Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Γιατί δεν πρέπει να πίνετε πολύ νερό: Κινδυνεύετε με σοβαρή δηλητηρίαση και θάνατο

CC0 / Baudolino / Ένα ποτήρι νερό (φωτ. αρχείου)
Ένα ποτήρι νερό (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.10.2021
Βρείτε μας
Πόσο νερό πρέπει να πίνετε, πότε και σε ποια θερμοκρασία.
Η ενυδάτωση είναι, χωρίς αμφιβολία, απαραίτητη για την υγεία. Αλλά πόσο νερό πρέπει να πίνετε και πώς μπορείτε να καταλάβετε εάν έχετε ξεπεράσει τη συνιστώμενη ποσότητα;
Αν και πιστεύεται ότι ένας ενήλικας πρέπει να καταναλώνει από 1,5 έως 2 λίτρα νερό την ημέρα, στην πραγματικότητα αυτό δεν είναι απολύτως αληθές. Οι ειδικοί συμφωνούν ότι η ποσότητα πρέπει να ισούται με περίπου 25-30 χιλιοστόλιτρα ανά κιλό βάρους. Για παράδειγμα, ένα άτομο που ζυγίζει 70 κιλά πρέπει να πίνει 2,1 λίτρα νερό την ημέρα.
Ένα ψυγείο (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.10.2021
«Κακές» τροφές που ανεβάζουν τη χοληστερίνη - Ποια φαγητά πρέπει να αποφεύγουμε
Η συνιστώμενη ποσότητα εξαρτάται επίσης «από το φύλο, την ηλικία, το ύψος και τη γεωγραφική θέση ενός ατόμου», εξηγεί η διατροφολόγος Lidia Kvashnina σε συνέντευξή της στην Championat. Τονίζει πάντως ότι σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητο «να πίνουμε νερό σταδιακά, με αρκετές μικρές γουλιές».
Δέρμα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.10.2021
Εμμηνόπαυση: Τα προειδοποιητικά σημάδια και οι κατάλληλες θεραπείες
«Προσπαθήστε να βρείτε μια ισορροπία: μην πίνετε ένα ολόκληρο ποτήρι, αν και μπορείτε το πρωί», προσθέτει.
Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας, «πίνετε» νερό όχι μόνο στην καθαρή του μορφή, αλλά και μέσω άλλων τροφίμων, όπως σούπες, γιαούρτια, φρούτα και λαχανικά.

Όταν το νερό γίνεται… δηλητήριο

Γνωρίζατε ότι το πολύ νερό μπορεί να είναι το ίδιο επιβλαβές με το… καθόλου; Μερικές φορές η υπερυδάτωση μπορεί να κάνει κακό στην υγεία σας και σε πιο ακραίες περιπτώσεις, να προκαλέσει ακόμα και τον θάνατο. Και αυτό γιατί τα νεφρά δεν μπορούν να επεξεργαστούν υπερβολικές ποσότητες νερού, γεγονός που προκαλεί ανισορροπία στο επίπεδο νατρίου στο αίμα.
υγρά μαντηλάκια - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.10.2021
Υγρά μαντηλάκια: Ποιος είναι ο κίνδυνος από τη χρήση τους
Ως αποτέλεσμα, μπορεί να υποφέρετε από σοβαρούς πονοκεφάλους και τάσεις για εμετό. Στις πιο σοβαρές περιπτώσεις, ανήκει η λεγόμενη «δηλητηρίαση από νερό», η οποία μπορεί να οδηγήσει σε πνευμονικό οίδημα και οίδημα στον εγκέφαλο.
Ευτυχώς, υπάρχει μια απλή μέθοδος που θα σας βοηθήσει να ελέγξετε την ποσότητα νερού που πίνετε. Απλά πρέπει να ελέγχετε τακτικά το χρώμα των… ούρων σας. Αν δείτε ότι είναι πολύ σκούρο, πρέπει να πίνετε περισσότερο νερό. Από την άλλη, αν είναι διάφανο, αυτό σημαίνει ότι πίνετε πάρα πολύ.

Η τέλεια θερμοκρασία

Και το κρύο και το ζεστό νερό έχουν ορισμένα οφέλη για το σώμα μας, ωστόσο οι γιατροί συμφωνούν ότι το καλύτερο είναι να πίνετε νερό σε θερμοκρασία κοντά στους 20 ή 25 βαθμούς.
Θα σας βοηθήσει να ξεδιψάσετε και είναι λιγότερο επιβαρυντικό για τον οισοφάγο.
Διαβήτης - Sputnik Ελλάδα, 1920, 08.10.2021
Διαβήτης: Τρία «σιωπηλά» σημάδια υψηλού σακχάρου στο αίμα που δεν πρέπει να αγνοήσετε
Το νερό σε θερμοκρασία δωματίου καταπολεμά επίσης τη δυσκοιλιότητα και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Τέλος, σας βοηθά να βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο εάν θέλετε να χάσετε βάρος.

Είναι κακό να πίνουμε νερό κατά τη διάρκεια των γευμάτων;

Υπάρχει ένας μύθος σύμφωνα με τον οποίο δεν πρέπει να πίνουμε νερό όταν τρώμε γιατί εμποδίζει την πέψη. Στην πραγματικότητα, το νερό δεν απορροφάται στον ιστό του στομάχου, οδηγώντας σε φούσκωμα.
«Συνιστάται να πίνετε λίγο νερό κατά τη διάρκεια του γεύματος εάν το χρειάζεστε, για παράδειγμα, εάν τρώτε ρύζι ή εάν πρέπει να πάρετε βιταμίνες. Αλλά το μεγαλύτερο μέρος του νερού πρέπει να λαμβάνεται περίπου 30 λεπτά πριν από το γεύμα ή μία ώρα μετά», εξηγεί η διαιτολόγος Ksenia Selezniova μιλώντας στο RBC.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала