Βιταμίνη D: Αυτή την ποσότητα χρειάζεται ο οργανισμός μας

CC0 / / Γυναίκα
Γυναίκα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 26.09.2021
Σημαντικό στοιχείο για τον οργανισμό είναι η βιταμίνη D και ειδικός αναφέρει την ποσότητα που πρέπει να λαμβάνεται ημερησίως.
Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν έλλειψη βιταμίνης D, ένα ζωτικής σημασίας θρεπτικό συστατικό για τα έντερα ώστε να απορροφηθεί σωστά το ασβέστιο και να διατηρηθούν υγιή τα οστά.
Μάλιστα, αρκετές μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο καλύτερος τρόπος για τη λήψη της βιταμίνης D είναι μέσω της έκθεσης στις ακτίνες του Ήλιου καθώς συντίθεται από το δέρμα.
Ήλιος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 25.09.2021
Ανακαλύφθηκε το πραγματικό χρώμα του Ήλιου και δεν είναι αυτό που βλέπουμε
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του «Eat This, Not That!», είναι υγιές να περνάτε από 15 έως 20 λεπτά της ημέρας στον Ήλιο μεταξύ 11 π.μ. και 2 μ.μ. ώστε να λαμβάνετε αρκετή βιταμίνη D σε τακτική βάση, με ημερήσιο στόχο τις 800 διεθνείς μονάδες (IU) βιταμίνης D ανά ημέρα, κάτι που ισοδυναμεί με 20 μικρογραμμάρια.
Ακόμα, η διατροφολόγος, Έιμι Γκούντσον, πιστεύει ότι εκατομμύρια άνθρωποι «δεν λαμβάνουν αρκετό ηλιακό φως σε τακτική βάση λόγω των εσωτερικών χώρων εργασίας ή των ψυχρών περιόδων του έτους» και έτσι προτείνει να εντάξετε τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D στη διατροφή σας.
Χαρακτηριστικά, η ίδια ανέφερε: «Για παράδειγμα, ένα κομμάτι σολομού του Ατλαντικού 100 γραμμαρίων παρέχει 526 IU βιταμίνης D ή 66% της ημερήσιας τιμής».

Σε ποια τρόφιμα βρίσκεται η βιταμίνη D

Άλλα τρόφιμα που περιέχουν τη βιταμίνη D είναι το μουρουνέλαιο, μια μερίδα λίγο πάνω από 200 ml εμπλουτισμένου γάλακτος που μπορεί να δώσει μεταξύ 100 και 130 IU, σύμφωνα με την ειδικό.
Επίσης, τα μανιτάρια είναι τα μόνα φυτικά τρόφιμα που μπορούν να προσφέρουν έως και 2.300 IU βιταμίνης D ανά μερίδα 85 γραμμαρίων.
Η Έιμι Γκούντσον κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η επιλογή ενός συμπληρώματος βιταμίνης D, που έχει τουλάχιστον 800 IU την ημέρα, θα μπορούσε να είναι ένα καλό ως «σημείο εκκίνησης», ωστόσο είναι απαραίτητο να συμβουλευτείτε πρώτα έναν γιατρό για να εκτιμήσετε εάν υπάρχει έλλειψη αυτής της βιταμίνης στο σώμα σας.
Ροή ειδήσεων
0
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала