Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Το καλύτερο φαγητό για να μην αρρωσταίνετε και να ζήσετε περισσότερο

© Φωτογραφία : Pixabayσολομός
σολομός  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 13.09.2021
Βρείτε μας
Εσείς γνωρίζετε ποιο φαγητό μπορεί να καθυστερήσει την αποδημία εις Κύριον;
Από τη στιγμή που η ανθρωπότητα δεν έχει καταφέρει να νικήσει τον θάνατο και το ελιξίριο της νεότητας δεν έχει εφευρεθεί στο υπόγειο εργαστήριο κάποιου «τρελού» επιστήμονα, η εξασφάλιση της μακροζωίας, όσο υποκειμενική και αν είναι, αποτελεί πιο ρεαλιστικό στόχο.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το πόσο θα ζήσετε καθορίζεται κυρίως από τα γονίδιά σας, ωστόσο η διατροφή μπορεί να παρατείνει την παρουσία σας στον μάταιο τούτο κόσμο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις μάλιστα θα μπορούσε να καθορίσει έως και το 80% του χρόνου ζωής κάποιου ατόμου.
Η Dr Sarah Brewer ειδικός υγείας και συγγραφέας του βιβλίου «Ζήσε περισσότερο, δείξε νεότερος», αποκάλυψε, μιλώντας στην express.co.uk, τα τρόφιμα, τα οποία θα μπορούσαν να σας προσφέρουν μακροζωία.
Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε για να διασφαλίσετε μια μακρά και υγιή ζωή;
«Ενώ όλοι γνωρίζουν τις συνηθισμένες συμβουλές σχετικά με το να μην καπνίζετε και να διατηρείτε ένα υγιές βάρος, υπάρχουν μερικές λιγότερο γνωστές που θα σας βοηθήσουν», τονίζει αρχικά η Brewer.
Τα τελευταία χρόνια έχουν μελετηθεί πολύ οι λεγόμενες «Μπλε Ζώνες», ή αλλιώς οι πέντε περιοχές του κόσμου με τους κατά μέσο όρο πιο υγιείς και… μαθουσάλες ανθρώπους που ζουν σταθερά πάνω από 100 χρόνια.
Σε αυτές τις περιοχές ακολουθούν κυρίως τη μεσογειακή διατροφή. Μια διατροφή… πρότυπο που έχει συνδεθεί με τη μακροζωία.
Ένα, δε, από τα βασικά συστατικά της είναι τα λιπαρά ψάρια, συμπεριλαμβανομένου του σολομού.
«Τα Ωμέγα-3 ιχθυέλαια μειώνουν τις φλεγμονές και έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες για όλα σχεδόν τα μέρη του σώματος, συμπεριλαμβανομένων των ματιών, των αρθρώσεων, του κυκλοφορικού, της καρδιάς και του εγκεφάλου», αναφέρει η Brewer, προσθέτοντας:
«Όσοι τρέφονται με λιπαρά ψάρια εμφανίζουν λιγότερες καρδιακές παθήσεις, ενώ δεν έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση, κινδυνεύοντας λιγότερο από εγκεφαλικά και φλεγμονώδη ασθένειες και ως εκ τούτου τείνουν να ζουν περισσότερο».
Μια μπανάνα (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 07.09.2021
Πόσες φορές τον μήνα πρέπει να εκσπερματώνουν οι άνδρες για να παραμένουν υγιείς
«Τα λιπαρά ψάρια είναι ένα βασικό συστατικό της μεσογειακής, της ιαπωνικής και της διατροφής των Εσκιμώων. Τρεις διατροφές που σχετίζονται με χαμηλό κίνδυνο καρδιακών παθήσεων», συμπληρώνει.
Σύμφωνα πάντα με την ειδικό, οι επιστήμονες που γράφουν στο British Medical Journal διαπίστωσαν ότι η τακτική κατανάλωση επτά «σούπερ τροφών» μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής κατά 6,5 χρόνια για τους άνδρες και 5 για τις γυναίκες, ενώ η συγκεκριμένη διατροφή περιελάμβανε κατανάλωση μερίδας ψαριού 114 γραμμάριων τέσσερις φορές την εβδομάδα.
«Εάν δεν σας αρέσουν τα ψάρια, τα συμπληρώματα ιχθυελαίου Ω-3 είναι μια καλή εναλλακτική λύση», υποστηρίζει.
Ο σολομός είναι μία από τις καλύτερες πηγές Ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τα τριγλυκερίδια, καθώς και τον κίνδυνο εμφάνισης μη φυσιολογικών καρδιακών παλμών, ενώ επιβραδύνουν την ανάπτυξη λίπους που φράζει τις αρτηρίες, μειώνοντας την αρτηριακή πίεση.
Τα Ωμέγα-3 λιπαρά αποκαλούνται επίσης και «τροφή του εγκεφάλου», καθώς μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας και τον κρατούν σε εγρήγορση.
Τα περισσότερα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε Ωμέγα-3, ωστόσο ο σολομός αποτελεί μια ιδιαίτερα θρεπτική και υγιεινή τροφή, διότι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε δυνητικά τοξικό υδράργυρο.

Πώς θα μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών

Η Dr Brewer παραθέτει επίσης και κάποιες άλλες συμβουλές διατροφής για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών, αναβάλλοντας το ραντεβού με τον Χάρο:
Να τρώτε περισσότερα φασόλια.
Να χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο.
Να πίνετε περισσότερο τσάι.
Να τρώτε ένα μήλο την ημέρα (γιατί όντως τον γιατρό κάνει πέρα).
Να τρώτε λιγότερο από όλα.
Να τρώτε καρύδια για σνακ.
Να ακολουθείτε μια πιο φυτική διατροφή.
Να τρώτε περισσότερο σκόρδο.
Να πίνετε ένα ποτήρι κρασί.
Να λαμβάνετε γλυκοζαμίνη.
Να επιλέγετε μαύρη σοκολάτα.
Να κόψετε το αλάτι.
Να λαμβάνετε αρκετό μαγνήσιο.
Να τρώτε περισσότερα μανιτάρια reishi.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала