Ποια φρούτα έχουν την περισσότερη και ποια τη λιγότερη ζάχαρη

CC0 / / Φρούτα
Φρούτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 25.09.2021
Η ζάχαρη είναι σημαντικό στοιχείο των φρούτων, αλλά κάποια έχουν περισσότερη και κάποια έχουν λιγότερη ποσότητα.
Τα φρούτα έχουν σημαντικό ρόλο στη διατροφή και στη γενικότερη ευεξία του οργανισμού μας, αλλά κάποια από αυτά έχουν αρκετή ζάχαρη και άλλα, ευτυχώς, λίγη.
Συγκεκριμένα, σχετική δημοσίευση του webmd.com αναφέρει φρούτα τα οποία έχουν τη μεγαλύτερη, αλλά και τη λιγότερη, ποσότητα ζάχαρης και ένα από αυτά είναι τα μάνγκο, με το καθένα να έχει 45 γραμμάρια ζάχαρης και δεν είναι η καλύτερη επιλογή εάν προσπαθείτε να έλεγξετε το βάρος σας ή την ποσότητα που τρώτε.
Ακόμα, μια κούπα με σταφύλια έχει περίπου 23 γραμμάρια ζάχαρης και πρέπει να τρώτε αργά, ενώ τα κεράσια έχουν 18 γραμμάρια ζάχαρης.
Ωμό κρέας - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.09.2021
Γιατί δεν πρέπει να πλένουμε το κρέας πριν το μαγειρέψουμε - Διατροφολόγος εξηγεί
Επίσης, τα αχλάδια περιέχουν 17 γραμμάρια ζάχαρης και καλό είναι να τα καταναλώνεται όχι ολόκληρα, αλλά σε κομμάτια.
Ίδια ποσότητα ζάχαρης με τα αχλάδια έχει και το καρπούζι, που έχει και πολύ νερό με κατάλληλους ηλεκτρολύτες για την αναπλήρωση των στοιχείων του οργανισμού σας μετά την έκθεση στον Ήλιο.
Αρκετή ζάχαρη (16 γραμμάρια) έχουν και τα σύκα και σε ποσοτήτα ακολουθούν οι μπανάνες (14 γραμμάρια).

Ποια φρούτα έχουν τη λιγότερη ζάχαρη

Στον αντίποδα, δηλαδή στα φρούτα με τη λιγότερη περιεκτικότητα ζάχαρης, είναι τα αβοκάντο με 1,33 γραμμάρια, η γκουάβα με 5 γραμμάρια και τα σμέουρα, επίσης, με 5 γραμμάρια.
Λίγη ζάχαρη έχουν, ακόμα, το κανταλούπε (γλυκό πεπόνι) με 5 γραμμάρια ζάχαρης και 23 θερμίδες, η παπάγια με 6 γραμμάρια ζάχαρης και οι φράουλες με 7 γραμμάρια ζάχαρης.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала