Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Πόσο κοστίζει στην Apple για να φτιάξει το iPhone 13 Pro;

 iPhone 13 Pro - Sputnik Ελλάδα, 1920, 14.10.2021
Βρείτε μας
Στις 13 Σεπτεμβρίου, η Apple παρουσίασε το νέο iPhone 13 το οποίο είναι το πιο ακριβό κινητό της αγοράς.
Η τιμή των iPhone ήταν πάντα στο στόχαστρο της κριτικής, καθώς υπάρχουν εκείνοι που θεωρούν ότι δεν υπάρχει καλή σχέση ποιότητας και τιμής, και μάλλον αυτό που πωλείται τόσο ακριβά είναι το brand.
Ως εκ τούτου, το εξειδικευμένο ιστολόγιο Tech Insights έκανε έρευνα προκειμένου να μάθει πόσο κοστίζει στη μητρική εταιρεία το κινητό με τη συναρμολόγησή του.
Σύμφωνα με την ανάλυση του προαναφερθέντος μέσου, το iPhone 13 Pro υπερβαίνει το κόστος του iPhone 12 Pro κυρίως λόγω των επεξεργαστών με τους οποίους είναι κατασκευασμένο και υπερβαίνει ακόμη και την τιμή ισοδύναμων μοντέλων όπως το Samsung Galaxy S21.
Το logo της Apple - Sputnik Ελλάδα, 1920, 23.09.2021
Κόσμος
Κομισιόν: Ένας φορτιστής για κινητά τηλέφωνα, τάμπλετ, ακουστικά - Η απόφαση που "πονάει" την Apple
«Η αύξηση του συνολικού κόστους οφείλεται στο υψηλότερο κόστος για τον επεξεργαστή A15, τη μνήμη NAND, την τιμή του υποσυστήματος οθόνης και την αύξηση του κόστους της συσκευασίας, η οποία επηρεάζει το συνολικό μη ηλεκτρονικό κόστος», αναφέρει το εν λόγω ιστολόγιο.
Το εκτιμώμενο κόστος για την παραγωγή ενός iPhone 13 Pro είναι 570 δολάρια, ενώ στη σελίδα του πωλείται για σχεδόν 1.000 δολάρια (προσφέρεται η ακριβής τιμή των 790 δολαρίων εάν με την αγορά ο καταναλωτής αποσύρει και το παλιό του κινητό (iPhone 8 ή νεότερο μοντέλο).
Συνεπώς το τελικό κόστος του IPhone 13 Pro είναι σχεδόν διπλάσιο απ’ αυτό που κοστίζει για την παραγωγή του, αν και η προαναφερθείσα ανάλυση δεν θα προσθέσει το κόστος διαφήμισης και διανομής.

Η Apple πουλά το brand

Η αιτία πίσω από την οποία η Apple μπορεί να κοστολογήσει ακριβά τα προϊόντα της είναι καθαρά το μάρκετινγκ καθώς κτίζει το κοινωνικό στάτους του καταναλωτή με το προϊόν.
Ο καθηγητής Marketing Javier Rovira, σε συνέντευξή του στην ισπανική εφημερίδα El País, δήλωσε ότι η εταιρεία «κτίζει μια ορισμένη κοινωνική θέση και τα προϊόντα της είναι σύμβολο ενός τρόπου ζωής».
Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η ψυχολόγος Elisa Sánchez, η οποία εξηγεί ότι οι καταναλωτές, παρόλο που γνωρίζουν ότι αγοράζουν κάτι περιττό, αναζητούν επιχειρήματα και λόγους για να δικαιολογήσουν τα έξοδά τους.
Επίσης, ο καταναλωτής πείθει τον εαυτό του ότι πρέπει να έχει το τελευταίο μοντέλο κινητού τόσο για τα χαρακτηριστικά του όσο και γιατί το προγενέστερο μοντέλο θεωρείται ξεπερασμένο.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала