Κόσμος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.03.2021
Κόσμος
Διεθνείς ειδήσεις από όλο τον κόσμο. Άρθρα και αναλύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ασία και τον υπόλοιπο κόσμο.

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να παίρνουμε Βιταμίνη B12

CC0 / pixabay / Συμπληρώματα βιταμινών
Συμπληρώματα βιταμινών - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.09.2021
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που το πρωί θεωρείται πιο κατάλληλη ώρα για να παίρνουμε βιταμίνες B12, εντούτοις αυτό θα καθοριστεί από τον καθένα χωριστά ανάλογα με τις ανάγκες και το πρόγραμμά του.
Η βιταμίνη B12 συνιστά μέρος μιας ομάδας βιταμινών που συνιστούν το σύμπλεγμα Βιταμινών B.
Τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό αφορούν, μεταξύ άλλων, στη λειτουργία του μεταβολισμού, σύμφωνα με το livestrong.com, καθώς έχει την ιδιότητα να διατηρεί υγιές το νευρολογικό σύστημα.
Επίσης, η βιταμίνη B12 είναι απαραίτητη για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και τη σύνθεση πρωτεϊνών, όπως είναι οι ορμόνες και ένζυμα που χρειάζονται για την πέψη.

Η συνιστώμενη ποσότητα βιταμίνης B12

Όσον αφορά στην ποσότητα που συνιστάται να προσλαμβάνουν διάφορες κατηγορίες, το αμερικανικό εθνικό ινστιτούτο υγείας (National Institutes of Health) αναφέρει τα εξής:
Παιδιά ηλικίας 1 - 3 ετών: 0,9 μικρογραμμάρια
Παιδιά ηλικίας 4 - 8 ετών: 1,2 μικρογραμμάρια
Παιδιά ηλικίας 9 - 13 ετών: 1,8 μικρογραμμάρια
Έφηβοι ηλικίας 14 - 18 ετών: 2,4 μικρογραμμάρια
Ενήλικες: 2,4 μικρογραμμάρια
Έγκυες: 2,6 μικρογραμμάρια
Γυναίκες που θηλάζουν: 2,8 μικρογραμμάρια

Τα συμπτώματα που δείχνουν έλλειψη και οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη B12

Η έλλειψη βιταμίνης B12 μπορεί να προκαλέσει μια σειρά από συμπτώματα, τα οποία μπορεί να εντείνονται με την πάροδο του χρόνου. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται:
Μούδιασμα και μυρμήγκιασμα στα χέρια ή στα πόδια
Δυσκολία στο περπάτημα και προβλήματα ισορροπίας
Αναιμία
Πρήξιμο ή φλεγμονή στη γλώσσα
Απώλεια μνήμης
Αδυναμία και κόπωση
Όσον αφορά στις τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη B12, κάποια παραδείγματα είναι:
Κρέας βόειο, χοιρινό, αρνίσιο
Ψάρια και θαλασσινά
Πουλερικά
Γαλακτοκομικά προϊόντα: Γάλα, τυρί, γιαούρτι, αυγά
Τρόφιμα όπως δημητριακά, φυτικά γάλατα και κάποια προϊόντα σόγιας
Δάχτυλα ποδιών - Sputnik Ελλάδα, 1920, 20.09.2021
Βιταμίνη Β12: Τα δύο σημάδια στα δάχτυλα των ποδιών που φανερώνουν μακροχρόνια έλλειψη

Ποια ώρα του 24ώρου είναι καλύτερη για τη βιταμίνη B12: Πρωί ή βράδυ;

Όσοι έχουν αυξημένες ανάγκες πρόσληψης βιταμίνης B12, μπορούν να προσφύγουν σε συμπληρώματα έπειτα από συμβουλή κάποιου ειδικού.
Όσο για το ποια είναι η πιο κατάλληλη ώρα της ημέρας για να πάρει κανείς βιταμίνη B12, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που θα δώσουν την απάντηση. Το σίγουρο είναι, πάντως, ότι πρέπει να τηρείται ένα σταθερό πρόγραμμα.
Στην ερώτηση «πρωί ή βράδυ», σκόπιμο είναι να αναφερθούν τα εξής: Καθώς χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό για ενίσχυση της ενέργειας και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού, η πρόσληψη συμπληρώματος το πρωί και νωρίς το απόγευμα έχει νόημα εάν κάποιος ξυπνάει νωρίς, καθώς το βράδυ μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες στον ύπνο.
Επίσης, πρέπει να προσλαμβάνεται μαζί με φαγητό και συνεπώς ίσως δεν συνιστάται για λίγο πριν τον ύπνο.
Παράλληλα, καθώς η πέψη είναι πιο αργή στη διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός ενδέχεται να μην μπορεί να επωφεληθεί στο έπακρο από τη βιταμίνη B12 το βράδυ.
Ωστόσο, για τις γυναίκες που είναι έγκυες, εάν αυξάνει το αίσθημα της ναυτίας, οι νυχτερινές ώρες ίσως είναι πιο κατάλληλες.
Κρέας - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.09.2021
Βιταμίνη D: Σε ποια "άγνωστα" τρόφιμα βρίσκεται
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала