Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα, 1920
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Efood: Όλες οι συμβάσεις των διανομέων μετατρέπονται σε αορίστου χρόνου

© SputnikΣτα γραφεία της efood οι οδηγοί ντελίβερι
Στα γραφεία της efood οι οδηγοί ντελίβερι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.09.2021
Βρείτε μας
Μετά τον σάλο και τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν η εταιρεία efood έλαβε σειρά αποφάσεων, όπως ανακοινώνει.
Μετατροπή όλων των συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου χρόνου αποφάσισε η efood, όπως ανακοίνωσε, προχωρώντας στην πρόσληψη 2.016 διανομέων.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, σύμφωνα με το moneyreview.gr:
Μεταφέρουμε όλες τις υπάρχουσες συμβάσεις ορισμένου χρόνου, προσλαμβάνοντας 2.016 εργαζόμενους στο efood με συμβάσεις αορίστου χρόνου, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προϋπηρεσία τους.
Διατηρούμε τα διευρυμένα δικαιώματα και τις πρόσθετες παροχές που απολάμβαναν, όπως για παράδειγμα την ιδιωτική ασφάλιση.
Αναδιαμορφώνουμε τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα καθοριστούν και σε συνεργασία με τους διανομείς μας.
Η απόφαση, επισημαίνει, ελήφθη, με βασικό γνώμονα «τους ανθρώπους μας, την ποιότητα υπηρεσιών προς τους πελάτες μας (καταναλωτές και επιχειρήσεις), και την εξέλιξή μας».
efood - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.09.2021
Ελλάδα
Efood: Διανομέας με σύμβαση και freelancer διασταυρώνουν τα ξίφη τους - Η εργασιακή τους αλήθεια
Υπενθυμίζεται ότι οι ανακοινώσεις έρχονται μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε μήνυμα της εταιρείας σε 115 διανομείς για αλλαγή εργασιακού καθεστώτος σε συνεργασία freelancing με την απειλή της απόλυσης.
Αρχικά η εταιρεία είχε κάνει λόγο για λάθος διατύπωση, ωστόσο, ο σάλος δεν κόπασε με τον υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη να υπεραμύνεται του εργασιακού νόμου και να μιλάει για αθέμιτες πρακτικές της εταιρείας.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία εξηγεί ότι πριν την απόφασή της άκουσε τους πάντες:

«Τα σωματεία εργαζομένων και τα αιτήματά τους. Το διάλογο των πολιτικών κομμάτων. Τους ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις επικοινωνίες τους μαζί μας. Τους δημοσιογράφους. Και κυρίως τους εργαζόμενούς μας, που γνωρίζουν τον τρόπο δουλειάς μας και την καθημερινότητά μας. Κάναμε αυτό που έχουμε ως υποχρέωση, γιατί είμαστε μια εταιρεία ανθρωποκεντρική».

Μάλιστα, όπως αναφέρει, στη λήψη των αποφάσεων βοήθησαν και οι κριτικές που ακούστηκαν και «που θα ανοίξουν το δρόμο για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας με μεγαλύτερη επένδυση στους ανθρώπους μας».
«Ακόμα και στις πιο ακραίες φωνές επιχειρήσαμε να βρούμε τα σημεία που θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε» αναφέρει.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала