Διαιτολόγος αποκαλύπτει: Αυτά τα τρόφιμα αυξάνουν τον κίνδυνο σοβαρών προβλημάτων υγείας

CC0 / Unsplash.com / Ποτά και αναψυκτικά
Ποτά και αναψυκτικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 26.09.2021
Όπως υποψιάζεστε, μεταξύ αυτών βρίσκονται τα γλυκά και τα αναψυκτικά με ζάχαρη.
Τα τρόφιμα που πρέπει να πρέπει να τρώτε λιγότερο, αν θέλετε να ζήσετε… περισσότερο αποκάλυψε μία Αυστραλή διαιτολόγος.
Η Rebecca Gawthorne τονίζει ότι οι χρόνιες φλεγμονές μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου, καρδιακών παθήσεων, διαβήτη, αρθρίτιδας, κατάθλιψης και Αλτσχάιμερ.
Σε βίντεο μάλιστα που ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram, Nourish Naturally, εξήγησε πώς ορισμένα τρόφιμα προκαλούν φλεγμονή. «Αλλά μπορούμε να μειώσουμε τον κίνδυνο προσέχοντας τι τρώμε», εξηγεί, συμβουλεύοντας να κόψουμε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, καθώς και το επεξεργασμένο κρέας.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να φάτε ποτέ αυτά τα τρόφιμα, αλλά η μείωση της κατανάλωσής τους θα είναι ευεργετική για εσάς», υποστηρίζει.
Μια μπανάνα (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 07.09.2021
Πόσες φορές τον μήνα πρέπει να εκσπερματώνουν οι άνδρες για να παραμένουν υγιείς
Σύμφωνα με τη Rebecca, πρέπει να αποφεύγετε επίσης το λευκό ψωμί, το μπέικον, τα αναψυκτικά και τα γλυκά.
«Πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη προφλεγμονωδών διαιτητικών συστατικών. Αυτά περιλαμβάνουν κορεσμένα λίπη, τρανς λιπαρά, χοληστερόλη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες», τονίζει, συστήνοντας την κατανάλωση λιγότερου κόκκινου και επεξεργασμένου κρέατος, λιχουδιών με ζάχαρη και λευκού ψωμιού, όπως επίσης και τη χρήση λιγότερου βουτύρου στη μαγειρική.
«Η αντιφλεγμονώδης διατροφή συνεπάγεται την αύξηση της συνολικής ποιότητας της διατροφής μας καταναλώνοντας μια μεγάλη ποικιλία φυτικών τροφών όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως, ξηρούς καρπούς, σπόρους και καλά λιπαρά, όπως αυτά στα λιπαρά ψάρια», κατέληξε.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала