Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Κόσμος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.03.2021
Κόσμος
Διεθνείς ειδήσεις από όλο τον κόσμο. Άρθρα και αναλύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

Seagle: Το πυροσβεστικό αεροσκάφος που φιλοδοξεί να αντικαταστήσει τα Καναντέρ

© Φωτογραφία : roadfour.comΤο αεροσκάφος Seagle
Το αεροσκάφος Seagle - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.08.2021
Βρείτε μας
Ένα βελγικό project φιλοδοξεί να αντικαταστήσει τα Καναντέρ στην κατάσβεση πυρκαγιών από αέρος.
Τα Καναντέρ αποτελούν βασικό εργαλείο στην κατάσβεση πυρκαγιών από αέρος. Ωστόσο, από τα περίπου 250 αεροσκάφη αυτού του τύπου που κατασκευάστηκαν, περίπου 170 παραμένουν σε λειτουργία. Στο μεταξύ, η παραγωγή τους έχει διακοπεί από το 2015.
Στο πλαίσιο αυτό, μια ομάδα Βέλγων μηχανικών αντιλήφθηκε το κενό που ενδέχεται να υπάρξει τα επόμενα χρόνια στην αεροπυρόσβεση. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του αεροσκάφους πυρόσβεσης «Seagle».
«Το Seagle πρέπει να επιλύσει όλα τα ελαττώματα του Καναντέρ και, πάνω απ’ όλα να προσφέρει μια λύση που είναι όσο το δυνατόν πιο ευρωπαϊκή» σημειώνει ο Γκετάν ντου Φουρ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Roadfour, που εργάζεται για το Seagle, σύμφωνα με την βελγική εφημερίδα, «L'Echo».

Τα χαρακτηριστικά του Seagle

Το Seagle, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει σχεδιαστεί για ασφαλείς πτήσεις στις πιο απαιτητικές καταστάσεις. Παράλληλα είναι ευέλικτο και μπορεί να κάνει ελιγμούς σε ορεινές περιοχές.
Έχει σχήμα πτηνού και το σημείο όπου θα φορτώνει το νερό βρίσκεται στο κέντρο ανάμεσα στα δύο φτερά. Τέσσερα μεγάλα καμπυλοτά εξαρτήματα που βρίσκονται κάτω από την άτρακτο επιτρέπουν στο αεροσκάφος να γλιστρά πάνω από το νερό αντί να ακουμπά πάνω του.
Καναντέρ, 383 Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων και Αεροπυρόσβεσης, Θεσσαλονίκη - Sputnik Ελλάδα, 1920, 04.08.2021
Καναντέρ: Τα χαρακτηριστικά και το κόστος του πυροσβεστικού αεροσκάφους
Η ισχύς των κινητήρων ανέρχεται σε 5.000 ίππους και έχει ικανότητα φόρτωσης νερού 12.000 λίτρα ανά ταξίδι.
Στο μεταξύ, η δομή του αεροσκάφους έχει σχεδιαστεί για να απορροφά κινήσεις 3,5 G όπου τα αεροσκάφη γενικά αντίστοιχης κατηγορίας αντιστέκονται στα 2G.
Όσον αφορά το πιλοτάρισμα τα αεροηλεκτρονικά θα βασίζονται στην τελευταία ψηφιακή τεχνολογία, προσανατολισμένη στη λειτουργία του βομβιστή νερού και ο πιλότος θα επωφεληθεί από την αυξημένη ορατότητα χάρη σε ένα θόλο φούσκας όπως στα μαχητικά αεροπλάνα.
«Το timing είναι καλό» διαβεβαιώνει ο Γκετάν Ντου Φουρ, ο οποίος σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του αεροσκάφους εντός των επόμενων έξι ετών. Με την ενεργό υποστήριξη της βελγικής κυβέρνησης η Roadfour έχει ήδη παρουσιάσει το project στην Κροατία και την Ισπανία.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
ԱրմենիաՀայերենΑρμενικάАҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά