Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Έξι tips για να χάσετε εύκολα το λίπος γύρω από την κοιλιά

© Φωτογραφία : CC0Κοιλιά
Κοιλιά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.06.2021
Βρείτε μας
Με το καλοκαίρι να έχει φτάσει και τον κόσμο να βγαίνει στην παραλία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θέλουν να χάσουν τα κιλά που πήραν από την καραντίνα. Διαβάστε έξι μυστικά για να χάσετε γρήγορα το λίπος στην κοιλιά.
Το λίπος γύρω από την κοιλιά, αν και είναι ιδιαιτέρως επιβλαβές και συνδέεται με ασθένειες όπως ο διαβήτης αλλά και καρδιακές παθήσεις, μπορεί να χαθεί εύκολα.
Μάλιστα, η απώλεια του κοιλιακού λίπους μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία και την ευημερία των ανθρώπων.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα healthline.com, υπάρχουν έξι τεκμηριωμένοι τρόποι που μπορούν να εξαφανίσουν το «σωσίβιο» στην κοιλιά.
Γάτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 04.06.2021
Γατο-τερμινέιτορ: Γάτος επέζησε τρεις απόπειρες δολοφονίας με τρεις σφαίρες καρφωμένες στην κοιλιά

Προσοχή με τη ζάχαρη

Τα τρόφιμα με πρόσθετα σάκχαρα κάνουν κακό στην υγεία μας και μπορούν να προκαλέσουν αύξηση βάρους.
Η υπερβολική ζάχαρη, κυρίως λόγω των μεγάλων ποσοτήτων φρουκτόζης, βλάπτει τον μεταβολισμό μας και μπορεί να οδηγήσει σε συσσώρευση λίπους γύρω από την κοιλιά και το ήπαρ.
Με την πρόσθετη ζάχαρη, το συκώτι υπερφορτώνεται με φρουκτόζη και αναγκάζεται να το μετατρέψει σε λίπος.
Μάλιστα, η ζάχαρη σε υγρή μορφή είναι χειρότερη καθώς ο εγκέφαλος δεν την καταγράφει με τον ίδιο τρόπο όπως τις θερμίδες στη στέρεη μορφή, οπότε όταν πίνετε ποτά με ζάχαρη, καταναλώνετε συνολικά περισσότερες θερμίδες.
Η στιγμή που πολίτης χαστουκίζει τον Μακρόν μπροστά στις κάμερες - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.06.2021
Κόσμος
Η στιγμή που πολίτης χαστουκίζει τον Μακρόν μπροστά στις κάμερες - Βίντεο

Καταναλώστε περισσότερη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα πιο σημαντικά και θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην απώλεια βάρους, καθώς φαίνεται πως μπορεί να μειώσει την όρεξή μας και κατά 60%, ενώ θα ενισχύσει τον μεταβολισμό μας.
Εάν στοχεύετε στην απώλεια βάρους, η προσθήκη πρωτεΐνης στα γεύματά σας μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην αλλαγή που θέλετε να δείτε στο σώμα σας.
Μάλιστα, η πρωτεΐνη βοηθά όχι μόνο στην απώλεια βάρους, αλλά και στην αποφυγή της ανάκτησής του, ενώ βοηθά στην καταπολέμηση του κοιλιακού λίπους.
Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες είναι τα αυγά, τα ψάρια, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, το κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Χωριάτικη σαλάτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 21.03.2021
Ελλάδα
«Απειλείται» η χωριάτικη σαλάτα; Κατά πόσο είναι επικίνδυνο να συνδυάζουμε αγγούρι και ντομάτα

Μειώστε τους υδατάνθρακες

Ακόμη ένα μυστικό είναι η κατανάλωση λιγότερων υδατανθράκων.
Όταν οι άνθρωποι «κόβουν» τους υδατάνθρακες, η όρεξή τους μειώνεται και χάνουν βάρος.
Δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μειώνoυν ειδικά το λίπος στην κοιλιά και γύρω από το συκώτι.
Έτσι, καλό θα ήταν να μείνετε μακριά από ζάχαρη, καραμέλα και λευκό ψωμί.

Προσοχή στις φυτικές ίνες

Η κατανάλωση φυτικών ινών μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, ωστόσο, εδώ χρειάζεται προσοχή: Οι διαλυτές και ιξώδεις ίνες επηρεάζουν το βάρος καθώς δεσμεύουν νερό και σχηματίζουν ένα «τζελ» που επικάθεται στα έντερα και δημιουργεί αίσθημα πληρότητας και μειωμένη όρεξη.
Πλούσια σε φυτικές ίνες είναι τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά.
Τα όσπρια είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών όπως και η βρώμη.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να πάρετε ένα συμπλήρωμα όπως η γλυκομαννάνη, που αποτελεί μια διαλυτή φυτική ίνα, που προέρχεται από την ρίζα του φυτού konjac και φημίζεται για την εξαιρετική ικανότητά της να απορροφάει νερό.
Χέρια ηλικιωμένου ζευγαριού - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.06.2021
Πώς θα φτάσουμε μέχρι τα βαθιά γεράματα: Οι κρίσιμοι παράγοντες για μακροζωία

Γυμναστική

Η άσκηση είναι από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες να ζήσετε μια μακρά, υγιή ζωή αλλά και να πείτε «αντίο» στο κοιλιακό λίπος.
Η προπόνηση με βάρη και οι ασκήσεις cardio θα μειώσουν το λίπος σε όλο το σώμα ενώ η αερόβια άσκηση -όπως το περπάτημα, το τρέξιμο και το κολύμπι- εξαφανίζει δραστικά τα «παχάκια» γύρω από την κοιλιά.

Να ξέρετε τι και πόσο τρώτε

Τέλος, πολλοί είναι οι άνθρωποι που δεν γνωρίζουν συγκεκριμένα τι ακριβώς τρώνε. Ένα άτομο μπορεί να πιστεύει ότι κάνει δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες ή χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, αλλά χωρίς να παρακολουθείται, είναι εύκολο να κάνει λάθος.
Η παρακολούθηση της πρόσληψης τροφής δεν σημαίνει ότι πρέπει να ζυγίζετε και να μετράτε όλα όσα τρώτε, αλλά να υπάρχει ένας ευρύτερος προγραμματισμός.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Internacional
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
АҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάԱրմենիաՀայերենΑρμενικάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社简化中文Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社繁體中文Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά