Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα, 1920
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Απεργία εκπαιδευτικών: Κλειστά σχολεία τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου

© Φωτογραφία : Konstantinos Tsakalidis/SOOCΣχολείο στη Θεσσαλονίκη
Σχολείο στη Θεσσαλονίκη - Sputnik Ελλάδα, 1920, 06.10.2021
Βρείτε μας
Αντίστοιχη απόφαση αναμένεται να πάρουν και οι καθηγητές.
Σε 24ωρη απεργία, τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, προχωρούν οι δάσκαλοι, αντιδρώντας στην αξιολόγηση που εφαρμόζει το Υπουργείο Παιδείας, αλλά και σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αγωγή την οποία κατέθεσε εναντίον τους η υπουργός Νίκη Κεραμέως.
Ανάλογη απόφαση αναμένεται μάλιστα να λάβουν και οι καθηγητές (ΟΛΜΕ), κάτι που σημαίνει ότι την ερχόμενη Δεύτερα θα μείνουν κλειστά, εκτός από τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια και Λύκεια).
Η ανακοίνωση της ΔΟΕ κάνει λόγο για «επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση με τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και της κυβέρνησης».
Ιδιαίτερα μάλιστα με τον νόμο 4823/21 αλλά και τον αντεργατικό – αντι-συνδικαλιστικό νόμο Χατζηδάκη, οι δάσκαλοι υποστηρίζουν ότι «επιβάλλεται η συνολική αντιπαράθεση για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και του σχολείου της ολόπλευρης γνώσης και της παιδαγωγικής ελευθερίας».
«Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα οι οποίοι αψηφώντας την εκστρατεία τρομοκράτησης εναντίον τους από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική και καταστροφική για το δημόσιο σχολείο, "εσωτερική κι εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων" που επιχειρεί να επιβάλει, η Υπουργός Παιδείας», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Παράλληλα, η ΔΟΕ κατηγορεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η οποία «κατάργησε τον θεσμό του Αιρετού εκπροσώπου των εργαζόμενων, που είχε εκατό χρόνια ζωής και λειτουργεί τα υπηρεσιακά συμβούλια με δοτά μέλη», κάνοντας λόγο για «μήνες άθλιων εκφοβισμών και απειλών».
«Ομολογεί την ήττα της και το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, διαφωνούν κάθετα με την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την καταπάτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και τις εκτρωματικές διαδικασίες που επιβάλλει στο έργο των σχολείων. Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει με τη στάση του να βάλει απέναντι το σύνολο των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών», συνεχίζει.
Στη συνέχεια σημειώνει ότι «τα ζητήματα της μόρφωσης και της δημόσιας καθολικής εκπαίδευσης, της ύπαρξης του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας, η αποτροπή της υλοποίησης της αντιπαιδαγωγικής και καταστροφικής για το δημόσιο σχολείο "εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων" που επιχειρεί να επιβάλει το Υ.ΠΑΙ.Θ., αφορούν όλη την κοινωνία και αποτελούν ζητήματα καθημερινού αγώνα-διαπάλης, όπως έχει αποδείξει η εκπαιδευτική κοινότητα στις σχολικές μας τάξεις».
«Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011 καθώς και το συντριπτικό ποσοστό του 95% της συμμετοχής στην απεργία αποχή από την Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (του Ν.4692/2020) αποτελούν παρακαταθήκη και οδηγό μας. Η πάλη για ακύρωση-ανατροπή και κατάργηση του ν. Χατζηδάκη που επιδιώκει να βάλει στο γύψο τη συνδικαλιστική δράση, τους αγώνες και τις απεργίες και την ίδια τη συλλογική λειτουργία των σωματείων αποτελεί καθοριστικό ζήτημα για όλο το δημοσιοϋπαλληλικό, εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα και τα εργασιακά δικαιώματα όλων των συναδέλφων. Η ανατροπή του ν. Χατζηδάκη είναι όρος για την νικηφόρα ανάπτυξη των αγώνων στην Παιδεία ενάντια στο σχολείο της αγοράς, των νόμων Κεραμέως και την καταστολή που εκδηλώνεται μέσα και έξω από το σχολείο και στην κοινωνία», αναφέρεται ακόμα.
Καταλήγοντας, οι δάσκαλοι ενημερώνουν ότι «απέναντι στην επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση και το δημόσιο σχολείο, απέναντι στις απειλές του ΥΠΑΙΘ, με οδηγό την περήφανη στάση και συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου».
Καλούν, δε, τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές και όλους τους εργαζόμενους να συστρατευτούν μαζί με την εκπαίδευση στη μάχη για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, της κοινωνίας και των εργασιακών δικαιωμάτων.
«Η μαζικότητα, η ενότητα και η καθολική συμμετοχή στην απεργία και στον ανυποχώρητο αγώνα θα βάλουν φραγμό στην υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών πολιτικών», σημειώνουν.
Σημειώνεται ότι η απεργία των εκπαιδευτικών έχει και την κάλυψη της ΑΔΕΔΥ, η οποία αποφάσισε, ύστερα από σχετικό αίτημα της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, την κήρυξη απεργίας αποχής για τους εκπαιδευτικούς από τις διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Στους δρόμους και οι μαθητές

Την ίδια ώρα, το Συντονιστικό Μαθητών της Αττικής καλεί τους μαθητές όλων των σχολείων της χώρας να διοργανώσουν διαδηλώσεις, για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, σε όλες τις πόλεις της χώρας, με τα ακόλουθα δέκα αιτήματα, όπως διατυπώνονται στο ανακοινωθέν τους:
1.
Να καταργηθεί τώρα η ελάχιστη βάση εισαγωγής.
2.
Να μην εφαρμοστεί ξανά με κανέναν τρόπο ούτε η Τράπεζα Θεμάτων.
3.
Κάλυψη των μεγάλων κενών που δημιούργησε η τηλεκπαίδευση.
4.
Ενισχυτική διδασκαλία.
5.
Προσαρμογή της ύλης με ευθύνη του Υπουργείου.
6.
Να διδάσκονται ξανά στα σχολεία τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (πχ σχέδιο).
7.
Υπεύθυνη ενημέρωση από το κράτος και τον ΕΟΔΥ στους μαθητές και τους γονείς μας για τον εμβολιασμό.
8.
Προσλήψεις σχολικών γιατρών.
9.
Δωρεάν και συχνά ράπιντ τεστ στα σχολεία σε όλους τους μαθητές χωρίς διαχωρισμό, όχι μόνο σελφ τεστ.
10.
Ολιγομελή τμήματα με αξιοποίηση περισσότερων κατάλληλων αιθουσών για μάθημα.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала