Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Κόσμος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.03.2021
Κόσμος
Διεθνείς ειδήσεις από όλο τον κόσμο. Άρθρα και αναλύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

Κορονοϊός: Έφτιαξαν αντισώματα "τούρμπο" από αλπακά - Ελπίδα για θεραπεία

Αλπακά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.07.2021
Αντισώματα από αλπακά κατάφεραν να φτιάξουν ως φάρμακο στον κορονοϊό επιστήμονες στο Ινστιτούτο Max Planck της Γερμανίας.
Ερευνητές στο Γερμανικό Ινστιτούτο Max Planck για τη Βιοφυσική Χημεία έχουν αναπτύξει αντισώματα τα οποία, όπως ισχυρίζονται, είναι «πολύ ισχυρά και σταθερά» και μπορούν να εμποδίσουν αποτελεσματικά τον ιό SARS CoV-2.
Τα αντισώματα δημιουργήθηκαν από το αίμα των αλπακά, ένα είδους θηλαστικών που ζει στη Νότια Αμερική.
Για τη μελέτη, η ομάδα ανοσοποίησε τρία αλπακά με μέρη της πρωτεΐνης ακίδων του κορονοϊού.
Τα ζώα παρήγαγαν τότε αντισώματα, με τους επιστήμονες να παίρνουν επίσης ένα μικρό δείγμα αίματος από αυτά.
Στη συνέχεια, η ομάδα χρησιμοποίησε βακτηριοφάγους (ιούς που μολύνουν βακτήρια) για να επιλέξει τα καλύτερα αντισώματα από μια αρχικά τεράστια "δεξαμενή". Αυτά στη συνέχεια δοκιμάστηκαν απέναντι στην αποτελεσματικότητα τους στον SARS CoV-2 και έγιναν καλύτερα μέσα από διαδοχικούς γύρους μιας διαδικασίας βελτιστοποίησης.
Ιός, εικόνα αναπαράστασης - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.06.2021
Κόσμος
Κορονοϊός: Τι διαφορά έχουν τα αντισώματα μετά το εμβόλιο από εκείνα μετά τη λοίμωξη
«Για πρώτη φορά, αυτά τα αντισώματα συνδυάζουν εξαιρετική σταθερότητα και εξαιρετική αποτελεσματικότητα έναντι του SARS-CoV-2 και των παραλλαγών του, συμπεριλαμβανομένων των Άλφα, Βήτα, Δέλτα και Γάμμα» δήλωσε ο Ντίρκ Γκόρλιτς, διευθυντής στο τμήμα Βιοφυσικής Χημείας Max Planck.
Αυτά τα μίνι αντισώματα, που ονομάζονται επίσης νανοσωμάτια, ετοιμάζονται να υποβληθούν προς το παρόν για κλινικές δοκιμές, ανέφεραν οι ερευνητές.
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό EMBO, αναφέρει επίσης ότι αυτά τα νανοσωμάτια είναι «1000 φορές καλύτερα» από τα αντισώματα που είχαν προηγουμένως αναπτυχθεί για την εξουδετέρωση του ιού.
Επίσης, εκτιμάται πως αυτά τα νανοσώματα μπορούν να παραχθούν με χαμηλό κόστος και σε μεγάλες ποσότητες και θα μπορούσαν να είναι μια λύση στην παγκόσμια ζήτηση για φάρμακο απέναντι στη νόσο COVID-19.
Εμβολιασμός στη Ρωσία κατά του κορονοϊού.  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.05.2021
Ελλάδα
Εμβόλια Pfizer και AstraZeneca: Ποιο δημιουργεί περισσότερα αντισώματα
Η έρευνα έγινε επίσης με τη συμμετοχή επιστημόνων από το Πανεπιστημιακό Ιατρικό Κέντρο Goettingen (UMG), το οποίο είναι επίσης γερμανικό.
«Τα νανοσώματιά μας μπορούν να αντέξουν θερμοκρασίες έως 95 βαθμούς Κελσίου χωρίς να χάσουν τις λειτουργίες ή τη δομή τους. Μπορεί να παραμείνουν ενεργά στο σώμα αρκετά για να είναι αποτελεσματικά» δήλωσε ο Ματίας Ντομπλεστάιν, διευθυντής στο Ινστιτούτο Μοριακής Ογκολογίας του UMG.
Τα αντισώματα βοηθούν το ανοσοποιητικό σύστημα στην καταπολέμηση των παθογόνων. Αυτά μπορούν να παραχθούν βιομηχανικά και να χρησιμοποιηθούν για τη θεραπεία ασθενών σε οξεία φάση της ασθένειας.
Τα αντισώματα δρουν σαν φάρμακα, ανακουφίζουν τα συμπτώματα και συντομεύουν την περίοδο ανάρρωσης από τη νόσο.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
Νότιος Καύκασος
ԱրմենիաՀայերենΑρμενικάАҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική