Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα, 1920
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Πανελλήνιες 2021: Η μαθήτρια που άγγιξε το 20 δίνει συμβουλές επιτυχίας – "Να ακούμε τον εαυτό μας"

© Φωτογραφία : Alexandros Michailidis / SOOCΥποψήφιοι στις Πανελλήνιες Εξετάσεις
Υποψήφιοι στις Πανελλήνιες Εξετάσεις - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.07.2021
Βρείτε μας
Η Σοφία Ζωή Βάγια, η μαθήτρια που άγγιξε σχεδόν το 20 στις Πανελλήνιες, συγκεντρώνοντας 19.866 μόρια, μιλάει στο Sputnik για τις δυσκολίες και πώς κατόρθωσε να πιάσει την εντυπωσιακή επίδοση.
Η μαθήτρια που έπιασε 19.866 μόρια στις φετινές Πανελλήνιες, μίλησε στο Sputnik αποκαλύπτοντας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε εν μέσω πανδημίας και δίνει συμβουλές επιτυχίες για τους μαθητές.
Για τη Σοφία Ζωή Βάγια, είχε μιλήσει λίγες ημέρες νωρίτερα ο καθηγητής της και διευθυντής στο φροντιστήριο «Εκπαίδευση Θεωρητικό», Βασίλης Τριπαμπούκης, αποκαλύπτοντας ότι υποψήφια είχε «την τρίτη καλύτερη επίδοση της θεωρητικής κατεύθυνσης του νέου συστήματος».
«Είναι ένα άτομο χαμηλών τόνων, θα έλεγα ακραίων χαμηλών τόνων. Δεν έπαιρνε τους εντυπωσιακούς βαθμούς, είχε όμως το χαρακτηριστικό ότι ήταν σταθερή και δεν έπεσε ποτέ από το 18-18,5» μας είχε πει.
Η αριστούχος μαθήτρια στοχεύει στη Νομική Σχολή, κάτι που ήθελε από πολύ μικρή. Όπως μας λέει, είχε έρθει σε επαφή με τον συγκεκριμένο χώρο, εξαιτίας της μητέρας της που είναι δικηγόρος. Μας εκφράζει όμως την ανησυχία της, λέγοντάς μας ότι «φοβόμουν μην με επηρεάσει αυτό, δεν ήθελα να είμαι ουραγός, ήθελα να είναι αυτό που πραγματικά μου αρέσει».
Όσο περνούσαν τα χρόνια και έβλεπε πως ήταν καλή και στα θετικά μαθήματα -αφού της άρεσαν τα Μαθηματικά και η Φυσική- σκεφτόταν να ακολουθήσει και την αντίστοιχη κατεύθυνση.
Παρ' όλα αυτά, όταν στο σχολείο της ασχολήθηκε με τη ρητορική και το MUN (σ.σ. προσομοίωση των Ηνωμένων Εθών), συνειδητοποίησε ότι η Νομική είναι αυτό που της ταιριάζει.

Η αντίδραση την ώρα των αποτελεσμάτων

Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα, μας μεταφέρει ότι αρχικά δυσκολεύτηκε να το πιστέψει.
«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει, περίμενα ότι θα γράψω καλά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενα αυτό. Χάρηκα πολύ όμως, γιατί είδα ότι οι κόποι μου απέδωσαν και αυτό είναι το πιο σημαντικό» περιέγραψε.
Επειδή στοχεύει στη Νομική Αθηνών, τονίζει ότι δεν ήθελε να είναι στο όριο. Περίμενε να έχει γράψει 18.300-18.500. Περισσότερο την άγχωνε το μάθημα της Έκθεσης, αφού είχε ακούσει πως πολλοί ήταν αυτοί που είχαν δυσκολευτεί εκεί και δεν ήταν πολύ καλές οι επιδόσεις. Παρότι, όπως λέει, είναι «το πιο άχαρο μάθημα», κατόρθωσε να γράψει 19,6!
«Ήταν μια δύσκολη χρονιά», λέει η Σοφία, αλλά οι καθηγητές στο σχολείο της και στο φροντιστήριό της «έδωσαν αγώνα ώστε να νιώθουμε σαν να είμαστε στην τάξη, δια ζώσης δηλαδή, κι αυτό με βοήθησε πάρα πολύ και ψυχολογικά, αλλά και στη δουλειά μου ως μαθήτρια, γιατί μετά από ένα σημείο και έπειτα, ήταν πολύ δύσκολο να συγκεντρωθεί κάποιος και να παραμείνει προσηλωμένος στον στόχο του βλέποντας όλες αυτές τις εξελίξεις».
«Υπήρχαν σίγουρα πολλές στιγμές που ξεσπούσα, αλλά είχα πάντα στο μυαλό μου τον τελικό μου στόχο» υποστηρίζει η Σοφία.
Αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.07.2021
Ελλάδα
Πανελλήνιες: Πώς τα κατάφεραν οι "πρώτοι των πρώτων" εν μέσω πανδημίας; "Δίκοπο μαχαίρι η χρονιά"
Μιλώντας για το άγχος που συνήθως έχουν οι μαθητές, παραδέχεται ότι «είχα σίγουρα άγχος υποσυνείδητα», αλλά σπεύδει να συμπληρώσει ότι «δεν με κατέβαλε πολλές φορές. Ενδεχομένως ο λόγος που με κατέβαλε -όταν με κατέβαλε- ήταν άγχος σε συνδυασμό με την καραντίνα».
Όπως εξηγεί, μάλιστα, είχε περισσότερο άγχος κατά τη διάρκεια της χρονιάς, παρά όταν πλησίαζαν οι εξετάσεις. Κι αυτό γιατί όταν έφταναν εκείνες οι μέρες, ένιωθε πιο σίγουρη για τον εαυτό της, ότι έχει ολοκληρώσει δηλαδή την προσπάθειά της, ήταν ικανοποιημένη με τη δουλειά που είχε κάνει, ένιωθε καλά με τον εαυτό της.
Καταλήγει λέγοντας, ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη «φόρμουλα επιτυχίας» διότι είναι «ένας Μαραθώνιος που ξεκινάει από τις μικρές τάξεις του σχολείου και πρέπει να "ακούμε" τον εαυτό μας και να δοκιμάζουμε διάφορες μεθόδους για να δει ο καθένας με ποιον τρόπο αποδίδει καλύτερα».
«Χρειάζεται ψυχραιμία όσο αυτό είναι δυνατό και να είσαι ήρεμος και συγκεντρωμένος την ώρα τον εξετάσεων. Δεν πρέπει να έχεις εξαντληθεί καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς» καταλήγει.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала