Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Διατροφολόγος αποκαλύπτει ποιοι δεν πρέπει να τρώνε πολύ ρύζι

CC0 / Pixabay / Πιάτο με ρύζι
Πιάτο με ρύζι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 26.08.2021
Βρείτε μας
Διατροφολόγος αποκάλυψε υπό ποιες συνθήκες δεν πρέπει να καταναλώνεται το ρύζι. Όσα εξηγεί η ίδια και τι να προσέχετε.
Η διατροφολόγος Όλγα Κοραμπλιόβα ανέφερε για ποιο λόγο το ρύζι θεωρείται πολύτιμο τρόφιμο για την υγεία αλλά και ποιος πρέπει να αποφεύγει την κατανάλωσή του.
Η ειδικός επισήμανε ότι το ρύζι είναι προϊόν διαίτης: το βραστό ρύζι περιέχει μόνο 110-120 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες δίνουν την αίσθηση του κορεσμού για μεγάλο χρονικό διάστημα ενώ ταυτόχρονα δεν επιτρέπουν την υπερκατανάλωση. Το λίπος που περιέχει το ρύζι είναι μόνο 2,6 γραμμάρια ανά 100.
Χωράφι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 25.08.2021
Ελλάδα
Οικογενειακή τραγωδία στην Ξάνθη: Πατέρας παρέσυρε και σκότωσε τον γιο του σε χωράφι
«Το ρύζι είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β που είναι απαραίτητες για το νευρικό σύστημα, κάλιο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, φώσφορο. Τα δημητριακά απορροφώνται εύκολα, είναι ένα φυσικό προϊόν που απομακρύνει τις τοξίνες και παρεμποδίζει την αποθήκευση αλατιού» τόνισε η διατροφολόγος.
Αχλάδια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.08.2021
Αχλάδια: Ειδικός αποκαλύπτει τα ανέλπιστα οφέλη τους για την υγεία μας
Το ρύζι βοηθά σε προβλήματα γαστρεντερολογικής φύσεως, όπως η διάρροια και το φούσκωμα. Είναι γνωστό ότι όταν κάποιος υποφέρει από οξεία γαστρίτιδα, οι γιατροί προτείνουν μια διατροφή που περιέχει σκέτο ρύζι.
Ηλικιωμένες γυναίκες - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.08.2021
Καθηγήτρια "δείχνει" τα μυστικά που βοηθούν στην πρόληψη της άνοιας
Όμως, σύμφωνα με τη διατροφολόγο, εάν έχετε δυσκοιλιότητα, δεν πρέπει να καταναλώνετε ρύζι πάνω από δύο φορές την εβδομάδα.
«Άνθρωποι με περιττό βάρος πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση ρυζιού: θα αυξήσει τα προβλήματα στην κινητικότητα του εντέρου. Το λευκό ρύζι δεν συνιστάται σε κάποιον που έχει διαβήτη: ο γλυκαιμικός δείκτης του είναι 70 ενώ ο δείκτης του ρυζόγαλου φτάνει στα 75. Ένας υγιής άνθρωπος μπορεί να τρώει άνετα περίπου 200 γραμμάρια βραστό ρύζι την ημέρα» συμβουλεύει η Όλγα Κοραμπλιόβα.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
ԱրմենիաՀայերենΑρμενικάАҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά