Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Το τρόφιμο για να φτάσεις τα 100: Τι έδειξε έρευνα στις περιοχές όπου οι άνθρωποι ζουν περισσότερο

CC0 / / Ηλικιωμένη
Ηλικιωμένη - Sputnik Ελλάδα, 1920, 18.10.2021
Βρείτε μας
Τα τρόφιμα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην υγεία μας και, ως εκ τούτου, καθορίζουν πόσο θα ζήσουμε στον μάταιο τούτο κόσμο.
Μπορεί το ελιξίριο της αιώνιας νεότητας να μην έχει ακόμα ανακαλυφθεί, ωστόσο υπάρχουν μερικά μυστικά που μπορούν να παρατείνουν τη διάρκεια της ζωής μας.
Μελετώντας τις συνήθειες των ανθρώπων στις λεγόμενες «μπλε ζώνες» του πλανήτη, στις περιοχές δηλαδή όπου ζουν οι περισσότεροι αιωνόβιοι, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στη μακροζωία τους, αναφέρει η ιστοσελίδα «Eat This» («Not That») που είναι αφιερωμένη στην υγιεινή διατροφή.
Οι ερευνητές εντόπισαν μάλιστα πολλές ομοιότητες στη διατροφή και τον τρόπο ζωής των κατοίκων μεταξύ διαφορετικών μπλε ζωνών. Μία από αυτές είναι η κατανάλωση οσπρίων και ιδιαίτερα φασολιών διαφόρων τύπων.
«Αφού εξετάσαμε τις περιοχές στον κόσμο όπου οι άνθρωποι ζουν περισσότερο, ανακαλύψαμε ότι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα που μπορείς να φας για να ζήσεις μέχρι τα 100 είναι τα φασόλια» τονίζουν χαρακτηριστικά.
«Μια προειδοποίηση για όλους όσοι βρίσκονται σε άρνηση. Ο αριστερός πνεύμονας γεμάτος κατά 80% και ο δεξής κατά 50%. Το οξυγόνο στο 37%», έγραψε η μητέρα του 19χρονου Άντονι Μάγιο. - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.10.2021
Καρκίνος του πνεύμονα: Το προειδοποιητικό σημάδι στο πόδι που θα πρέπει να προσέξετε

Το κορυφαίο τρόφιμο για μακροζωία

Σύμφωνα με μια μελέτη για τη μακροζωία στις μπλε ζώνες, που δημοσιεύτηκε στο «The American Journal of Lifestyle Medicine», τα φασόλια «αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο των περισσότερων διατροφών μακροζωίας».
Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που ζουν περισσότερο στις μπλε ζώνες καταναλώνουν περίπου ένα φλιτζάνι φασόλια την ημέρα.
Τα ευεργετικά για την υγεία οφέλη των φασολιών οφείλονται στη σύνθεσή τους: είναι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά λιπαρά.
Ένα φλιτζάνι μαύρα φασόλια, για παράδειγμα, έχει 15 γραμμάρια πρωτεΐνης, 15 γραμμάρια φυτικών ινών και λιγότερο από ένα γραμμάριο ζάχαρης και λίπους.
Διαβήτης - Sputnik Ελλάδα, 1920, 17.10.2021
Διαβήτης τύπου 2: Τέσσερις τροφές που μπορούν να αυξήσουν το σάκχαρο και πρέπει να αποφεύγετε
Η τακτική κατανάλωση φυτικών ινών σχετίζεται με τη μακροζωία και την πιο υγιή ζωή, ενώ σύμφωνα με έρευνα της Γεροντολογικής Εταιρείας των Ηνωμένων Πολιτειών, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης, υπέρτασης, διαβήτη, ακόμα και γνωστικών διαταραχών.
Τα φασόλια περιέχουν επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που ονομάζεται πολυφαινόλη, το οποίο μπορεί να παίξει ρόλο ώστε να γεράσετε υγιείς. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «The International Journal of Molecular Sciences», οι ιδιότητες της ουσίας αυτής βοηθούν στην καταπολέμηση των φλεγμονών, του διαβήτη και της παχυσαρκίας, αλλά και στη λειτουργία της καρδιάς.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала