναμικότητα που θέλει να έχει το ηλεκτρονικό του κατάστημα». Ο χρόνος παράδοσης του e-shop είναι περίπου 15 ημέρες.

«Χωρίς e-shop, μαγαζί δεν στέκει»

Ο Γιώργος Κιρμικιρίδης διαθέτει στη Θεσσαλονίκη, δύο καταστήματα πώλησης υποδημάτων αλλά και e-shop, το οποίο είχε δημιουργήσει αρκετούς μήνες πριν από τον κορονοϊό. «Χωρίς e-shop, μαγαζί δεν στέκει» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Κιρμικιρίδης τονίζοντας τη σημασία του διαδικτύου και πόσο αυτό έχει αναπτύξει τις εμπορικές δραστηριότητες.

Δεύτερη φάση καθολικού lockdown  - Sputnik Ελλάδα
Lockdown: Ποια μαγαζιά θα μείνουν ανοιχτά – Η λίστα με τις επιχειρήσεις και οι αστερίσκοι

Έτσι, το πρώτο lockdown τον βρήκε προετοιμασμένο και μάλιστα, όπως ανέφερε, οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος ήταν αυξημένες, ενώ, όπως αναφέρει, ελπίζει ότι και στο τωρινό lockdown να σημειώσει αντίστοιχα νούμερα.

Ο κ. Κιρμικιρίδης, γνώστης της αγοράς πολλά χρόνια, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στα είδη υπόδησης που ανάρτησε στο ηλεκτρονικό του κατάστημα προκειμένου να στοχεύσει σε αυξημένες πωλήσεις.

«Στην πρώτη καραντίνα είδαμε ότι ο κόσμος ψώνισε από το Ίντερνετ. Το θέμα είναι τι είδη έσπευσε να αγοράσει. Ήταν βιβλία, όργανα γυμναστικής, οικιακά σκεύη, ζυμωτές ψωμιών, τηλεοράσεις κ.λπ. Εμείς ως εταιρεία εμπορίας υποδημάτων με δεδομένο ότι ο κόσμος δεν θα κυκλοφορούσε, άρα δεν θα ήταν στις ανάγκες του το παπούτσι, στοχεύσαμε στους ανθρώπους που παρά την καραντίνα αυτοί θα συνέχιζαν την εργασία τους δηλαδή σε στρατιωτικούς, αστυνομικούς, εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ, νοσοκομειακούς, φαντάρους. Οι πωλήσεις από το e-shop μας πήγαν πολύ καλά, και ήταν ανεβασμένες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά υπολογίζοντας και τα δ;yο καταστήματα που ήταν ανοιχτά» κατέληξε ο κ. Κιρμικιρίδης.

Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Internacional
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
АҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάԱրմենիաՀայերենΑρμενικάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社简化中文Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社繁體中文Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά