Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Ρώσοι επιστήμονες αναπτύσσουν εξελιγμένο ανιχνευτή για τον Μεγάλο Επιταχυντή του CERN

© AP Photo / Martial Trezzini Ο μεγάλος επιταχυντής του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πυρηνικών Ερευνών (CERN)
Ο μεγάλος επιταχυντής του Ευρωπαϊκού Κέντρου Πυρηνικών Ερευνών (CERN) - Sputnik Ελλάδα
Στη Ρωσία ερευνητές από το Εθνικό Ερευνητικό Πυρηνικό Πανεπιστήμιο αναπτύσσουν έναν νέο ανιχνευτή για τον Μεγάλο Επιταχυντή του CERN.

Την ανάπτυξη ενός μοναδικού ανιχνευτή για τον Μεγάλο Επιταχυντή Αδρονίων, ανακοίνωσε το Εθνικό Ερευνητικό Πυρηνικό Πανεπιστήμιο της Μόσχας (MEPhI).

Τον Ιούλιο του 2012 ο Μεγάλος Επιταχυντής Αδρονίων βοήθησε τους επιστήμονες στην ανακάλυψη του φημισμένου υπο-ατομικού σωματιδίου μποζόνιο Χιγκς (Higgs boson), η ύπαρξη του οποίου αναφέρθηκε για πρώτη φορά στα μέσα της δεκαετίας του 1960.

Σύμφωνα με την υπηρεσία Τύπου του ρωσικού ερευνητικού πανεπιστημίου, οι ερευνητές κατάφεραν να βρουν μια σειρά από θεωρητικές και μηχανικές λύσεις που καθιστούν δυνατή τη δημιουργία ενός λεγόμενου παροδικού ανιχνευτή ακτινοβολίας (TIR) ​​που βασίζεται σε ημιαγωγούς υψηλών κόκκων.

Ο ανώτερος συνεργάτης του MEPhI, Πιοτρ Τετέτριν, εξήγησε πως «μια περιοχή αρκετών βαθμών προς την κατεύθυνση των συγκρουόμενων πρωτονίων, στην οποία θα ήταν δυνατό να εντοπιστεί ο σχηματισμός διαφόρων τύπων αδρονίων, παραμένει ένα «τυφλό σημείο» έρευνας στον LHC».

Εκτός λειτουργίας έως το 2021 ο επιταχυντής του CERN λόγω αναβάθμισης

Όπως δήλωσε ο Τετέτριν, η εξερεύνηση αυτού του τομέα μπορεί να ρίξει περισσότερο φως στη δομή ενός πρωτονίου και να βοηθήσει τους επιστήμονες να επιλύσουν το παράδοξο της σωματιδιακής φυσικής, δηλαδή την αλλαγή στο φάσμα σωματιδίων σε εξαιρετικά υψηλές ενέργειες.

«Αναπτύσσοντας ρεαλιστικά μοντέλα RTR, δείξαμε τη δυνατότητα προσδιορισμού φασμάτων αδρονίου με ποσοστιαία ακρίβεια, κάτι που αποτελεί σημαντική ανακάλυψη και θα διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στα πειράματα που σχεδιάστηκαν για το LHC» υπογράμμισε ο Τετέριν.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αποδείχθηκε ότι τα αποτελέσματα παρεμβολών στα πολυεπίπεδα σώματα θερμότητας του LNC, αλλάζουν την κύρια γωνία με την οποία δημιουργείται η μεταβατική ακτινοβολία και η εξάρτησή της από τη μάζα σωματιδίων μπορεί να διαφέρει πολύ από τον γενικά αποδεκτό νόμο.

Επιπλέον, είπε ο Τετέριν, οι επιστήμονες του MEPhI έχουν αναπτύξει νέα θερμαντικά σώματα και πρωτότυπα για διάφορους τύπους ανιχνευτών, συμπεριλαμβανομένων των ανιχνευτών ημιαγωγών υψηλής ανάλυσης.

Στο μέλλον, σκοπεύουν να δημιουργήσουν έναν υψηλής ποιότητας προσωρινό ανιχνευτή ακτινοβολίας, για την παρακολούθηση σωματιδίων υψηλής ακρίβειας, ώστε να πραγματοποιούν πειράματα που σχετίζονται με τη φυσική υψηλής ενέργειας και τις κοσμικές ακτίνες.

Η έρευνα θα διεξαχθεί σε συνεργασία με το Κοινό Ινστιτούτο Πυρηνικών Ερευνών στη Ντουμπά της Ρωσίας και σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Πυρηνικής Έρευνας (CERN), MediPix.

Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Internacional
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
Νότιος Καύκασος
АҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάԱրմենիաՀայերենΑρμενικάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社简化中文Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社繁體中文Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική