Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο
Η ελληνική σημαία - Sputnik Ελλάδα, 1920
Ελλάδα
Η επικαιρότητα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, την Αθήνα τη Θεσσαλονίκη ή την επαρχία. Γρήγορη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις.

Γιατί έχει τόση κίνηση πλέον στην Αθήνα; Συγκοινωνιολόγος εξηγεί τι έχει συμβεί - Ποια είναι η λύση

© Φωτογραφία : SOOC/Konstantinos TsakalidisΚίνηση στους δρόμους
Κίνηση στους δρόμους - Sputnik Ελλάδα, 1920, 13.10.2021
Βρείτε μας
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Παναγιώτης Παπαντωνίου εξηγεί στο Sputnik τους λόγους που σήμερα οι αρτηρίες του λεκανοπεδίου φρακάρουν, δίνοντάς μας με μια λέξη και τη λύση.
Ακούνητα οχήματα στον Κηφισό. Ακινητοποιημένα στις γέφυρες της Λ. Κηφισίας. Φρακάρισμα στα φανάρια της Λ.Αλεξάνδρας. Ασφυξία στο Σύνταγμα. Εικόνες που είχαμε ξεχάσει, επανήλθαν, για να κάνουν ακόμη πιο δύσκολη την καθημερινή μετακίνησή μας.
Η υπερφόρτωση των βασικών αρτηριών -και όχι μόνο- εντός του Λεκανοπεδίου πρόκειται για απλή επαναφορά της «κανονικότητας» πριν από την πανδημία, που ξεχάσαμε, ή, στο μεταξύ, προστέθηκαν νέοι επιβαρυντικοί παράγοντες για τον καθημερινό πονοκέφαλο των οδηγών;
Κίνηση στους δρόμους - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.10.2021
Ελλάδα
«Το 30% όσων μετακινούνταν με ΜΜΜ πριν από την πανδημία, δεν αναμένεται να επιστρέψουν σε αυτά»
«Καταρχάς, η σημερινή κίνηση επανήλθε επακριβώς στα επίπεδα του Σεπτεμβρίου του 2019» μας εξηγεί ο συγκοινωνιολόγος και πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Παναγιώτης Παπαντωνίου, προβλέποντας ωστόσο ότι «πρόκειται να επιδεινωθεί».
Αυτή η μεγάλη αύξηση της κυκλοφορίας δεν προέκυψε ξαφνικά, προσθέτει. «Την είχε προβλέψει ο σύλλογός μας. Είναι το επακόλουθο της αύξησης της μετακίνησης, καθώς ξεκίνησε πάλι η εργασία με φυσική παρουσία και επιπλέον χάλασε ο καιρός. Όσο ο καιρός επιδεινώνεται τόσο αυξάνεται και η κυκλοφορία. Επιπλέον, η πανδημία αποτρέπει μερίδα του κόσμου να κάνει χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς» τονίζει ο συγκοινωνιολόγος, που καταρρίπτει τους ισχυρισμούς ότι η κίνηση μεγάλωσε λόγω αύξησης του στόλου.
«Βγήκαμε πρόσφατα από μια οικονομική κρίση» σχολιάζει. «Θα περίμενε κανείς να αυξηθεί ο στόλος. Δεν συνέβη όμως στην πράξη».
Η σημερινή κίνηση είναι η ίδια, βάσει μετρήσεων, στους περισσότερους με εκείνη του φθινόπωρου του '19, με μία πάντως διαφορά, διευκρινίζει ο κ. Παπαντωνίου.
Μποτιλιάρισμα στον Κηφισό  - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.07.2021
Ελλάδα
Κηφισός: Στην κυκλοφορία ο κόμβος αναστροφής της Ιεράς Οδού
«Ο Κηφισός παρουσιάζει αύξηση από τα ποσοστά του ’19, λόγω του γεγονότος ότι οι μετακινήσεις που γίνονταν με ΜΜΕ σε αυτόν γίνονται πολύ λιγότερο σήμερα, λόγω πανδημίας και καιρού».
Είχαμε, προσθέτει ο συγκοινωνιολόγος, ξεχάσει την κατάσταση που επικρατούσε πριν την πανδημία για αυτό και εκπλησσόμαστε. «Αλλά οι κυκλοφοριακές υποδομές μας ήταν ούτως ή άλλως κορεσμένες. Και η κατάσταση αναμένεται το προσεχές διάστημα να χειροτερέψει» επισημαίνει.
«Πέρα από την πανδημία που έχει συρρικνώσει το ποσοστό των μετακινήσεων με ΜΜΕ έρχονται και τα έργα για το ΜΕΤΡΟ, στον Ευαγγελισμό, την Πανεπιστημίου και τα Εξάρχεια, που μαζί με τον Μεγάλο Περίπατο θα δημιουργήσουν -χωρίς να λέμε ότι δεν πρέπει να γίνονται έργα- περαιτέρω συμφόρηση. Η λύση επομένως είναι μία: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» συνοψίζει ο συγκοινωνιολόγος.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала