Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αρθρίτιδα: Τα έξι τρόφιμα που μειώνουν τον εξουθενωτικό πόνο στις αρθρώσεις

σολομός - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.10.2021
Βρείτε μας
Η αρθρίτιδα επηρεάζει περισσότερους από 10 εκατομμύρια ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο.Ενώ δεν υπάρχει θεραπεία για την συχνά επώδυνη φλεγμονώδη κατάσταση, υπάρχουν κάποιες διατροφικές αλλαγές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων.
Η αρθρίτιδα είναι μια κοινή πάθηση που προκαλεί πόνο και πρήξιμο στις αρθρώσεις. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορούν συμβάλουν στη θεραπεία του πόνου συμπεριλαμβανομένων φαρμάκων και ενέσεων.Ωστόσο, οι ειδικοί συνιστούν ορισμένες διατροφικές αλλαγές που μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση του πόνου και των επώδυνων συμπτωμάτων.
Σύμφωνα με το Arthritis.org, ενώ μια δίαιτα δεν μπορεί να εξαλείψει τον πόνο ορισμένες τροφές έχει βρεθεί ότι «ενισχύουν τα οστά, διατηρούν σε καλύτερη υγεία το ανοσοποιητικό σύστημα και καταπολεμούν τις φλεγμονές».
Η ενσωμάτωση των τροφών, που θα αναλύσουμε στη συνέχεια στα πλαίσια μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, μπορούν να μειώσουν τον πόνο των εξάρσεων της αρθρίτιδας σε βάθος χρόνου.
Θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν στην ανακούφιση ορισμένων άλλων συμπτωμάτων που σχετίζονται με την αρθρίτιδα, όπως μυϊκή αδυναμία, δυσκαμψία και ευαισθησία.
Αίμα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.10.2021
Υψηλή χοληστερίνη: Ο πόνος σε διάφορα σημεία του σώματος μπορεί να είναι σημάδι

Τα 6 τρόφιμα που πρέπει να εντάξουν τα άτομα με αρθρίτιδα στη διατροφή τους

Ψάρι

Σύμφωνα με τους ειδικούς του Arthritis.org, τα ψάρια είναι ωφέλιμα για όσους πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα. Αυτό οφείλεται στα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που εμπεριέχονται στα ψάρια, τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην καταπολέμηση της φλεγμονής. Οι ειδικοί προτείνουν να τα καταναλώνετε δύο φορές εβδομαδιαίως. Τα προτεινόμενα ψάρια περιλαμβάνουν σολομό, ρέγγα, τόνο και σκουμπρί.

Σόγια

Η σόγια είναι ένα προϊόν που αγαπούν οι vegans και οι χορτοφάγοι και υπόσχεται παρόμοια ωμέγα-3 οφέλη στα ψάρια καθώς είναι ιδιαίτερα ευεργετική για άτομα με ρευματοειδή αρθρίτιδα. Η σόγια χρησιμοποιείται για την παρασκευή tofu, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποκατάστατο κρέατος. Τα φασόλια Edamame είναι μια άλλη μεγάλη πηγή σόγιας.Αυτή η υγιεινή για την καρδιά επιλογή είναι χαμηλή σε λιπαρά αλλά υψηλή σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο σύμφωνα με το Arthritis.org, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τους πάσχοντες από οστεοαρθρίτιδα καθώς είναι πλούσιο σε μια ένωση που ονομάζεται σουλφοραφάνη, η οποία, σύμφωνα με τους ερευνητές, θα μπορούσε «να αποτρέψει ή να επιβραδύνει την εξέλιξη της οστεοαρθρίτιδας».Περιέχει επίσης ασβέστιο, το οποίο είναι εξαιρετικό για τη δύναμη των οστών.

Σκόρδο

Το σκόρδο είναι γνωστό για την έντονη γεύση που προσφέρει στα διάφορα φαγητά. Σύμφωνα με το arthritis.org, μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που τρώνε τρόφιμα που ανήκουν στην οικογένεια αλουμιών - που περιλαμβάνει σκόρδο και κρεμμύδια - επιβραδύνουν την ανάπτυξη της οστεοαρθρίτιδας. Αυτό λέγεται ότι οφείλεται στην ένωση Diall disulfide, η οποία βρίσκεται στο σκόρδο.Το δισουλφίδιο μπορεί να «περιορίσει τα ένζυμα που καταστρέφουν τον χόνδρο» στα ανθρώπινα κύτταρα, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Φασόλια

Τα φασόλια είναι μια μεγάλη πηγή φυτικών ινών και πρωτεϊνών που πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας. Ορισμένα φασόλια, όπως τα κόκκινα και τα πίντο, είναι επίσης πλούσια σε φολικό οξύ, σίδηρο και κάλιο.Αυτά τα ζωτικά θρεπτικά συστατικά είναι γνωστά για τα οφέλη του ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς και για τη διατήρηση της υγείας της καρδιάς.

Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή, συμπεριλαμβανομένων των πορτοκαλιών, του λάιμ και του γκρέιπφρουτ, είναι γεμάτα βιταμίνη C.Η βιταμίνη C είναι αντιοξειδωτική και απαραίτητη για την ανάπτυξη και επιδιόρθωση όλων των ιστών του σώματος.Η λήψη της ορθής ποσότητας όλων των βιταμινών, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης C, έχει βρεθεί ότι βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα. Μπορεί, επίσης, βοηθήσει επίσης στην πρόληψη της φλεγμονής και στη διατήρηση υγιών αρθρώσεων όπως αναφέρει δημοσίευμα της express.co.uk.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала