Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Προσοχή με τον κλιματισμό του αυτοκινήτου: Σε ποια περίπτωση μπορεί να γίνει "πιθανή αιτία θανάτου"

CC0 / / Οδήγηση
Οδήγηση - Sputnik Ελλάδα, 1920, 07.08.2021
Βρείτε μας
Γιατί δεν πρέπει να παραμείνει κανείς σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα με αναμμένο κλιματισμό, εξήγησε στο Sputnik ο Λεφ Ζιμάνοφ, καθηγητής του Κρατικού Τεχνικού Πανεπιστημίου Αυτοκινήτων της Μόσχας.
Υπάρχουν άνθρωποι που, κατά τη διάρκεια της ζέστης του καλοκαιριού, χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους με κλιματισμό ως καταφύγιο από τη ζέστη: Μπαίνουν στο παρκαρισμένο όχημα και βάζουν σε λειτουργία τον κλιματισμό. Κάποιοι προσπαθούν ακόμη και να κοιμηθούν σε κλιματιζόμενο όχημα.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνεται αυτό, προειδοποίησε σε συνέντευξή του στο Sputnik, ο Λεφ Ζιμάνοφ, καθηγητής του Κρατικού Τεχνικού Πανεπιστημίου Αυτοκινήτων της Μόσχας.
«Γενικά δεν θα συμβούλευα σε κανέναν να παραμείνει σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο με τη μηχανή σε λειτουργία για μεγάλο χρονικό διάστημα, ούτε με τη ζέστη ούτε με το κρύο, διότι αυτό θεωρείται πιθανή αιτία θανάτου. Εάν υπάρξει διαρροή στο σύστημα εξάτμισης, μονοξείδιο του άνθρακα εισέρχεται στην καμπίνα. Το αυτοκίνητο είναι καθαρά μέσο μεταφοράς, δεν προσφέρεται ούτε για φαγητό ούτε για ύπνο. Το να κοιμηθεί κάποιος σε αυτοκίνητο δεν είναι η καλύτερη επιλογή» προειδοποίησε ο Λεφ Ζιμάνοφ.
Του έκανε στοματικό ενώ οδηγούσε  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 03.08.2021
Κόσμος
Ακατάλληλο βίντεο: Του έκανε στοματικό ενώ οδηγούσε και τα είδαν... όλα στην προσπέραση!
Εκτός από τον κίνδυνο εισπνοής καυσαερίων, υπάρχει και ένας ακόμη κίνδυνος και αυτός είναι να καταστραφεί σταδιακά το αυτοκίνητό σας!
«Η λειτουργία της μηχανής στο ρελαντί, σημαίνει έλλειψη λαδιού για κάποια εξαρτήματά της. Το λάδι μπορεί να φτάσει στα πιο σημαντικά μέρη του κινητήρα σε περιορισμένο βαθμό, γεγονός που επηρεάζει την απόδοσή του. Ειδικά όταν πρόκειται για αρκετές ώρες. Κατά τη λειτουργία του κλιματισμού, μπορεί επίσης να μην υπάρχει πολύ καλή διάχυση θερμότητας και η μηχανή μπορεί να υπερθερμαίνεται σε κάποια σημεία όταν πρόκειται για βενζινοκινητήρες. Συχνά συμβαίνει όταν η γεννήτρια δεν παράγει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να λειτουργήσει ο κλιματισμός» διευκρίνισε ο καθηγητής.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
ԱրմենիաՀայերենΑρμενικάАҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά