Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Τα διατροφικά οφέλη από την κατανάλωση βραστών αυγών

CC0 / Unsplash / Ένα βραστό αβγό (φωτ. αρχείου)
Ένα βραστό αβγό (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.09.2021
Βρείτε μας
Τα βραστά αυγά, περιέχουν χολίνη, η οποία χαρακτηρίζεται από το ότι μπορεί να βελτιώσει όχι μόνο τη διάθεση, αλλά και άλλες λειτουργίες του σώματος.
Η χολίνη έχει μια σειρά από θετικά αποτελέσματα στον οργανισμό μας. Συμβάλει στη σύνθεση του DNA και τη ρύθμιση της γονιδιακής έκφρασης έως την παραγωγή ενός νευροδιαβιβαστή γνωστού ως ακετυλοχολίνη, απαραίτητη για τη διάθεση, τη μνήμη, τον έλεγχο των μυών και άλλες λειτουργίες του νευρικού συστήματος.

Η συμβολή των αυγών στη μείωση της χοληστερόλης

Η κατανάλωση βραστών αυγών βοηθά το σώμα να αποβάλει την επιβλαβή χοληστερόλη LDL βοηθώντας στην παραγωγή μιας ουσίας που τη διασπά στο ήπαρ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στο Eath This, η μη κατανάλωση αρκετής ποσότητας χολίνης μπορεί να προκαλέσει συσσώρευση LDL χοληστερόλης στο σώμα.
Αυγά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.08.2021
Κόσμος
Αυγά: Γιατί αποτελούν την καλύτερη επιλογή για να τονώσετε τον μεταβολισμό σας
Σύμφωνα με το USDA FoodData Central, ένα αυγό περιέχει 169 χιλιοστόγραμμα χολίνης, καθιστώντας το τη δεύτερη πλουσιότερη πηγή αυτού του θρεπτικού συστατικού, μετά από το συκώτι του βοείου κρέατος.

Τα αυγά αποτελούν υπερτροφή

Ένας μέσος ενήλικος άνδρας πιστεύεται ότι χρειάζεται περίπου 402 χιλιοστόγραμμα χολίνης την ημέρα, ενώ οι γυναίκες χρειάζονται περίπου 278 χιλιοστόγραμμα. Τα βραστά αυγά αποτελούν υπερτροφή λόγω της περιεκτικότητάς τους σε χολίνη, αλλά και των βιταμινών που εμπεριέχουν καθώς αποτελούν πηγή πρωτεϊνών και βιταμινών όπως Α, Β D, Ε, και Κ.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала