Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Έτσι θα σώσουν οι Κινέζοι τον πλανήτη από τεράστιο μετεωρίτη που θα πέσει στη Γη

© Φωτογραφία : YouTube/Anselmo La MannaΑναπαράσταση σύγκρουσης μετεωρίτη με τη Γη
Αναπαράσταση σύγκρουσης μετεωρίτη με τη Γη - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.07.2021
Κινέζοι επιστήμονες αναφέρουν ότι 23 κινεζικοί πύραυλοι θα μπορούσαν να σταλούν στο διάστημα για να εξοστρακίσουν μεγάλα βραχώδη αντικείμενα που πλησιάζουν τη Γη.
Μια νέα μελέτη από Κινέζους ερευνητές -δημοσιεύτηκε στα τέλη του Ιούνη στη διαδικτυακή έκδοση του επιστημονικού περιοδικού Icaru- προτείνει έναν τρόπο για την αντιμετώπιση της απειλής μεγάλων αστεροειδών, ικανών να εξαφανίσουν ολόκληρες πόλεις από το πρόσωπο της Γης.
Η κινεζική πρόταση κάνει λόγο για τη χρήση πυραύλων που θα εκτοξευτούν εναντίον των επικίνδυνων αστεροειδών.
Κι ενώ σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ειδικών δεν υπάρχουν προειδοποιήσεις για συγκρούσεις του πλανήτη με αστεροειδείς που θα αποτελούσαν απειλή για τη ζωή στη Γη, τουλάχιστον, για τα επόμενα 100 χρόνια, η υποτιθέμενη λύση των Κινέζων επιστημόνων θα μας σώσει σε περίπτωση που κάτι στραβώσει πολύ άσχημα.
Ένα τέτοιο τόλμημα απαιτεί τεράστιες ποσότητες κινητικής ενέργειας, με την πιθανή χρήση πυρηνικών όπλων, αλλά παρά το γεγονός ότι ο στόχος ίσως επιτευχθεί, η έκρηξη μετά τη σύγκρουση θα μπορούσε να αποσυνθέσει τον αστεροειδή σε άπειρα επικίνδυνα θραύσματα, που εάν φτάσουν στη Γη θα μπορούσαν να προκαλέσουν καταστροφές.
Γι’ αυτό τον λόγο οι ερευνητές επίσης πρότειναν την εκτόξευση 23 πυραύλων Long March 5 ταυτόχρονα στο διάστημα, με βάρος σχεδόν 900 τόνους ο καθένας κατά την απογείωση, με εκτροπείς τοποθετημένους στην κορυφή τους.
Νεκροθάφτης έγινε εκατομμυριούχος στη στιγμή όταν μετεωρίτης του τρύπησε το ταβάνι στο σπίτι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.11.2020
Κόσμος
Νεκροθάφτης έγινε πλούσιος στη στιγμή: Μετεωρίτης αξίας 1,57 εκατ. του τρύπησε το ταβάνι - Βίντεο
Συσκευές δηλαδή που έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέπουν τη θραυσματοποίηση του αστεροειδούς και μ’ αυτόν τον τρόπο να εξοστρακίσει τον στόχο, αλλάζοντας την πορεία του.
Οι συγγραφείς της μελέτης έκαναν τους υπολογισμούς τους χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του αστεροειδή Bennu.
Αυτός ο διαστημικός βράχος έχει διάμετρο περίπου 490 μέτρα και έχει ύψος όσο ο ουρανοξύστης Empire State Building στη Νέα Υόρκη των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
Εάν ένας τέτοιος αστεροειδής έπεφτε κάποτε στη Γη θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες.
Ευτυχώς, όμως, έχει μόλις 0,037% πιθανότητα να συγκρουστεί με τον πλανήτη μας και σε κάθε περίπτωση μια τέτοια σύγκρουση θα συνέβαινε μεταξύ των ετών 2175 και 2199.
Οπότε, κοιμηθείτε κι απόψε ήσυχα!
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Internacional
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
Νότιος Καύκασος
АҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάԱրմենիաՀայերենΑρμενικάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική