Δίνουμε μεγάλη σημασία στην προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και με σκοπό τη συμμόρφωση με την αρχή της διαφάνειας κατά την επεξεργασία τους, καθώς και για την κατανόηση του τρόπου άσκησης των δικαιωμάτων σας, σας ενημερώνουμε ότι από τη 06.04.2020 τέθηκε σε ισχύ η επικαιροποιημένη Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων και της Πολιτικής χρήσης cookies και αυτόματης καταγραφής.
Για τη βελτίωση της λειτουργίας του ιστότοπου, παρουσίαση του πιο επίκαιρου ενημερωτικού περιεχομένου και προβολή στοχευμένης διαφήμισης συλλέγουμε ανώνυμες τεχνικές πληροφορίες για εσάς, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των εργαλείων των συνεργατών μας. Μπορείτε να βρείτε λεπτομερή περιγραφή της διαδικασίας επεξεργασίας στην Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων. Μπορείτε να βρείτε λεπτομερή περιγραφή των τεχνολογιών που χρησιμοποιούμε στην Πολιτικής χρήσης cookies και αυτόματης καταγραφής.
Πατώντας το κουμπί "Αποδοχή και κλείσιμο", σημαίνει ότι συμφωνείτε με την επεξεργασία των δεδομένων σας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων.
Άνοστη Πρωταπριλιά: Εταιρεία ντελίβερι τους χρέωσε 456 ευρώ για φαγητό που δεν παρήγγειλαν ποτέ
Άνοστη Πρωταπριλιά: Εταιρεία ντελίβερι τους χρέωσε 456 ευρώ για φαγητό που δεν παρήγγειλαν ποτέ
Οι λογαριασμοί των πελατών περιλάμβαναν εκτός από τις παραγγελίες και 38 δωρεάν πίτσες κι ακόμη 50 σος δώρο από την εταιρεία, ως επιβράβευση για την προτίμηση
Οι λογαριασμοί των πελατών περιλάμβαναν εκτός από τις παραγγελίες και 38 δωρεάν πίτσες κι ακόμη 50 σος δώρο από την εταιρεία, ως επιβράβευση για την προτίμηση στην Deliveroo.Μάλιστα, πολλοί από τους πελάτες που πήραν τη "λυπητερή" έλαβαν και προσωπικό μήνυμα από την εταιρεία που τους ευχαριστούσε για την "επιλογή" τους, αναφερόμενη σ’ αυτούς προσωπικά.Αργότερα, ευτυχώς, αποδείχτηκε ότι επρόκειτο για ένα πρωταπριλιάτικο αστείο της εταιρείας ντελίβερι.Ωστόσο, αρκετοί δεν αντιμετώπισαν με χιούμορ το αστείο της Deliveroo, με την εταιρεία να έρχεται αντιμέτωπη με κύμα σφοδρής κριτικής.Πολλοί πελάτες φοβήθηκαν ότι οι λογαριασμοί τους είχαν πέσει θύμα χάκερ και άλλοι επικοινώνησαν με την τράπεζά τους κι απαιτούσαν την ακύρωση της πληρωμής, που φυσικά δεν είχε γίνει ποτέ.Στα social media δημοσιεύτηκαν άσχημες κριτικές για τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων ντελίβερι της εταιρείας και ξεκίνησαν καμπάνιες για το μποϊκοτάζ της Deliveroo.Υπό το βάρος όλων αυτών των αντιδράσεων, στις 2 Απρίλη η εταιρεία διανομής αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για το κακόγουστο πρωταπριλιάτικο αστείο, με ανάρτησή της στο Twitter.
Χιλιάδες Γάλλοι δέχτηκαν email από την εταιρεία ντελίβερι φαγητού Deliveroo πως παρήγγειλαν fast food αξίας 456 ευρώ.
Οι λογαριασμοί των πελατών περιλάμβαναν εκτός από τις παραγγελίες και 38 δωρεάν πίτσες κι ακόμη 50 σος δώρο από την εταιρεία, ως επιβράβευση για την προτίμηση στην Deliveroo.
Μάλιστα, πολλοί από τους πελάτες που πήραν τη "λυπητερή" έλαβαν και προσωπικό μήνυμα από την εταιρεία που τους ευχαριστούσε για την "επιλογή" τους, αναφερόμενη σ’ αυτούς προσωπικά.
Αργότερα, ευτυχώς, αποδείχτηκε ότι επρόκειτο για ένα πρωταπριλιάτικο αστείο της εταιρείας ντελίβερι.
Ωστόσο, αρκετοί δεν αντιμετώπισαν με χιούμορ το αστείο της Deliveroo, με την εταιρεία να έρχεται αντιμέτωπη με κύμα σφοδρής κριτικής.
Πολλοί πελάτες φοβήθηκαν ότι οι λογαριασμοί τους είχαν πέσει θύμα χάκερ και άλλοι επικοινώνησαν με την τράπεζά τους κι απαιτούσαν την ακύρωση της πληρωμής, που φυσικά δεν είχε γίνει ποτέ.
Στα social media δημοσιεύτηκαν άσχημες κριτικές για τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων ντελίβερι της εταιρείας και ξεκίνησαν καμπάνιες για το μποϊκοτάζ της Deliveroo.
Υπό το βάρος όλων αυτών των αντιδράσεων, στις 2 Απρίλη η εταιρεία διανομής αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για το κακόγουστο πρωταπριλιάτικο αστείο, με ανάρτησή της στο Twitter.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στη συνομιλία επειδή έχετε παραβεί τους κανόνες σχολιασμού.
Μπορείτε να συμμετέχετε ξανά στη συνομιλία σε: ∞.
Εάν δεν συμφωνείτε με τον αποκλεισμό, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας
Η συνομιλία είναι πλέον κλειστή. Έχετε τη δυνατότητα να συμμετέχετε στη συζήτηση για 24 ώρες μετά τη δημοσίευση του άρθρου.