Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Πέντε αλλαγές στο πρωινό για να «πέσει» η χοληστερίνη

CC0 / / Πρωινό
Πρωινό - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.10.2021
Βρείτε μας
Αντιμετωπίστε τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης μέσω κάποιων απλών αλλαγών στο καθημερινό σας διατροφολόγιο, όπως για παράδειγμα στο πρωινό σας.
Η υψηλή χοληστερίνη επηρεάζει περίπου το 39% των ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο αν και πολλοί δεν το αντιλαμβάνονται επειδή δεν υπάρχουν προφανή συμπτώματα.
Όπως αναφέρει η βρετανική Express, σύμφωνα με το Εθνικό Σύστημα Υγείας της Βρετανίας (NHS), ένας από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους για να μειώσετε τον κίνδυνο υψηλής χοληστερίνης είναι αλλάζοντας την διατροφή σας.
Η διατροφή είναι το βασικό κομμάτι στο οποίο πρέπει να επικεντρωθείτε εάν θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο υψηλών επιπέδων χοληστερίνης καθώς συχνά προκαλείται από υπερβολική κατανάλωση παχυντικών φαγητών.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να καταλάβουμε τι είδους παχυντικά υπάρχουν στην τροφή που τρώτε.
Υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη παχυντικών στα τρόφιμα που συχνά αναφέρονται ως «καλή» και «κακή» χοληστερίνη.
Φρούτα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 13.10.2021
Διαβήτης: Το θαυματουργό φρούτο που μπορεί να μειώσει το σάκχαρο του αίματος μέσα σε λίγα λεπτά
Λιποπρωτεΐνες χαμηλής πυκνότητας (LDL) είναι το είδος που πρέπει να αποφεύγετε να καταναλώνετε σε μεγάλες ποσότητες.
Μέσα στον χρόνο, αυτή η παχυντική ουσία μπορεί να συσσωρευτεί στους τοίχους των αρτηριών και να τις κάνει σκληρές και στενές.
Η λιποπρωτεΐνη υψηλής πυκνότητας (HDL) θεωρείται ωστόσο, ότι είναι μια «καλή» μορφή χοληστερόλης.
Μπορεί να βοηθήσει στο να μειωθεί ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού, αφαιρώντας υπερβολικές λιποπρωτεΐνες χαμηλής πυκνότητας και μεταφέροντάς τες πίσω στο συκώτι.
«Κλειδί» για τη μείωση των επιπέδων χοληστερίνης στην διατροφή μας, είναι να μειώσουμε τις τροφές που είναι υψηλές σε παχυντικά LDL και να διασφαλίσουμε ότι καταναλώνουμε φαγητά πλούσια σε HDL.
Το πρωινό είναι μία καλή περίπτωση για να ξεκινήσετε, καθώς θεωρείται ως το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Βρώμη αντί ζαχαρούχων δημητριακών

Πολλά δημητριακά στο πρωινό μας, μπορεί να είναι πλούσια σε ζάχαρη ακόμα και αν δεν είναι ιδιαιτέρως γλυκά.
Μία απλή αντικατάστασή τους με βρώμη μπορεί να δώσει τη λύση καθώς είναι πλούσια σε διαιτητικές ίνες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην απομάκρυνση της LDL χοληστερίνης από το σώμα σας.
Οι διαλυτές φυτικές ίνες συνδέονται με την χοληστερίνη LDL στο διαιτολόγιό μας και βοηθούν στην απομάκρυνση της λιπαρής ουσίας πριν προλάβει να δημιουργηθεί στο σπίτι.
Σπιτικό ψωμί - Sputnik Ελλάδα, 1920, 12.10.2021
Ψωμί: Η απάντηση στο «διαχρονικό» ερώτημα για τη διατροφή

Γάλα αμυγδάλου

Το γάλα αμυγδάλου είναι πλούσιο σε πολυάριθμες βιταμίνες καθώς και υγιή λίπη και φυτικές ίνες.
Τα αμύγδαλα, είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου χοληστερίνης.

Αβοκάντο στο τοστ αντί για βούτυρο

Ένα τοστ με βούτυρο είναι ένας νόστιμος τρόπος να ξεκινήσετε την ημέρα σας αλλά το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να είναι πλούσιο σε κορεσμένα και τρανς λιπαρά που αυξάνουν την ποσότητα των λιποπρωτεΐνών χαμηλής πυκνότητας (LDL) στο αίμα σας.
Μία καλή εναλλακτική, και μάλιστα αρκετά δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, είναι το τοστ με αβοκάντο καθώς έχει πολλά διατροφικά οφέλη.
Ένα αβοκάντο την ημέρα, μπορεί να μειώσει τα επίπεδα LDL σε άτομα που θεωρούνται παχύσαρκα ή υπέρβαρα ενώ ενισχύουν τα επίπεδα των λιποπρωτεϊνών υψηλής πυκνότητας (HDL).
Γιατρός με στηθοσκόπιο - Sputnik Ελλάδα, 1920, 15.10.2021
Καρκίνος του μαστού: Πέντε αλλαγές στο σώμα που είναι «καμπανάκια»

Ασπράδια αντί κρόκου στην ομελέτα

Τα αβγά είναι ιδιαίτερα πλούσια σε χοληστερίνη άρα και οι ομελέτες.
Εφόσον σας αρέσουν τα αβγά και θέλετε να τρώτε, περισσότερα από ένα την εβδομάδα, σκεφτείτε να αντικαταστήσετε τους κρόκους με τα ασπράδια.
Για έξτρα γεύση, απλά προσθέστε κάποιο μπαχαρικό, σκόρδο ή κουρκουμά.

Ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού

Οι χυμοί φρούτων, είναι πλούσιοι σε βιταμίνες και έρευνες έχουν δείξει ότι αν καταναλώνετε από 1,5 έως 2,4 γρ. ημερησίως, ενδεχομένως να μπορέσει να μειωθεί η χοληστερίνη από 7 έως 10% σε άτομα με υψηλά επίπεδα αυτής.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Live
Заголовок открываемого материала
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала