Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αυτή είναι η καλύτερη πηγή βιταμίνης D: Αποκάλυψη-έκπληξη από διαιτολόγο

© Φωτογραφία : Unsplash.comΠόσιμες κάψουλες με βιταμίνες
Πόσιμες κάψουλες με βιταμίνες  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 11.08.2021
Βρείτε μας
Ποιο τρόφιμο είναι η καλύτερη πηγή της βιταμίνης D.
Η έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας, ενώ συστήνεται να την προσλαμβάνετε φυσικά από την τροφή. παρά να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής.
Ποιο είναι λοιπόν το καλύτερο φαγητό για μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνη D;

H καλύτερη πηγή της βιταμίνης D

Την αναπάντεχη απάντηση δίνει ο διαιτολόγος και διδάκτωρ ιατρικών επιστημών, Alexéi Kovalkov: το κρέας.
«Πολλοί νομίζουν ότι παίρνουμε βιταμίνες αποκλειστικά από τα λαχανικά. Στην πραγματικότητα, το κρέας περιέχει πολλές από τις βιταμίνες που χρειαζόμαστε» εξηγεί.
Ειδικά η βιταμίνη D βρίσκεται σε υψηλές συγκεντρώσεις στο μοσχαρίσιο κρέας.
Φάρμακο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 26.06.2021
Ο πιθανός κίνδυνος από τα συμπληρώματα βιταμίνης D - Τι πρέπει να προσέξουμε
Ο ειδικός προσθέτει ότι το σώμα μας απορροφά πιο εύκολα τη βιταμίνη D από την κατανάλωση κρέατος.
Πέρα από τη συγκεκριμένη βιταμίνη, το κρέας – και όχι τα λαχανικά, όπως πιστεύουν πολλοί - είναι κύρια πηγή σιδήρου και άλλων σημαντικών ιχνοστοιχείων
«Σέβομαι τους χορτοφάγους, αλλά για μια υγιεινή διατροφή, πρέπει να τρώτε κρέας κάποιες φορές» εξηγεί ο Kovalkov στο κανάλι του στο YouTube.

Τα πλεονεκτήματα της βιταμίνης D

Η κύρια λειτουργία της βιταμίνης D είναι να διασφαλίσει την απορρόφηση του ασβεστίου και του φωσφόρου από τα τρόφιμα στο λεπτό έντερο.
Η βιταμίνη D μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης σκλήρυνσης κατά πλάκας και καρδιαγγειακών παθήσεων, ενώ έχει και θετική επίδραση στο νευρικό σύστημα, βοηθώντας στην αντιμετώπιση συμπτωμάτων κατάθλιψης.
Μάλιστα, η άσχημη διάθεση και το αυξημένο άγχος συνδέονται με την έλλειψη βιταμίνης D.
Επίσης, όταν κάποιος κάνει δίαιτα, στην περίπτωση που παίρνει τακτικά ασβέστιο και βιταμίνη D, θα χάσει περισσότερα κιλά σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς ο παραπάνω συνδυασμός «κόβει» την όρεξη.
Συμπληρώματα βιταμινών - Sputnik Ελλάδα, 1920, 21.07.2021
Βιταμίνη D: Πότε και με ποιες τροφές συνιστάται η λήψη του συμπληρώματος
Επιπλέον, η βιταμίνη D ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, μειώνοντας σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης γρίπης, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να προστατεύσει μέχρι έναν βαθμό και από τον καρκίνο.
Για παράδειγμα, τα υψηλά επίπεδα βιταμίνης D στο σώμα μπορούν να εμποδίσουν την πρόοδο του καρκίνου του προστάτη.
Ταυτόχρονα, σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού, η έλλειψη της βιταμίνης αυξάνει την πιθανότητα εξάπλωσης των μεταστάσεων και σε άλλα όργανα.
Υπάρχουν ακόμη ενδείξεις ότι η ανεπάρκεια βιταμίνης Dαυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου των ωοθηκών και του παχέος εντέρου.
Η βιταμίνη είναι απαραίτητη για τη σωστή ανάπτυξη και των οστών, ειδικά στα παιδιά, ενώ εξασφαλίζει την καλή πήξη του αίματος και τη σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
ԱրմենիաՀայերենΑρμενικάАҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά