Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Ειδικός συμβουλεύει: Αυτή είναι η καλύτερη διατροφή για το ανοσοποιητικό σύστημα

CC0 / / Διατροφή
Διατροφή - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.09.2021
Βρείτε μας
Διαιτολόγος αποκάλυψε ποια είναι η καλύτερη διατροφή για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.
Η μεσογειακή διατροφή έχει τεράστια οφέλη για την υγεία, ειδικά τώρα που έχει μπει το φθινόπωρο.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η μεσογειακή διατροφή όχι μόνο δεν αποκλείει καμία ομάδα τροφίμων, αλλά αντιθέτως περιλαμβάνει πλήρη γεύματα.
«Μια διατροφή μεσογειακού τύπου είναι πλούσια σε λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια και λιπαρά, όπως επίσης ξηρούς καρπούς και σπόρους, θαλασσινά, ελιές και ελαιόλαδο» λέει η διαιτολόγος Ρίμα Κλάινερ μιλώντας στο Eat This.
αχλάδι - Sputnik Ελλάδα, 1920, 29.09.2021
Διατροφολόγος αποκαλύπτει τον «πλούσιο θησαυρό» για την υγεία που είναι στο ψυγείο μας
«Όσοι ακολουθούν τη μεσογειακή διατροφή καταναλώνουν πολύ περισσότερα λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και θαλασσινά συγκριτικά με εκείνους που ακολουθούν μια δυτικού τύπου διατροφή» πρόσθεσε.

Τα οφέλη από τη μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακή διατροφή είναι γνωστή για τα οφέλη που έχει για την καλή κατάσταση της καρδιάς, με την Κλάινερ να τονίζει ότι είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να «μπουστάρετε» το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
Eπικαλούμενη μελέτη, υπογραμμίζει πως η μεσογειακή διατροφή κάνει καλό και στο έντερο.
Μάλιστα, οι ενήλικες που ακολουθούσαν σταθερά μια μεσογειακή διατροφή είχαν υψηλότερα επίπεδα λιπαρών οξέων βραχείας αλύσου (SCFA) και υψηλότερα επίπεδα βακτηριακής ποικιλίας στο έντερο (υψηλά επίπεδα βακτηρίων φιλικών προς το έντερο) από εκείνους που έκαναν με τη διατροφή δυτικού τύπου.
Σύμφωνα με έρευνα του 2017, η μεσογειακή διατροφή συμβάλλει στην τόνωση της ανάπτυξης ευεργετικών βακτηρίων (Bifidobacterium και γαλακτικών οξέων), τα οποία στη συνέχεια ζυμώνονται στο παχύ έντερο και βοηθούν στην καταπολέμηση του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου, του άσθματος και της παχυσαρκίας.
Στηθοσκόπιο γιατρού - Sputnik Ελλάδα, 1920, 29.09.2021
Καρκίνος: Τα ύποπτα συμπτώματα που πρέπει να προσέξετε - Τι φανερώνουν οι διαφορετικού είδους πόνοι

Τα τρόφιμα που «ρίχνουν» το ανοσοποιητικό σύστημα

Ενώ η τήρηση μιας μεσογειακής διατροφής μπορεί να ωφελήσει το μικροβίωμα του εντέρου σας και κατ' επέκτασιν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, υπάρχουν πολλά τρόφιμα και που θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά.
Για να παραμείνετε υγιείς, περιορίστε το αλκοόλ, που σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, μειώνοντας την ικανότητά σας να καταπολεμάτε τα μικρόβια, συμπεριλαμβανομένου του κορονοϊού.
Σύμφωνα με την διατροφολόγο Ελίζαμπεθ Γουάρντ, η επεξεργασμένη ζάχαρη επίσης μπορεί να έχει παρόμοια αρνητικά αποτελέσματα.
«Η προσθήκη ζάχαρης πρέπει να αποφεύγεται επειδή μειώνει την ικανότητα των κυττάρων του ανοσοποιητικού να καταστρέφουν τα βακτήρια» σημειώνει και επισημαίνει πως θα πρέπει να κόψετε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, που συμβάλλει στην απώλεια βιταμινών και μετάλλων από το σώμα.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала