Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Είστε 30; Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγετε για να έχετε τον έλεγχο του βάρους και της υγείας σας

CC0 / / Ποτά
Ποτά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.09.2021
Βρείτε μας
Έχετε κλείσει ήδη τα 30, αλλά εξακολουθείτε να είστε λάτρης των επιδορπίων γιαουρτιού; Να είστε προσεκτικοί, καθώς αυτά και άλλα τρόφιμα μπορεί να είναι επιβλαβή για την υγεία σας.
Ακόμα κι αν νιώθετε από πλευράς ενέργειας και σωματικής διάπλασης το ίδιο με τα 15 ή τα 20, το σώμα σας σταδιακά αλλάζει. Και, μόλις κλείσετε τα 30, είναι πιο δύσκολο να χάσετε βάρος.
Η αρθρογράφος Dana Leigh Smith στο «Eat This, Not That» προειδοποιεί ότι τα παρακάτω 25 τρόφιμα θα μπορούσαν να έχουν σοβαρές συνέπειες για την υγεία και τη διατήρηση του σωματικού βάρους.

Επιδόρπια γιαουρτιού

Τα εν λόγω επιδόρπια περιέχουν σχεδόν την ίδια ποσότητα ζάχαρης με ένα ξυλάκι παγωτό.

Προ-μαγειρεμένες σούπες

Αυτές οι σούπες περιέχουν το 40% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης νατρίου, αυξάνοντας έτσι την αρτηριακή πίεση, η οποία, σύμφωνα με αρκετές μελέτες, προκαλεί γήρανση στο δέρμα. Έχουν επίσης μια χημική ουσία που ονομάζεται δισφαινόλη Α (BPA) που προκαλεί καρκίνο και υπογονιμότητα. Επίσης, προσθέτουν βάρος.

Γλυκά, κέικ και μάφιν

Αυτά τα τρία είναι πολύ γνωστά για την υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως στειρότητα, αντίσταση στην ινσουλίνη και καρδιαγγειακές παθήσεις.

Κρέας στη σχάρα

Το κρέας στη σχάρα μπορεί να σχηματίσει ετεροκυκλικές αρωματικές αμίνες και πολυκυκλικούς υδατάνθρακες που τροποποιούν το DNA, αυξάνοντας την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου.
Σούπερ μάρκετ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.08.2021
Αυτά τα τρόφιμα μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου

Αναψυκτικά

Περιέχουν χρωστικές που μπορούν να προκαλέσουν καρκίνο. Επιπλέον, αποτελούν την κύρια πηγή ζάχαρης, επηρεάζοντας την ωορρηξία και μειώνοντας την κινητικότητα του σπέρματος.

Μπισκότα Oreo

Περιέχουν μεγάλο αριθμό θερμίδων και επομένως αυτό το γλυκό σάς εμποδίζει να χάσετε βάρος.

Κοκτέιλ και μπίρα

Το αλκοόλ μπορεί να σας κάνει να μην κοιμάστε καλά και το δέρμα σας να χάσει την ελαστικότητά του προκαλώντας ρυτίδες.

Λευκό ψωμί

Το σώμα μας μετατρέπει τους εξευγενισμένους υδατάνθρακες σε ζάχαρη και στη συνέχεια γλυκόζη, η οποία, με τη σειρά της, βλάπτει το κολλαγόνο και άλλες πρωτεΐνες που καταπολεμούν τις ρυτίδες.

Κινέζικο φαγητό

Περιέχει πολύ νάτριο γεγονός που όχι μόνο σας κάνει να διψάτε, αλλά ταυτόχρονα προκαλεί αφυδάτωση στο δέρμα και αυξάνει την αρτηριακή πίεση.

Χορτοφαγικά μπιφτέκια

Εάν δεν θέλετε να έχετε γκρίζα μαλλιά πριν από την ώρα σας, πρέπει να καταναλώνετε επαρκή ποσότητα βιταμίνης Β12, που υπάρχει ιδιαίτερα στο κόκκινο κρέας. Εναλλακτικά, αυτή η βιταμίνη μπορεί να ληφθεί από συμπληρώματα διατροφής.

Καφές

Η κατανάλωση πολλής καφεΐνης μπορεί να σας κάνει να μην κοιμάστε καλά. Επιλέξτε πράσινο τσάι, το οποίο βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος.

Τρόφιμα με τεχνητά γλυκαντικά, όπως η τσίχλα

Τα τεχνητά γλυκαντικά επιδεινώνουν τη λειτουργία του ήπατος, οπότε είναι καλύτερα να μην τα καταναλώνουμε.

Τρόφιμα με φυτοφάρμακα

Τα φρούτα που συνήθως περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα φυτοφαρμάκων, σύμφωνα με την αρθρογράφο, είναι μήλα, ροδάκινα, φράουλες, σταφύλια, σπανάκι, πιπεριές, αγγούρια, ντοματίνια και σέλινο. Τα φυτοφάρμακα που μπορεί να προσλαμβάνουμε με την κατανάλωσή τους, επηρεάζουν το μεταβολισμό και την ορμονική ισορροπία και επιβραδύνουν την κινητικότητα του σπέρματος.

Μαργαρίνη

Αποτελείται από τριγλυκερίδια, τα οποία σχετίζονται με καρδιαγγειακές παθήσεις και επιταχύνουν τη γήρανση του δέρματος, αφού το καθιστούν πιο ευάλωτο στην υπεριώδη ακτινοβολία, η οποία βλάπτει την ελαστικότητά του.

Κατεψυγμένα τρόφιμα χαμηλών θερμίδων

Τείνουν να στερούνται θρεπτικών συστατικών, όπως φυτικές ίνες, αλλά έχουν περίσσεια αλατιού και ζάχαρης.

Μπέικον

Τα κορεσμένα λιπαρά που περιέχει παχαίνουν. Επιπλέον, αυξάνουν τον κίνδυνο προσβολής από καρδιαγγειακές παθήσεις και εγκεφαλικό και προκαλούν φλεγμονή του δέρματος, η οποία επιταχύνει τη γήρανση του δέρματος.
Ηλικιωμένο ζευγάρι απολαμβάνει ένα ποτήρι κρασί - Sputnik Ελλάδα, 1920, 13.09.2021
Μύθος ή αλήθεια ότι το ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί κάνει καλό στην υγεία

Αναψυκτικά με καφεΐνη

Δημιουργούν μεταβολικές διαταραχές, όπως κακή ανταπόκριση στην ινσουλίνη και υψηλά επίπεδα γλυκόζης, τα οποία μπορούν να σας προκαλέσουν αύξηση βάρους και ασθένειες όπως ο διαβήτης τύπου 2 κι άλλες καρδιαγγειακές παθήσεις.

Σιρόπι τηγανίτας

Περιέχει σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης, σύμφωνα με αρκετούς ερευνητές. Συνδέεται με μεταβολικό σύνδρομο και σπλαχνικό λίπος.

Σως τυριού

Περιέχουν τεχνητά χρώματα, αρωματικές ύλες και πρόσθετα τροφίμων.

Σάλτσες σόγιας

Καταναλώνοντας υπερβολικά αυτή τη σάλτσα μπορεί να αφυδατώσετε τον οργανισμό σας.

Σαλάμια και χοτ ντογκ

Αυτού του είδους τα αλλαντικά μειώνουν την ποσότητα του σπέρματος.

Παγωτό με καφεΐνη (γεύση καφές)

Μια μερίδα αυτού του τύπου παγωτού μπορεί να περιέχει το ισοδύναμο του μισού εσπρέσο. Μόλις φτάσουμε στην ηλικία των 30 ετών, το σώμα μας γίνεται πιο ευαίσθητο στην καφεΐνη, γι' αυτό είναι απαραίτητο να ελέγχουμε όλα τα τρόφιμα που την περιέχουν.

Πατάτες τηγανητές

Λόγω της έντονης γεύσης τους, καθυστερούν το αίσθημα του κορεσμού, γι' αυτό είναι πολύ εύκολο να πάρεις επιπλέον βάρος.

Ισοτονικά ποτά

Αν και περιέχουν τους πολύτιμους ηλεκτρολύτες, όπως νάτριο και κάλιο, έχουν υπερβολική ζάχαρη και παχαίνουν.

Επεξεργασμένο φυστικοβούτυρο

Περιέχει πολλή ζάχαρη και φυτικά έλαια, τα οποία μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Αν θέλετε ένα σάντουιτς με φυστικοβούτυρο, αναζητήστε ένα που είναι φυσικό και με τα λιγότερα πρόσθετα συστατικά.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала