Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Ειδικός συμβουλεύει: Κόψτε αυτές τις τροφές για να κάψετε το λίπος

CC0 / Unsplash/Bill Oxford / Γυναίκα μετρά τη μέση της
Γυναίκα μετρά τη μέση της - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.06.2021
Βρείτε μας
Τρεις απλές συμβουλές για την καθημερινή διατροφή σας που κάνουν... θαύματα!
Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση και η «μάχη» με τα παραπανίσια κιλά μπορεί να αποδειχθεί άνιση, ακόμα και αν κάποιος απευθυνθεί σε διατροφολόγο.
Σύμφωνα με τον Dr Michael Mosley, ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και άσκησης είναι το «κλειδί» για έναν υγιεινό τρόπο ζωής χωρίς περιττό λίπος και βάρος.
Υπάρχουν ωστόσο τροφές που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε να κάψετε το λίπος που σας ταλαιπωρεί, ενώ με μερικούς απλούς κανόνες διατροφής μπορείτε να δείτε θεαματικά αποτελέσματα.
Τι πρέπει λοιπόν να κάνετε;

Αρχικά αποφύγετε τα σνακ

Ο πρώην γιατρός και δημοσιογράφος–παρουσιαστής του BBC, συμβουλεύει να μην χάνετε κάποιο από τα σημαντικά γεύματα της ημέρας και να μην «τσιμπολογάτε» όλη την ώρα.
«Κάποιο σνακ με ζάχαρη μπορεί να σταματήσει την καύση λίπους», εξηγεί, τονίζοντας πως αν πρέπει να φάτε κάτι, καλύτερα να είναι μια μικρή χούφτα ξηροί καρποί ή ένα μικρό κομμάτι τυρί.

Μειώστε τα αμυλούχα τρόφιμα

Όσοι θέλουν να αδυνατίσουν, θα πρέπει να μην καταναλώνουν τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με κρυμμένα σάκχαρα.
«Σταματήστε να τρώτε κέικ, γλυκά, μπισκότα, πατατάκια, συσκευασμένους χυμούς φρούτων και αναψυκτικά», καθιστά σαφές, εξηγώντας πως «αυτά τα τρόφιμα μετατρέπονται γρήγορα σε σάκχαρα στο αίμα σας προκαλώντας αύξηση βάρους - είναι σαν την κορυφή του παγόβουνου».
«Πρέπει επίσης να προσέχετε τα κρυμμένα σάκχαρα, τα οποία σαμποτάρουν την απώλεια βάρους, όπως πατάτες, λευκό ρύζι και ψωμί», προσθέτει.

Καλό πρωινό

Η επιλογή, τέλος, ενός υγιεινού πρωινού μπορεί να βοηθήσει όσους θέλουν να χάσουν βάρος, με την προϋπόθεση ωστόσο να αποφεύγουν τις δημοφιλείς επιλογές, όπως τα περισσότερα δημητριακά που είναι συνήθως γεμάτα ζάχαρη.
«Η βρόμη είναι μια καλή επιλογή, αρκεί να μην επεξεργασμένη. Επίσης, αποφύγετε τα πολύ γλυκά τροπικά φρούτα όπως μάνγκο, ανανά, σταφύλια, πεπόνι και μπανάνες, καθώς αυτά είναι γεμάτα ζάχαρη. Αντί αυτών, επιλέξτε μούρα, μήλα και αχλάδια. Προσπαθήστε να έχετε το πολύ δύο κομμάτια φρούτων την ημέρα και να τρώτε πάντα τη φλούδα», καταλήγει.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала