Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Ποια τρόφιμα πρέπει να αποφύγετε εάν έχετε νοσήσει από COVID-19

CC0 / Tariq786 / retailΡάφια σούπερ-μάρκετ με τρόφιμα.
Ράφια σούπερ-μάρκετ με τρόφιμα. - Sputnik Ελλάδα, 1920, 07.10.2021
Βρείτε μας
Τι να προσέχετε αν έχετε περάσει κορονοϊό.
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν Ρώσοι γιατροί, εξηγώντας γιατί όσοι έχουν περάσει κορονοϊό, πρέπει να αποφεύγουν συγκεκριμένες τροφές, οι οποίες ενδέχεται να αποδειχθούν επιζήμιες για την υγεία τους.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η COVID-19 επηρεάζει τον γαστρεντερικό ή πεπτικό σωλήνα (το στομάχι, το λεπτό και το παχύ έντερο, ενίοτε και τον οισοφάγο), αλλά και το καρδιαγγειακό σύστημα.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Gazeta», ο διατροφολόγος Αλεξάντερ Αντρέγιεφ προειδοποίησε σχετικά με τον κίνδυνο που ελλοχεύει, όταν άτομα, τα οποία έχουν περάσει κορονοϊό, επιστρέφουν σε μια διατροφή με κατανάλωση πολύ λιπαρών προϊόντων πριν περάσει ένας χρόνος από την ανάρρωσή τους.
«Επιστρέφουν στην κατανάλωση λιπαρών και πικάντικων τροφών, ενώ αρχίζουν και τρώνε ξανά "γρήγορο" φαγητό. Δυστυχώς, αυτό είναι που μπορεί να επιδεινώσει την κατάστασή τους. Μετά την ασθένεια, πρέπει να είστε όσο το δυνατόν πιο προσεκτικοί με τη διατροφή σας και να εισάγετε σε αυτήν τα συνηθισμένα λιπαρά τρόφιμα σιγά σιγά», τόνισε χαρακτηριστικά.
Υγιεινή διατροφή - Sputnik Ελλάδα, 1920, 07.10.2021
Καρκίνος: Το πασίγνωστο διατροφικό προϊόν που εμποδίζει την ανάπτυξη όγκου
Κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες μετά την ανάρρωση, συνιστάται επίσης να αποφεύγετε να τρώτε τρόφιμα που προκαλούν φούσκωμα, όπως αλκοόλ, γάλα λακτόζης και προϊόντα γλουτένης.
«Βγάλτε από τη διατροφή σας επεξεργασμένα και ανθυγιεινά τρόφιμα όπως σοκολάτα, ψητά, ζαμπόν, μπριζόλες και "γρήγορο" φαγητό. Περιορίστε την πρόσληψη ζάχαρης. Όλα αυτά οδηγούν ξανά σε φούσκωμα, αλλοίωση των μικροβιωμάτων του εντέρου, καθώς και σε αλλαγή της λειτουργίας του ενδοκρινικού συστήματος», προσθέτει, από την πλευρά της, η διατροφολόγος Αναστασία Σβετίκοβα.
Λόγω του κορονοϊού, μπορεί επίσης να εμφανιστούν προσωρινές τροφικές δυσανεξίες. Οι ειδικοί προτείνουν έτσι να τρώτε τρία γεύματα την ημέρα και ένα σνακ κάθε τρεις ή τέσσερις ώρες.
Τα χέρια ενός ηλικιωμένου άντρα (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 28.09.2021
Έρευνα αποκάλυψε το μυστικό για να φτάσετε τα 100 και δεν σχετίζεται με τη διατροφή
Η διατροφή σας πρέπει να περιλαμβάνει λίπη φυτικής και ζωικής προέλευσης, ενώ συνιστάται ημερήσια πρόσληψη πρωτεΐνης 1,5 γραμμαρίου ανά κιλού σωματικού βάρους.
Οι γιατροί συνιστούν επίσης την κατανάλωση πλιγουριού ή καφέ ρυζιού ως πηγή υδατανθράκων.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала