https://sputniknews.gr/20210921/mad-clip-milise-i-porse-gia-to-tragiko-dystyhima-18004402.html
Mad Clip: "Μίλησε" η Πόρσε για το τραγικό δυστύχημα
Mad Clip: "Μίλησε" η Πόρσε για το τραγικό δυστύχημα
Τα λάστιχα που "φορούσε" είναι ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας - Τι έδειξε η αυτοψία του πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά. 21.09.2021, Sputnik Ελλάδα
2021-09-21T00:29+0300
2021-09-21T00:29+0300
2021-09-21T07:55+0300
ελλάδα
τροχαίο
τροχαίο δυστύχημα
mad clip
τράπερ
/html/head/meta[@name='og:title']/@content
/html/head/meta[@name='og:description']/@content
https://cdnn1.img.sputniknews.gr/img/07e5/09/04/17342252_0:0:1519:855_1920x0_80_0_0_3d25be43b9317aa45702e4098345c64b.png
Νέα στοιχεία και απαντήσεις για τις συνθήκες του δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή στον Mad Clip έδωσε η διαλυμένη Πόρσε που οδηγούσε.Ο 34χρονος τράπερ βρήκε τραγικό θάνατο όταν έχασε τον έλεγχο της Πόρσε που οδηγούσε και «καρφώθηκε» με μεγάλη ταχύτητα πρώτα σε μια κολόνα φωτισμού και στη συνέχεια σε ένα δέντρο στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος της Φανερωμένης. Οι πυροσβέστες χρειάστηκαν μάλιστα πάνω από 2 ώρες για να τον απεγκλωβίσουν από την άμορφη μάζα σιδερικών στην οποία είχε μετατραπεί το super car του.Και ενώ έχουν περάσει 18 ημέρες από το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του Mad Clip, πέπλο μυστηρίου συνεχίζει να καλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τον έλεγχο του οχήματός του.Η αυτοψία του πραγματογνώμονα της οικογένειας του τράπερ, Παναγιώτη Μαδιά, συμπληρώνει πάντως κάποια από τα κομμάτια του παζλ, ρίχνοντας φως στα σκιώδη σημεία.Η Porsche «φορούσε» λάστιχα Semi Slick τα οποία είναι ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας, ενώ όταν έρθουν σε επαφή με το νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους.Σύμφωνα με το MEGA, συνεργάτες του κ. Μαδιά τόνισαν χαρακτηριστικά ότι τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.Το μοιραίο βράδυ που κόπηκε το νήμα της ζωής του Mad Clip διαπιστώθηκε άλλωστε πως λίγα μέτρα από το σημείο του δυστυχήματος υπήρχαν νερά. Κάτι που επιβεβαίωσαν και αυτόπτες μάρτυρες, με αποτέλεσμα τα λάστιχα της Porsche να χάσουν την αποδοτικότητά τους για λίγα, αλλά μάλλον κρίσιμα δευτερόλεπτα,Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν αρχίσει η αυτοψία, οι συνεργάτες του Παναγιώτη Μαδιά εντόπισαν τον σταυρό που φορούσε ο τράπερ καθώς και το κινητό του τηλέφωνο. Μέσα στην Porsche βρέθηκαν επίσης άλλοι δύο σταυροί μικρότερης αξίας, οι οποίοι θα διαπιστωθεί αν ανήκαν στον άτυχο τράπερ ή σε κάποιο φιλικό του πρόσωπο.Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε επίσης πως ο Mad Clip αν και πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ. από τα 134, δεν κατάφερε να αποτρέψει το δυστύχημα.Τέλος, οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλο στην τραγωδία, ενώ όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο είχαν καταστραφεί και κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.
https://sputniknews.gr/20210918/lygise-i-foyreira-gia-ton-mad-clip-koitaxe-psila-kai-fonaxe-mas-akoys-17926599.html
Sputnik Ελλάδα
feedback@sputniknews.gr
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2021
Sputnik Ελλάδα
feedback@sputniknews.gr
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Ειδήσεις
el_GR
Sputnik Ελλάδα
feedback@sputniknews.gr
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputniknews.gr/img/07e5/09/04/17342252_141:0:1306:874_1920x0_80_0_0_6d8d14f05800740bc1f8d0a5a4f4b872.pngSputnik Ελλάδα
feedback@sputniknews.gr
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
τροχαίο, τροχαίο δυστύχημα, mad clip, τράπερ
τροχαίο, τροχαίο δυστύχημα, mad clip, τράπερ
Mad Clip: "Μίλησε" η Πόρσε για το τραγικό δυστύχημα
00:29 21.09.2021 (Ανανεώθηκε: 07:55 21.09.2021) Τα λάστιχα που "φορούσε" είναι ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας - Τι έδειξε η αυτοψία του πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά.
Νέα στοιχεία και απαντήσεις για τις συνθήκες του δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή στον Mad Clip έδωσε η διαλυμένη Πόρσε που οδηγούσε.
Ο 34χρονος τράπερ βρήκε τραγικό θάνατο όταν έχασε τον έλεγχο της Πόρσε που οδηγούσε και «καρφώθηκε» με μεγάλη ταχύτητα πρώτα σε μια κολόνα φωτισμού και στη συνέχεια σε ένα δέντρο στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος της Φανερωμένης. Οι πυροσβέστες χρειάστηκαν μάλιστα πάνω από 2 ώρες για να τον απεγκλωβίσουν από την άμορφη μάζα σιδερικών στην οποία είχε μετατραπεί το super car του.
Και ενώ έχουν περάσει 18 ημέρες από το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του Mad Clip, πέπλο μυστηρίου συνεχίζει να καλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τον έλεγχο του οχήματός του.
Η αυτοψία του πραγματογνώμονα της οικογένειας του τράπερ, Παναγιώτη Μαδιά, συμπληρώνει πάντως κάποια από τα κομμάτια του παζλ, ρίχνοντας φως στα σκιώδη σημεία.
Η Porsche «φορούσε» λάστιχα Semi Slick τα οποία είναι ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας, ενώ όταν έρθουν σε επαφή με το νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους.

18 Σεπτεμβρίου 2021, 12:41
Σύμφωνα με το MEGA, συνεργάτες του κ. Μαδιά τόνισαν χαρακτηριστικά ότι τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.
Το μοιραίο βράδυ που κόπηκε το νήμα της ζωής του Mad Clip διαπιστώθηκε άλλωστε πως λίγα μέτρα από το σημείο του δυστυχήματος υπήρχαν νερά. Κάτι που επιβεβαίωσαν και αυτόπτες μάρτυρες, με αποτέλεσμα τα λάστιχα της Porsche να χάσουν την αποδοτικότητά τους για λίγα, αλλά μάλλον κρίσιμα δευτερόλεπτα,
Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν αρχίσει η αυτοψία, οι συνεργάτες του Παναγιώτη Μαδιά
εντόπισαν τον σταυρό που φορούσε ο τράπερ καθώς και το κινητό του τηλέφωνο. Μέσα στην Porsche βρέθηκαν επίσης άλλοι δύο σταυροί μικρότερης αξίας, οι οποίοι θα διαπιστωθεί αν ανήκαν στον άτυχο τράπερ ή σε κάποιο φιλικό του πρόσωπο.
Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε επίσης πως ο Mad Clip αν και πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ. από τα 134, δεν κατάφερε να αποτρέψει το δυστύχημα.
Τέλος, οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλο στην τραγωδία, ενώ όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο είχαν καταστραφεί και κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.