Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Αϋπνία: Πώς αντιμετωπίζεται χωρίς χάπια – Γιατρός αποκαλύπτει τα μυστικά για έναν ξεκούραστο ύπνο

© Φωτογραφία : Yohann LIBOT / UnsplashΓυναίκα στο κρεβάτι - Ύπνος
Γυναίκα στο κρεβάτι - Ύπνος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 19.10.2021
Βρείτε μας
Παθολόγος πρότεινε τρεις εύκολους τρόπους αντιμετώπισης της αϋπνίας χωρίς φάρμακα.
Τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση της αϋπνίας έχουν βραχυπρόθεσμη επίδραση και μπορεί να προκαλέσουν εθισμό, ενώ κάποια από αυτά έχουν αρκετά σοβαρές παρενέργειες.
Οπότε ο καλύτερος τρόπος για κάθε άνθρωπο είναι να ζει μια υγιή ζωή και να προσπαθεί να βελτιώσει τον ύπνο του με φυσικό τρόπο, δήλωσε στο Sputnik η παθολόγος και ειδική στις λοιμώξεις Φαλάχι Νουρζαχάν.
Μία γυναίκα που κοιμάται - Sputnik Ελλάδα, 1920, 16.09.2021
Επιστήμονες εξήγησαν γιατί ο ύπνος μέχρι αργά τα Σαββατοκύριακα κάνει καλό

Οι φυσικοί τρόποι για να νικήσουμε την αϋπνία

«Ο πρώτος τρόπος αντιμετώπισης της αϋπνίας χωρίς φάρμακα είναι το σωστό καθημερινό πρόγραμμα. Είναι σημαντικό να ξυπνάει και να κοιμάται κάποιος τις ίδιες ώρες, επειδή με αυτόν τον τρόπο θα λειτουργήσει σωστά το βιολογικό του ρολόι» δήλωσε η γιατρός.
«Κατά μέσο όρο, ένας ενήλικας χρειάζεται από επτά έως εννέα ώρες ύπνου. Ένα μπάνιο με αιθέρια έλαια λεβάντας ή χαμομήλι θα βοηθήσουν την κατάσταση. Εάν δεν υπάρχει χρόνος για αυτό, αρκεί ένα ζεστό ντους. Η βασική προϋπόθεση είναι το ντους ή το μπάνιο να γίνει δύο ώρες πριν τον ύπνο. Μια βόλτα έξω επίσης βοηθάει. Μισή ώρα είναι αρκετή, κι αν ο καιρός είναι καλός, η βόλτα μπορεί να διαρκέσει έως και μιάμιση ώρα» πρόσθεσε.
Ύπνος - Sputnik Ελλάδα, 1920, 09.10.2021
Ύπνος: Επτά τρόποι για να κοιμηθείτε γρήγορα
Συνιστάται να μην καταναλώνονται βαριά φαγητά πριν τον ύπνο. Ένα ελαφρύ γεύμα είναι αρκετό, για παράδειγμα, ένα γιαούρτι, μια μπανάνα ή ένα χαμομήλι. Κατά την άποψη της ειδικού, είναι απαραίτητες οι τακτικές σωματικές ασκήσεις όπως το κολύμπι, ο χορός, το τρέξιμο, η προπόνηση στο γυμναστήριο αλλά μέχρι τις 19:00 το βράδυ.
«Σε καμία περίπτωση μην πιέζετε τον εαυτό σας να κοιμηθείτε. Έτσι αυξάνεται το άγχος και η νευρική ένταση. Εάν δεν έχετε καταφέρει να κοιμηθείτε μέσα σε μισή ώρα, δοκιμάστε να ακούσετε ήρεμη μουσική ή να διαβάσετε ένα βιβλίο. Όταν νιώσετε υπνηλία, να επιστρέψετε στο κρεβάτι. Η κατάλληλη υγρασία για το υπνοδωμάτιο είναι 50%-60% και η θερμοκρασία από 17 έως 20 βαθμούς» κατέληξε η παθολόγος.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала