Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Πώς η διατροφή επηρεάζει τον εγκέφαλο: Έξι κακές συνήθειες που πρέπει να σταματήσουμε

CC0 / Pixabay / Εγκέφαλος
Εγκέφαλος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.09.2021
Βρείτε μας
Διατροφικές συνήθειες προς αποφυγή για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.
Ο εγκέφαλος, για να λειτουργήσει σωστά, χρειάζεται την κατάλληλη τροφή - κυριολεκτικά.
Η κακή διατροφή μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις διάφορες λειτουργίες του εγκεφάλου, επιβαρύνοντας, για παράδειγμα, τη μνήμη, και να έχει κατά συνέπεια αντίκτυπο στην υγεία μας και την καθημερινότητά μας.
Τι πρέπει να προσέχουμε για να προστατεύουμε τον εγκέφαλό μας; Να αποφεύγουμε τις κακές συνήθειες σε ό,τι αφορά τη διατροφή μας.
Σωματικό βάρος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 22.09.2021
Διατροφολόγος συμβουλεύει για σωστή δίαιτα - Οι κακές συνήθειες που "μπλοκάρουν" την απώλεια κιλών
Παρακάτω, συγκεντρώνουμε κάποια από τα πιο κοινά λάθη που κάνουμε, βλάπτοντας την υγεία του εγκεφάλου:

Τρώμε πολλή ζάχαρη

Σύμφωνα με ειδικούς που μιλούν στο «Eat This, Not That», η κατάχρηση στη ζάχαρη μπορεί να επιβαρύνει σημαντικά τη λειτουργία του εγκεφάλου.
Αυτό, γιατί τα επίπεδα της ζάχαρης στο αίμα είναι καθοριστικός παράγοντας για το πώς λειτουργεί το μυαλό μας.
Πάντως, δεν συνιστάται να αποφεύγουμε εντελώς τη ζάχαρη, καθώς και αυτό μπορεί να επιδεινώσει τις γνωστικές λειτουργίες.
γλυκά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.09.2020
Πώς θα αντισταθούμε στην όρεξη για ζάχαρη το βράδυ; - Διατροφολόγος εξηγεί

Κατανάλωση αλκοόλ

Ακόμα και η όχι και τόσο συχνή κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει προβλήματα μνήμης.
Εάν, ωστόσο, δεν μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς λίγο αλκοόλ, τουλάχιστον αποφεύγετε να πίνετε παραπάνω από ένα ποτήρι κρασιού ή μπίρας.

Κορεσμένα λίπη

Τα κορεσμένα λίπη συνιστούν «εχθρό» του εγκεφάλου, καθώς βλάπτου τις γνωστικές λειτουργίες, ενώ αυξάνουν την ευερεθιστότητα και την κατάθλιψη.

Δεν τρώμε σωστά

Οι ειδικοί εμμένουν στα γεύματα με διαλείμματα στη διάρκεια της ημέρας.
Μεγάλα διαστήματα χωρίς τροφή επηρεάζουν τον εγκέφαλο και ο οργανισμός καταβάλλει προσπάθειες προκειμένου να καλύψει την έλλειψη γλυκόζης.
Συμβουλή: Να έχετε γεύματα κάθε 3-4 ώρες στη διάρκεια της ημέρας.

Τρώμε ενώ κάνουμε και άλλα πράγματα ταυτόχρονα

Εάν τρώμε παράλληλα με άλλες δραστηριότητες, δεν αντιλαμβανόμαστε πόσο τρώμε και έτσι δεν λαμβάνουμε το σήμα του κορεσμού. Αυτό μπορεί να επηρεάζει τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα και επομένως και τον εγκέφαλο.

Δεν προσλαμβάνουμε αρκετή βιταμίνη B12

Η έλλειψη σε βιταμίνη B12 μπορεί να οδηγήσει σε κακή μνήμη και κατάθλιψη.
Συμπληρώματα βιταμινών - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.09.2021
Κόσμος
Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να παίρνουμε Βιταμίνη B12
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала