Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά λάδια για τη μαγειρική

© Φωτογραφία : Konstantinos Tsakalidis / SOOCΕλαιόλαδο
Ελαιόλαδο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 27.09.2021
Βρείτε μας
Δεν είναι όλα τα λάδια κατάλληλα για τη μαγειρική, ωστόσο υπάρχουν συγκεκριμένα με εξαιρετικά ωφέλιμες ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό.
Υπάρχουν πολυάριθμα φυτικά έλαια που δεν είναι όσο ωφέλιμα όσο το ελαιόλαδο, αλλά είναι πολύ καλύτερα καθώς μπορούν να βοηθήσουν στον καθαρισμό των αιμοφόρων αγγείων, σύμφωνα με την καρδιολόγο Άννα Κορένεβιτς.
«Ποια είναι η σημασία μίας διατροφής για την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία; Είναι να έχουν ένα υψηλό περιεχόμενο σε λιπαρά οξέα Ωμέγα 3. Υπάρχουν τροφές που περιέχουν μεγάλες ποσότητες από Ωμέγα 3.
Πρώτα απ' όλα το λάδι κάνναβης. Είναι νόστιμο και δεν είναι τόσο ακριβό όσο και το ελαιόλαδο. Το λάδι από λιναρόσπορο περιέχει ακόμη περισσότερα λιπαρά οξέα παρότι δεν είναι το ίδιο νόστιμο για όλους. Το συγκεκριμένο λάδι περιέχει λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, περίπου 15 φορές περισσότερα από το ελαιόλαδο», αναφέρει η Κορένεβιτς στο κανάλι της στο Youtube.
Προκειμένου να διατηρηθούν καθαρά τα αιμοφόρα αγγεία και να αποφευχθούν καρδιαγγειακές παθήσεις, σύμφωνα με την ειδικό, είναι απαραίτητο να επαναξιολογήσετε και να διορθώσετε τη διατροφή σας το συντομότερο.
Άθληση - Sputnik Ελλάδα, 1920, 26.09.2021
Οι συνήθειες που πρέπει να κόψετε για να γλυτώσετε από εγκεφαλικό - Τα μυστικά για καλή υγεία
«Όταν τα αιμοφόρα αγγεία φράξουν, το πρόβλημα θα πρέπει να αποκατασταθεί με επέμβαση ή με χορήγηση πολλών χαπιών, τα οποία δεν είναι ωφέλιμα γενικά για το σώμα», προειδοποίησε η καρδιολόγος.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο Healthline, αυτά είναι τα πέντε πιο υγιεινά λάδια μαγειρικής:
Το ελαιόλαδο: που αντέχει σε μέγιστο σημείο 176°C, αν και εξακολουθεί να είναι υπό συζήτηση όταν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε μόνο σε σαλάτες ή σε τρόφιμα που πρέπει να μαγειρευτούν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Λάδι από αβοκάντο, που μπορεί να υποβληθεί σε θερμοκρασία έως 271°C.
Το λάδι καρύδας αντέχει σε μέγιστη θερμοκρασία 176°C. Ωστόσο, σύμφωνα με το Healthline, το συγκεκριμένο λάδι είναι από τα πλέον αμφιλεγόμενα στην επιστημονική κοινότητα επειδή αν και περιέχει κυρίως κορεσμένα λιπαρά που μπορεί να συνδέονται με αυξανόμενο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι περιέχει ενώσεις που καταπολεμούν τη φλεγμονή και οι ιδιότητές του μπορεί να είναι ωφέλιμες για την καρδιά και άλλες ασθένειες όπως και για την απώλεια βάρους.
Το λάδι σουσαμιού, μπορεί να αντέχει περίπου στους 210°C και οι ιδιότητές του είναι ωφέλιμες για την καρδιά και άλλες παθήσεις.
Το λάδι κνίκου «αντέχει» μέχρι τους 265°C και προέρχεται από τους καρπούς του φυτού κνίκος. Είναι χαμηλό σε κορεσμένα λιπαρά και περιέχει υψηλότερο ποσοστό ακόρεστων λιπαρών οξέων.
Ανάμεσα στα έλαια που ο ιστότοπος συστήνει να μην χρησιμοποιείτε κατά τη μαγειρική σε υψηλές θερμοκρασίες, είναι το ιχθυέλαιο, το λινέλαιο, το φοινικέλαιο και το καρυδέλαιο.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала