Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Ωμέγα 3: Γιατί είναι σημαντικά για τον οργανισμό και ποια συμπτώματα δείχνουν την έλλειψή τους

CC0 / / Κάψουλες
Κάψουλες - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.09.2021
Βρείτε μας
Από τα πιο σημαντικά οξέα για τον οργανισμό είναι τα ωμέγα 3 οπότε το σώμα μας "εκπέμπει" οκτώ σημάδια, τα οποία ενδεχομένως να δείχνουν σημαντική έλλειψή τους.
Τα ωμέγα 3 είναι πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και είναι σημαντικά για τη λειτουργία του μεταβολισμού, αλλά όταν δεν καταναλώνονται τρόφιμα που παρέχουν την απαραίτητη ποσότητά τους, τότε το σώμα σας μπορεί να στείλει διαφορετικά σήματα.
Γυναίκα σε ζυγαριά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 29.08.2021
Κόσμος
Μεταβολισμός: Σε ποια ηλικία αρχίζει να επιβραδύνεται - Πώς μπορείτε να τον βελτιώσετε
Συγκεκριμένα, τα ωμέγα 3 βρίσκονται σε τρόφιμα όπως τα ψάρια, μερικά φύκια, το λιναρέλαιο, τους σπόρους τσία, αλλά ακόμα και στα καρύδια.
Μάλιστα, αυτό το λιπαρό οξύ δεν είναι μόνο σημαντικό στη ρύθμιση του επιπέδου της χοληστερόλης στο αίμα, αλλά είναι επίσης σε θέση να συμβάλει στη λειτουργία του εγκεφάλου, της καρδιάς και της όρασης.

Τα συμπτώματα που δείχνουν έλλειψη των ωμέγα 3

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του Cuerpomente, η έλλειψη ωμέγα 3 μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, ρευματισμών και κατάθλιψης, οπότε είναι σημαντικό να εντοπιστούν τα πρώιμα συμπτώματα της ανεπάρκειάς τους μέσα από oκτώ σημάδια που «εκπέμπει» ο οργανισμός.
Αυτά είναι τα εξής:
Εσωτερική ανησυχία και κατάθλιψη: Τα ωμέγα-3 μπορούν να αυξήσουν την απελευθέρωση του νευροδιαβιβαστή της σεροτονίνης, η οποία βελτιώνει τη διάθεση και ομαλοποιεί τη νευρωνική δραστηριότητα στον εγκέφαλο. Επιπλέον, αρκετές επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι αυτό το λιπαρό οξύ μπορεί ακόμα και να μειώσει κάποια φλεγμονώδη κατάσταση του εγκεφάλου.
Προβλήματα όρασης: Τα ξηρά ή φλεγμονώδη μάτια, καθώς και άλλα προβλήματα, μπορεί να είναι προϊόν έλλειψης ωμέγα 3 στο σώμα, οπότε είναι καλύτερο να συμβουλευτείτε γιατρό.
Δυσκολία στη συγκέντρωση: Παρ' όλο που τα προβλήματα συγκέντρωσης μπορεί να προκληθούν από διαφορετικές αιτίες, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένα από αυτά είναι οι διατροφικές ελλείψεις, συμπεριλαμβανομένων των ωμέγα 3.
Κούραση: Η συνεχής κούραση και ακόμα και η δυσκολία στον ύπνο μπορεί να είναι αποτέλεσμα έλλειψης θρεπτικών συστατικών, ιδιαίτερα σιδήρου και ωμέγα 3 λιπαρών οξέων.
Ξηρό δέρμα: Η έλλειψη ωμέγα 3 μπορεί, επίσης, να αντανακλάται στα κύτταρα του δέρματος, καθώς αυτά τα λιπαρά οξέα το διατηρούν ενυδατωμένο και υγιές, οπότε οι πρόωρες ρυτίδες μπορεί να είναι σημάδι ανεπάρκειάς τους.
Πόνος στις αρθρώσεις: Τα ωμέγα 3 λειτουργούν ως ισχυρά φυσικά αντιφλεγμονώδη και μπορούν να μειώσουν την ευαισθησία των αρθρώσεων, μειώνοντας τη δυσκαμψία τους.
Μυϊκή αδυναμία: Η μυϊκή υποτονία ή μυασθένεια, είναι μυϊκές αδυναμίες που μπορεί να εμφανιστούν λόγω της ανεπάρκειας αυτών των λιπαρών οξέων.
Αύξηση βάρους: Με θετική επίδραση στον μεταβολισμό, η έλλειψη ωμέγα 3 μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα επιβραδύνοντάς τον και οδηγώντας σε αύξηση βάρους.
Πάντως, επισημαίνεται πως είναι απαραίτητο να ληφθεί υπόψη ότι πολλά από αυτά τα συμπτώματα μπορεί να προκληθούν και από άλλες αιτίες, γι' αυτό είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε έναν γιατρό.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала