Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Κόλπα για έναν "χορταστικό" ύπνο: Γιατρός αποκαλύπτει εύκολους τρόπους για να νικήσουμε την αϋπνία

CC0 / / Περιορίζεται ο θόρυβος και αυξάνονται οι πιθανότητες για έναν ποιοτικό ύπνο
Περιορίζεται ο θόρυβος και αυξάνονται οι πιθανότητες για έναν ποιοτικό ύπνο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.08.2021
Βρείτε μας
Γιατρός αποκάλυψε έναν εύκολο τρόπο για να αποκοιμηθεί κάποιος πιο γρήγορα και να χορταίνει ύπνο.
Ο γιατρός Καράν Ραντζ αποκαλύπτει έναν εύκολο τρόπο για να κοιμηθεί κάποιος πιο γρήγορα και να χορταίνει περισσότερο ύπνο
Ο γιατρός Καράν Ραντζ ανέφερε στο TikTok τη μέθοδο «10-3-2-1» που βοηθάει στην επίλυση προβλημάτων ύπνου.
Αρχικά, ο γιατρός πρότεινε να πίνετε το τελευταίο ρόφημα με καφεΐνη 10 ώρες πριν τον ύπνο. Σύμφωνα με τον ίδιο, ακριβώς τόσες ώρες χρειάζονται για να σταματήσει η επίδραση της ουσίας στον οργανισμό και τον να τερματιστεί η διεγερτική της δράση.
«Αποφύγετε τα βαριά γεύματα τις τελευταίες τρεις ώρες πριν τον ύπνο. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην έχετε καούρα και να μην ξυπνάτε τη νύχτα» εξήγησε ο Ραντζ.
Ξηροί καρποί - Sputnik Ελλάδα, 1920, 14.07.2021
Αυτό είναι το σνακ που μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου - Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα
Ο ειδικός επίσης συνιστά να μην πίνετε αλκοόλ μερικές ώρες πριν τον ύπνο, επειδή η δράση του επηρεάζει το στάδιο του ύπνου REM.
«Σταματήστε να εργάζεστε δύο ώρες πριν τον ύπνο. Αυτό θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε» πρόσθεσε ο γιατρός.
 
Ο Ραντζ συμβουλεύει επίσης όσους έχουν πρόβλημα με τον ύπνο να μη χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές συσκευές μία ώρα πριν τον ύπνο, καθώς το μπλε φως της οθόνης επηρεάζει την παραγωγή μελατονίνης η οποία ελέγχει τον κύκλο ύπνου και αφύπνισης.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала