Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Τα μυστικά για το κόκκινο κρέας: Πόσο μπορούμε να τρώμε κάθε εβδομάδα - Ποιοι πρέπει να το αποφύγουν

© Φωτογραφία : CC0Κρέας
Κρέας - Sputnik Ελλάδα, 1920, 14.08.2021
Βρείτε μας
Τα οφέλη και οι κίνδυνοι από την κατανάλωση του κόκκινου κρέατος. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.
Απαντήσεις για το πόσο καλό ή κακό κάνει στην υγεία μας το κόκκινο κρέας δίνει η διατροφολόγος, γαστρεντερολόγος δρ. Ιρίνα Μπερεζνάια μιλώντας στο Sputnik.
Αν και διάφοροι ειδικοί χαρακτηρίζουν πολλά είδη κρέατος ως «κόκκινα», για την Ιρίνα Μπερεζνάια, αυτά είναι δύο: Το μοσχαρίσιο και το αρνίσιο κρέας. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο τα κρέατα αυτά περιέχουν πολλές χρήσιμες ουσίες.
Συγκεκριμένα, τα εν λόγω κρέατα είναι πλούσια σε σίδηρο, σελήνιο, βιταμίνες Β και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, του κεντρικού νευρικού και του μυϊκού μας συστήματος.
Για παράδειγμα, ένα μικρό κομμάτι κόκκινου κρέατος περιλαμβάνει την ημερήσια απαραίτητη δόση σιδήρου, τονίζει η ειδικός, ενώ για να αποκτήσει κανείς την ίδια ποσότητα με φυτικές τροφές, θα πρέπει να φάει τρία κιλά πράσινα μήλα!
Ταυτόχρονα, όπως είναι φυσικό, οι άνθρωποι με έντονη σωματική δραστηριότητα χρειάζονται περισσότερο κρέας.
«Εάν είστε αθλητής και γυμνάζεστε συχνά, τότε χρειάζεστε περισσότερο κόκκινο κρέας απ' ό,τι ένας άνθρωπος που περνάει όλη την ημέρα στο γραφείο με υπολογιστή, επειδή οι μύες απαιτούν τεράστια ποσότητα αμινοξέων» εξήγησε η Μπερεζνάια.
Ζυμώνοντας ψωμί - Sputnik Ελλάδα, 1920, 31.07.2021
Το ζεστό ψωμί... διχάζει: Πρέπει ή όχι να περιμένουμε να κρυώσει για να το φάμε
Κατά την άποψή της είναι απολύτως ασφαλές για ένα υγιές άτομο να τρώει κατά μέσο όρο έως 400 με 500 γραμμάρια κόκκινου κρέατος την εβδομάδα.

Ποιοι πρέπει να αποφεύγουν το λιπαρό κόκκινο κρέας

Ωστόσο, υπάρχουν και κατηγορίες ανθρώπων που θα πρέπει να αποφεύγουν λιπαρές ποικιλίες κόκκινου κρέατος, όπως άτομα με:
περιττό βάρος
υψηλή χοληστερόλη
καρδιαγγειακές παθήσεις
«Περιορίζουμε τη χρήση κάποιων ειδών κρέατος επειδή περιέχουν μεγάλη ποσότητα χοληστερόλης, λιπαρών αμινοξέων που δεν είναι απαραίτητα» προειδοποιεί η διατροφολόγος.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
ԱրմենիաՀայերենΑρμενικάАҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά