Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αυτά είναι τα 4 χειρότερα ποτά για όσους είναι πάνω από 50 ετών

CC0 / Unsplash.com / Ποτά και αναψυκτικά
Ποτά και αναψυκτικά - Sputnik Ελλάδα, 1920, 01.10.2021
Βρείτε μας
Μπαίνοντας στην ηλικία των 50, ο οργανισμός και το σώμα μας αλλάζει οπότε πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στο τι και πόσο πίνουμε. Δείτε κάποια από τα ποτά που πρέπει να αποφεύγουμε από μία ηλικία και μετά.
Μπαίνοντας στα 50, το σώμα μας περνά από διάφορες αλλαγές, γεγονός που κάνει ακόμη πιο επιτακτικό να καταναλώνουμε υγιεινές τροφές και να βάζουμε στην καθημερινότητά μας τουλάχιστον 150 λεπτά άσκησης (μέτριας έντασης) την εβδομάδα, όπως, πχ., ένα γρήγορο περπάτημα.
Συνεπώς, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποια ποτά πρέπει να «κόψουμε» από τη διατροφή μας.
Η ιστοσελίδα eatthis συμβουλεύτηκε μία ομάδα ειδικών για να καταρτιστεί μία λίστα με τα ποτά που θα έπρεπε να περιορίσετε (αν όχι να τα ξεχάσετε τελείως), από τη στιγμή που θα φτάσετε σε ηλικία 50 ετών.
Με αυτόν τον τρόπο, θα μειώσετε την πρόσληψη ζάχαρης ώστε να αποφύγετε μελλοντικά κάποιες χρόνιες παθήσεις.

Coca Cola

Από μία ηλικία και μετά, ίσως θα ήταν καλό να μειώσετε τη ζάχαρη και ένα από τα ποτά που έχουν μεγάλες ποσότητες από αυτήν είναι η Coca Cola.
«Θα σύστηνα σε άτομα άνω των 50 να αποφεύγουν τη συχνή κατανάλωση Coca-Cola», αναφέρει η Μέλανι Μπετζ, υπεύθυνη του «The Kidney Dietitian».
Εγκέφαλος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.09.2021
Πώς η διατροφή επηρεάζει τον εγκέφαλο: Έξι κακές συνήθειες που πρέπει να σταματήσουμε
«Η Coca-Cola είναι γεμάτη ζάχαρη. Παρότι κάποια ποσότητα ζάχαρης είναι εντάξει, τα ζαχαρούχα ποτά όπως η σόδα έχουν την τάση να προσθέτουν επικίνδυνες ποσότητες ζάχαρης στη διατροφή μας. Όλη αυτή η ποσότητα ζάχαρης μπορεί να προκαλέσει καρδιακές και άλλες παθήσεις».
Εκτός από την κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης, η Μπετζ τονίζει πως μία ελάχιστα γνωστή παρενέργεια από τη συχνή κατανάλωση ποτών με ζάχαρη, όπως η Coca-Cola, είναι ότι μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης πέτρας στα νεφρά.
«Η Coca-Cola, οι περισσότεροι χυμοί φρούτων, το γλυκό τσάι και άλλα ζαχαρούχα ποτά μπορεί να προκαλέσουν εμφάνιση πέτρας στα νεφρά», τονίζει. «Οι πέτρες στα νεφρά είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν όσο μεγαλώνουμε και αυτό είναι ένα κίνητρο για να αποφεύγετε ζαχαρούχα ποτά».

Φρουτοχυμοί

«Το φρούτο, στη φυσική του μορφή, είναι εξαιρετικά θρεπτικό καθώς είναι γεμάτο με φυτικές ίνες και ισχυρά αντιοξειδωτικά», τονίζει η Κλάρα Λόσον που εργάζεται στο USA Hemp.
«Αλλά δυστυχώς, οι φρουτοχυμοί εξουδετερώνουν όλα τα θρεπτικά συστατικά και τα μεταλλικά στοιχεία των φρούτων και τα αντικαθιστούν με τόνους ζάχαρης και θερμίδων, που κάνουν κακό σε ηλικίες άνω των 50».

Ροφήματα καφέ

Μία κούπα σπέσιαλ ποικιλίας καφέ το πρωί φαντάζει σαν μία απόλαυση, ωστόσο πολλές τέτοιες μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα υγείας.
«Μία κούπα καφέ με μικρή ποσότητα ζάχαρης κάνει καλό στην υγεία, αλλά ροφήματα καφέ με πρόσθετο γάλα, σιρόπια ζάχαρης και χτυπημένη γαρνιτούρα θα πρέπει να αποφεύγονται από μεγαλύτερους ενήλικες», αναφέρει η Λόσον.
Διαβήτης - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.09.2021
Το ξύπνημα τα ξημερώματα μπορεί να «δείχνει» σακχαρώδη διαβήτη
«Οι εντυπωσιακές εκδοχές του καφέ έχουν μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης από τη συνιστώμενη και βάζουν σε κίνδυνο για παθήσεις του μεταβολισμού».

Φτηνό λευκό κρασί

Σε όσους αρέσει το λευκό κρασί, ακούγεται σαν τιμωρία να το αφαιρέσει από τη διατροφή του. Ωστόσο, πριν βιαστείτε να απομακρύνετε τα μπουκάλια λευκού κρασιού, να ξέρετε ότι μετά τα 50, ίσως κάνει καλό λίγο λευκό κρασί που μειώνει τόσο τα θειικά άλατα όσο και τη ζάχαρη.
«Μετά την ηλικία των 50, όσοι καταναλώνουν αλκοόλ, μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουν γνώμη και να πάνε από το λευκό στο κόκκινο κρασί», δηλώνει η Λίζα Ρίτσαρντς του «The Candida Diet».
Τα φτηνά λευκά κρασιά συχνά περιέχουν θειικά άλατα και ζάχαρη που μπορεί να είναι πιο επιβλαβή από ετικέτες που έχουν παρασκευαστεί με περισσότερη φροντίδα», εξηγεί.
Το κόκκινο κρασί, διακρίνεται για το αντιοξειδωτικό του περιεχόμενο. Η ρεσβερατρόλη που υπάρχει στο κόκκινο κρασί, μπορεί να προστατεύσει το σώμα και τον οργανισμό μας.
«Ωστόσο, το λευκό κρασί δεν πρέπει να "αγνοηθεί" πολύ γρήγορα επειδή δεν έχει παρόμοια οφέλη. Υπάρχει αρκετή ποσότητα αντιοξειδωτικών σε πολλά λευκά κρασιά».
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала