Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Υψηλή χοληστερόλη: Αυτοί είναι οι πέντε τρόποι για τη μείωση των υψηλών επιπέδων της

CC0 / / Αίμα
Αίμα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.10.2021
Βρείτε μας
Καρδιά και ασθένειες του κυκλοφορικού συστήματος ευθύνονται για το ένα τέταρτο των θανάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο και τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης συμβάλλουν σημαντικά στη θνησιμότητα. Ευτυχώς, μπορείτε να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης κάνοντας απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας.
Η χοληστερόλη είναι μια κηρώδης ουσία που βρίσκεται στο αίμα και υποστηρίζει τη διατήρηση της ζωής, αλλά η υπερβολική ποσότητα αυτής μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά βήματα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι για να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης και να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Σύμφωνα με τη γιατρό Rhianna McClymont, Lead GP at Livi, τον ψηφιακό πάροχο υγειονομικής περίθαλψης, υπάρχουν πέντε βέλτιστοι τρόποι για τη μείωση της υψηλής χοληστερόλης.

Περιορίστε τα κορεσμένα λίπη

«Η διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά αυξάνει τον κίνδυνο υψηλής χοληστερόλης», προειδοποίησε η γιατρός McClymont όπως αναφέρει δημοσίευμα της express.co.uk.
Αυτά τα λιπαρά βρίσκονται στο κρέας, το τυρί και άλλες ζωικές τροφές, καθώς και σε ορισμένα φυτικά έλαια (όπως φοινικέλαιο και καρυδέλαιο).
Σύμφωνα με τη γιατρό McClymont, η μείωση της πρόσληψης κορεσμένων λιπαρών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 17% ενώ η μετάβαση σε ακόρεστα έλαια (όπως ο ηλίανθος και η ελιά) και γενικά η μείωση της ποσότητας λιπαρών που χρησιμοποιείτε θα μπορούσε να τη μειώσει έως και 30%.

Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση τριών γραμμαρίων διαλυτών φυτικών ινών την ημέρα -η ποσότητα που λαμβάνεται από τρία μήλα- μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης.
«Μπορείτε να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών τρώγοντας τροφές ολικής αλέσεως, όπως δημητριακά, ζυμαρικά και ψωμί, καθώς και ενσωματώνοντας περισσότερα φασόλια, φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας», συμβουλεύει η γιατρός McClymont.
«Η βρώμη είναι επίσης εξαιρετική καθώς περιέχει τόσο φυτικές ίνες όσο και β-γλυκάνες, μια φυσική ζάχαρη που έχει επίσης αποδειχθεί ότι μειώνει τη χοληστερόλη».
Πόδια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 24.09.2021
Το σημάδι στα πόδια που ίσως δείχνει υψηλή χοληστερίνη - "Καμπανάκι" για πιθανή αρτηριακή πάθηση

Βάλτε άσκηση στη ζωή σας

Η αερόβια άσκηση ωφελεί την καρδιά. Σύμφωνα με τον γιατρό McClymont, η ενσωμάτωση μόνο δύο ωρών στην εβδομάδα σας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 7,6% στις γυναίκες και 5,1% στους άνδρες. «Βοηθά επίσης να αυξήσετε τα επίπεδα της χοληστερόλης HDL, η οποία είναι η μορφή που προστατεύει την καρδιά σας».

Κόψτε το κάπνισμα

Η γιατρός McClymont εξήγησε:« Εκτός από τους άλλους κινδύνους για την υγεία, όπως η αύξηση του κινδύνου θανάτου από όλους τους καρκίνους, οι μελέτες δείχνουν ότι οι καπνιστές έχουν χαμηλότερα επίπεδα υγιούς HDL χοληστερόλης από τους μη καπνιστές».
Ωστόσο, όπως σημείωσε, αφού ένα άτομο έχει κόψει το κάπνισμα, η χοληστερόλη HDL έχει αρχίσει να αυξάνεται μέσα σε τρεις εβδομάδες, δείχνοντας μια σαφή σύνδεση.
«Ο γιατρός μπορεί να σας μιλήσει μέσω της διαθέσιμης υποστήριξης για να σας βοηθήσει να σταματήσετε το κάπνισμα μια για πάντα».

Αντικαταστήστε το γρήγορο φαγητό με μαγειρεμένο

«Τα επεξεργασμένα τρόφιμα είναι συχνά υψηλά σε κορεσμένα λίπη, εξευγενισμένα δημητριακά, πρόσθετα σάκχαρα και αλάτι, τα οποία αυξάνουν τον κίνδυνο υψηλής χοληστερόλης και άλλων παραγόντων κινδύνου για καρδιακές παθήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του βάρους», προειδοποίησε η γιατρός McClymont.
Τι συμβουλεύει; «Μαγειρέψτε από το μηδέν όπου είναι δυνατόν και προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε φρέσκα υλικά».
Η γιατρός McClymont συνέχισε: «Αξίζει επίσης να εξεταστεί μια πιο φυτική, μεσογειακού τύπου διατροφή, καθώς η έρευνα δείχνει ότι μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα έως και 15%».
Η μεσογειακή διατροφή ενσωματώνει τις παραδοσιακές υγιεινές συνήθειες ζωής ανθρώπων από χώρες που συνορεύουν με τη Μεσόγειο Θάλασσα, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ελλάδας, της Ιταλίας και της Ισπανίας.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала