Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Κόσμος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.03.2021
Κόσμος
Διεθνείς ειδήσεις από όλο τον κόσμο. Άρθρα και αναλύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

Το Παρίσι μειώνει το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα για την προστασία του κλίματος

© Φωτογραφία : AFP/YouTubeΜποτιλιάρισμα στο Παρίσι εν όψει νέου lockdown
Μποτιλιάρισμα στο Παρίσι εν όψει νέου lockdown - Sputnik Ελλάδα, 1920, 31.08.2021
Βρείτε μας
Ποιοι μεγάλοι δρόμοι του Παρισιού εξαιρούνται από το μέτρο αυτό.
Στα 30 χιλιόμετρα την ώρα έπεσε το όριο ταχύτητας στο Παρίσι σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα ατυχήματα, αλλά και η ηχορύπανση και η μόλυνση από τα καυσαέρια.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση που επικαλείται το BBC, το 59% των Παριζιάνων τάσσονται υπέρ του μέτρου αυτού, αν και κάποιοι επιχειρηματίες δεν το είδαν με καλό μάτι.
Το συγκεκριμένο όριο ταχύτητας ίσχυε ήδη στα 2/3 της πόλης και πλέον από τη Δευτέρα, έπειτα από απόφαση της δημάρχου Αν Ινταλγκό, επεκτάθηκε σε ολόκληρη τη γαλλική πρωτεύουσα.
Ωστόσο, αρκετοί σημαντικοί δρόμοι του Παρισιού εξαιρούνται από αυτό το όριο ταχύτητας. Σε αυτούς περιλαμβάνονται η Λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων (Champs Elysées, όπου θα ισχύει όριο 50 χλμ./ώρα) και η κύρια περιφερειακή λεωφόρος, η Boulevard Périférique (70 χλμ./ώρα).
Παρόμοια όρια ταχύτητας ισχύουν στη Γκρενόμπλ και στη Λιλ, καθώς και στο Μπιλμπάο της Ισπανίας και την πρωτεύουσα του Βελγίου, τις Βρυξέλλες.
Το μέτρο εισήχθη τώρα έτσι ώστε να μπορέσουν να το συνηθίσουν οι Παριζιάνοι λόγω της χαμηλότερης καλοκαιρινής κίνησης, σύμφωνα με τις αρχές της πόλης.
Η δήμαρχος Αν Ινταλγκό, η οποία επανεξελέγη πέρσι, έχει περάσει μια σειρά μέτρων για να πείσει τους κατοίκους της γαλλικής πρωτεύουσας να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους. Για παράδειγμα, μειώθηκαν κατά το ήμισυ οι δημόσιες θέσεις πάρκινγκ και από του χρόνου θα απαγορεύεται στα περισσότερα οχήματα να μπαίνουν στο κέντρο της πόλης.
Από την άλλη, αυξήθηκαν οι ποδηλατοδρόμοι και οι δρόμοι της πόλης επανασχεδιάζονται έτσι ώστε να γίνουν οι συνοικίες πιο φιλικές για τους πεζούς.
Η σοσιαλίστρια Ινταλγκό θέλει μια πιο «πράσινη» πόλη, καθώς το Παρίσι ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024.
Ανάμεσα στους αντιπάλους της βρίσκεται και ο Pierre Chasseray από την ομάδα 40 Million Motorists, ο οποίος υποστηρίζει ότι δεν θα μειωθεί η ρύπανση και ο θόρυβος με αυτά τα μέτρα. Kατά τον ίδιο, θα ήταν πιο αποτελεσματική μια εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση απέναντι στην ταχύτητα.
«Δεν θα μειωθεί ο θόρυβος, ούτε η ρύπανση. Τα ατυχήματα θα μειωθούν ελάχιστα, όπως γίνεται και σε άλλες πόλεις», είπε στο πρακτορείο AFP.
Μια άλλη ομάδα, η SaccageParis, κατηγορεί τις αρχές της πόλεις ότι το Παρίσι θα γίνει πιο άσχημο εξαιτίας των βρώμικων δρόμων και των κακοσχεδιασμένων ποδηλατοδρόμων.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала
Διεθνή
InternationalEnglishΑγγλικάMundoEspañolΙσπανικά
Ευρώπη
DeutschlandDeutschΓερμανικάFranceFrançaisΓαλλικάΕλλάδαΕλληνικάΕλληνικάItaliaItalianoΙταλικάČeská republikaČeštinaΤσέχικαPolskaPolskiΠολωνικάСрбиjаСрпскиΣέρβικαLatvijaLatviešuΛετονικάLietuvaLietuviųΛιθουανικάMoldovaMoldoveneascăΜολδαβικάБеларусьБеларускiΛευκορωσικά
Νότιος Καύκασος
ԱրմենիաՀայերենΑρμενικάАҧсныАҧсышәалаΑμπχαζικάХуссар ИрыстонИронауΟσσετικάსაქართველოქართულიΓεωργιανάAzərbaycanАzərbaycancaΑζερικά
Μέση Ανατολή
Sputnik عربيArabicΑραβικάTürkiyeTürkçeΤούρκικαSputnik ایرانPersianΦαρσίSputnik افغانستانDariΝταρί
Κεντρική Ασία
ҚазақстанҚазақ тіліΚαζακικάКыргызстанКыргызчаΚιργιζικάOʻzbekistonЎзбекчаΟυζμπεκικάТоҷикистонТоҷикӣΤατζικικά
Ανατολική και Νοτιοανατολική Ασία
Việt NamTiếng ViệtΒιετναμέζικα日本日本語Ιαπωνικά俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Κινέζικα (απλοπ.)俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Κινέζικα (παραδ.)
Νότια Αμερική
BrasilPortuguêsΠορτογαλικά