Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Διατροφολόγος εξηγεί: Ο ιδανικός τρόπος για μαγείρεμα κοτόπουλου – Ποια τα οφέλη για την υγεία

© Φωτογραφία : Pixabay/JESHOOTS-comΦιλέτο κοτόπουλο
Φιλέτο κοτόπουλο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 01.10.2021
Βρείτε μας
Ειδικός αποκαλύπτει τα οφέλη από τη συχνή κατανάλωση κοτόπουλου. Σε ποιους τομείς βοηθάει και ποια είναι τα θρεπτικά του συστατικά.
Το κρέας του κοτόπουλου φροντίζει το νευρικό σύστημα και βοηθά στην απώλεια βάρους, εξηγεί η γιατρός και η διατροφολόγος Όλγα Κοραμπλιόβα στο Sputnik. Η ειδικός αποκαλύπτει επιπλέον οφέλη αυτής της τροφής για το σώμα μας και εξηγεί ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για την παρασκευή και την κατανάλωσή του.
Το στήθος κοτόπουλου περιέχει 160 με 170 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. Την ίδια στιγμή, είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες (περίπου 21 γραμμάρια) καλής πέψης, σε αντίθεση με εκείνες του μπιφτεκιού ή του χοιρινού. Αυτό το προϊόν, περιέχει 9 έως 10 γραμμάρια λίπους χωρίς υδατάνθρακες.
«Είναι μία διαιτητική τροφή, δεν ερεθίζει το γαστρεντερικό σωλήνα και μπορεί να καταναλωθεί εάν πάσχετε από γαστρίτιδα ή παγκρεατίτιδα», αναφέρει η διατροφολόγος.

Ο καλύτερος τρόπος για μαγείρεμα του κοτόπουλου

Η ειδικός συστήνει να το βράσετε, να το κάνετε στον ατμό ή να το μαγειρέψετε χωρίς το δέρμα του.
Το στήθος του κοτόπουλου περιέχει φώσφορο, ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνες Β. Το κρέας του ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, τα κόκαλα, τα δόντια και τα νύχια και τονώνει την ανάπτυξη των μυών.
Διατροφή - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.09.2021
Ειδικός συμβουλεύει: Αυτή είναι η καλύτερη διατροφή για το ανοσοποιητικό σύστημα
Το στήθος περιέχει λιγότερη κακή χοληστερόλη (55 χιλιοστόγραμμα) από ότι άλλα σημεία του κοτόπουλου, όπως για παράδειγμα οι αρθρώσεις και οι φτερούγες (μεταξύ 80 και 85 χιλιοστόγραμμων ανά 100 γρ.).

Κάθε πότε μπορούμε να τρώμε κοτόπουλο

«Μπορείτε να το τρώτε κάθε μέρα. Θα έχει θετική επίδραση στους μυς και στο σκελετικό σύστημα. Αλλά είναι καλύτερα να συμπεριλάβετε το κοτόπουλο στην διατροφή σας, δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα και να το αλλάζετε με ψάρι, κόκκινο κρέας και λαχανικά που περιέχουν πρωτεΐνες» λέει η Κοραμπλιόβα.
Το βασικό στοιχείο για μία υγιεινή διατροφή, είναι η εναλλαγή και η ποικιλία, υπενθυμίζει η γιατρός.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала