Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα, 1920
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Mad Clip: Αυτό είναι το πόρισμα για το τροχαίο δυστύχημα – Τι τον οδήγησε στον θάνατο

Mad Clip - Sputnik Ελλάδα, 1920, 26.09.2021
Βρείτε μας
Τι αναφέρει για τα ελαστικά του αυτοκινήτου ο πραγματογνώμονας και γιατί αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού.
Βγήκε το πόρισμα για το τροχαίο του Mad clip, ο οποίος έχασε τη ζωή του στη λεωφόρο Βουλιαγμένης τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου, επιστρέφοντας από γαμήλιο γλέντι.
Ο 34χρονος τράπερ έχασε τον έλεγχο της Πόρσε που οδηγούσε, με αποτέλεσμα να καρφωθεί πρώτα σε μία κολόνα και έπειτα σε ένα δέντρο, στο ύψος της Φανερωμένης, βρίσκοντας τραγικό θάνατο. Ήταν μάλιστα τέτοια η σφοδρότητα της σύγκρουσης που 12 πυροσβέστες χρειάστηκαν περίπου 2 ώρες για να τον απεγκλωβίσουν μέσα από την άμορφη μάζα λαμαρινών στην οποία είχε μετατραπεί το super car του.
Από την πρώτη, δε, στιγμή ένα πέπλο μυστηρίου κάλυπτε τις συνθήκες του δυστυχήματος, καθώς τίποτα δεν «δικαιολογούσε» δια γυμνού οφθαλμού την έξοδο του οχήματος από το οδόστρωμα.
Mad Clip - Sputnik Ελλάδα, 1920, 25.09.2021
Ελλάδα
Mad Clip: "Έχω καταλάβει τι συνέβη" δήλωσε ο πατέρας του - Τι είπε για τον σταυρό και το κινητό
Ο μηχανολόγος / ηλεκτρολόγος – μηχανικός Παναγιώτης Μαδιάς, με πείρα πολλών ετών στη διαλεύκανση δύσκολων υποθέσεων με τροχαία ως πραγματογνώμονας, ανέλαβε έτσι να διερευνήσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ο Mad Clip έχασε τη ζωή του, βυθίζοντας στη θλίψη και το πένθος όλους όσοι τον γνώριζαν και τους φανς του.
Ο κ. Μαδιάς μίλησε στον ΣΚΑΪ, την ίδια ώρα που η εφημερίδα «Real news» φιλοξενεί αναλυτικά το πόρισμά του.
Σύμφωνα με αυτό, ο τράπερ κατάφερε να κόψει ταχύτητα, μειώνοντάς την από τα 134χλμ /ώρα στα 80 με 85 χλμ/ώρα, η οποία υπολογίζεται πως ήταν και αυτή της πρόσκρουσης. Ταχύτητα πάντως αρκετά μεγάλη για να προκαλέσει θανατηφόρα τραύματα.
Παράλληλα, από την εξέταση υλικού καμερών ασφαλείας αποκλείστηκε το ενδεχόμενο κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού.
«Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών», αναφέρει ο κ. Μαδιάς.
Ο πραγματογνώμονας σημειώνει επίσης ότι «τα αίτια θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα».
Υπενθυμίζεται ότι τα ελαστικά της Πόρσε, τύπου Semi Slick, μπορεί να ήταν σε καλή κατάσταση και με υπόλοιπο χρόνο ζωής, ωστόσο ήταν αποκλειστικά για πίστα και μάλιστα στεγνή.
Σε δρόμο και ειδικά βρεγμένο (υπάρχουν μαρτυρίες για νερό στον δρόμο από ποτιστικά την ώρα που περνούσε ο Mad Clip), τα συγκεκριμένα ελαστικά χάνουν αισθητά την απόδοσή τους…
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала