Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αυτοί είναι οι "χρυσοί" κανόνες που μπορούμε να ακολουθούμε για να κοιμόμαστε καλύτερα

CC0 / / Περιορίζεται ο θόρυβος και αυξάνονται οι πιθανότητες για έναν ποιοτικό ύπνο
Περιορίζεται ο θόρυβος και αυξάνονται οι πιθανότητες για έναν ποιοτικό ύπνο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 22.06.2021
Βρείτε μας
Η καλή ποιότητα του ύπνου είναι σημαντική και υπάρχουν ορισμένες συμβουλές που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να κοιμόμαστε ευκολότερα και καλύτερα.
Οι χρόνιες διαταραχές ύπνου μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση, τη συγκέντρωση και τις αντιδράσεις, καθώς και τη γενική ευεξία, όπως ισχυρίζονται οι ειδικοί.
Χρόνιες διαταραχές ύπνου: Όταν οι μέρες και οι νύχτες δε μοιάζουν με κανενός άλλου - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.06.2021
HUMAN
Χρόνιες διαταραχές ύπνου: Όταν οι μέρες και οι νύχτες δεν μοιάζουν με κανενός άλλου
Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν «χρυσοί» κανόνες που μπορεί να κάνουν καλύτερη την ποιότητα του ύπνου μας, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του «Einfach Gesund Schlafen» και ανάλογο θέμα του «Frauengesundheitsportal».

Συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο

Οι συμβουλές που ακολουθούν, όπως επισημαίνεται, δεν υποκαθιστούν επ' ουδενί τυχόν οδηγίες από ειδικούς επί του θέματος και γιατρούς.
Αρχικά, το απόγευμα, δεν πρέπει πλέον να πίνουμε ροφήματα και αναψυκτικά με καφεΐνη, όπως είναι ο καφές και το μαύρο τσάι.
Εν συνεχεία, πρέπει να αποφεύγεται και η κατανάλωση αλκοόλ πριν από τον ύπνο, καθώς μπορεί να καταστείλει τη λεγόμενη φάση REM και να προκαλέσει διακοπές.
Φυσικά, το ελαφρύ δείπνο ενδείκνυται έτσι ώστε η διαδικασία της πέψης να μπορεί να ολοκληρωθεί εύκολα κατά τις βραδινές ώρες.
Καλό θα ήταν, επίσης, οι βιολογικοί ρυθμοί μας να είναι συγχρονισμένοι, δηλαδή να κοιμόμαστε και να ξυπνάμε περίπου την ίδια ώρα καθημερινά.
Μπορεί ένας ύπνος το μεσημέρι να νομίζουμε ότι μας κάνει καλό, αλλά -σύμφωνα με τους ειδικούς- δυσχεραίνει τον βραδινό ύπνο, μα αν η... σιέστα κρίνεται απαραίτητη, τότε δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30 λεπτά.
Ακόμα, το κρεβάτι δεν είναι το ιδανικό μέρος για φαγητό ή για τηλεόραση και πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τον ύπνο και το σεξ.
Επιπλέον, πρέπει να αποφεύγουμε τη γυμναστική τουλάχιστον τρεις ώρες πριν από τον ύπνο, παρ' όλα αυτά η γιόγκα και οι ασκήσεις αναπνοής μάς βοηθούν ώστε να κοιμηθούμε καλύτερα.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
АҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάԱրմենիաՀայերենΑρμενικάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά