Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Καρύδια ή αμύγδαλα; Αυτός είναι ο πιο θρεπτικός ξηρός καρπός με εξαιρετικά αντιφλεγμονώδη δράση

CC0 / / Ξηροί καρποί
Ξηροί καρποί - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.09.2021
Βρείτε μας
H διατροφολόγος, Ταμάρ Σάμιουελς, συνέκρινε τα οφέλη αυτών των δύο ξηρών καρπών και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο ένας από αυτούς έχει περισσότερα οφέλη από τον άλλο.
Τόσο τα καρύδια όσο και τα αμύγδαλα έχουν θρεπτική αξία για τον οργανισμό και η διατροφολόγος, Ταμάρ Σάμιουελς, απάντησε στο ντιμπέιτ επιλέγοντας τα πρώτα.
Κάψουλες - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.09.2021
Ωμέγα 3: Γιατί είναι σημαντικά για τον οργανισμό και ποια συμπτώματα δείχνουν την έλλειψή τους
Εκτός από πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και γεύση, πολλές ποικιλίες ξηρών καρπών έχουν αντιφλεγμονώδη δράση στο σώμα.
Χαρακτηριστικά, τα αμύγδαλα, για παράδειγμα, είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες μας προστατεύουν από το οξειδωτικό στρες, το οποίο βλάπτει τα κύτταρα και τροφοδοτούν τις φλεγμονές.
Ωστόσο, για την Ταμάρ Σάμιουελς, τα καρύδια είναι η καλύτερη επιλογή όταν πρόκειται για την επιλογή ενός ξηρού καρπού, που έχει αντιφλεγμονώδεις επιδράσεις στο σώμα.

Ποια η αντιφλεγμονώδης δράση των καρυδιών

Η διατροφολόγος δικαιολόγησε την προτίμησή της στα καρύδια, λέγοντας σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του «Eat This»: «Τα καρύδια διακρίνονται από τους άλλους ξηρούς καρπούς επειδή είναι τα πιο πλούσια σε ALA (άλφα-λινολενικό οξύ), ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ που έχει ισχυρά αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα».
Επίσης, σύμφωνα με την ειδικό, «τα καρύδια είναι μια πλούσια πηγή αντιφλεγμονωδών βιταμινών και αντιοξειδωτικών, όπως η βιταμίνη Ε και άλλα θρεπτικά συστατικά όπως τα φαινολικά οξέα, οι τανίνες και τα φλαβονοειδή».
Αν και δεν έχει γίνει μεγάλη έρευνα για τα καρύδια και τους φλεγμονώδεις δείκτες τους, η διατροφολόγος βασίζεται σε μια σχετική μελέτη που έχει δημοσιευθεί στο «Science Direct» και έδειξε ότι η κατανάλωση καρυδιών σε καθημερινή βάση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα διαφόρων φλεγμονωδών βιοδεικτών.
Πάντως, λαμβάνοντας υπόψη τις διατροφικές αξίες και των δύο ξηρών καρπών, η διατροφολόγος συμβουλεύει να συνδυάσετε καρύδια με αμύγδαλα, αποξηραμένα κεράσια και μικρά κομμάτια μαύρης σοκολάτας (τουλάχιστον 72% κακάο) ως ένα θρεπτικό σνακ.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала