Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Γυναίκα μήνυσε την Kellogg's για 5 εκατ. γιατί γλυκό έχει λιγότερη φράουλα από τη διαφήμιση

© Φωτογραφία : YouTube/CBS BostonΓυναίκα υπέβαλε μήνυση στην Kellogg's γιατί γλύκισμα έχει λιγότερη φράουλα από ό,τι φαίνεται στη διαφήμιση
Γυναίκα υπέβαλε μήνυση στην Kellogg's γιατί γλύκισμα έχει λιγότερη φράουλα από ό,τι φαίνεται στη διαφήμιση - Sputnik Ελλάδα, 1920, 29.10.2021
Βρείτε μας
Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τη γυναίκα που υπέβαλε τη μήνυση, τα συγκεκριμένα δημητριακά περιέχουν συνθετική χρωστική τροφίμων που κάνει τη γέμιση του πρωινού σνακ «να φαίνεται έντονα κόκκινη».
Μια γυναίκα από τη Νέα Υόρκη κατέθεσε μήνυση στη δημοφιλή εταιρεία παραγωγής δημητριακών Kellogg’s, θεωρώντας τη γέμιση φράουλας σε κάποιο από τα προϊόντα της ανεπαρκή.
Ισχυρίζεται ότι η διαφήμιση του γλυκίσματος «Pop Tarts» είναι παραπλανητική, μιας και η γέμισή του στην πραγματικότητα περιέχει περισσότερο μήλο και αχλάδι απ’ ότι φράουλα.
Τώρα η Kellogg’s είναι αντιμέτωπη με μήνυση ύψους 5 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των δικαστικών εξόδων.
Η γυναίκα, επίσης, απαιτεί από εδώ και στο εξής να χρησιμοποιείται μια πιο ακριβής απεικόνιση του προϊόντος στη συσκευασία, μιας και η υπάρχουσα δημιουργεί την εντύπωση ότι τη φρουτένια γέμιση περιέχει «μια μεγαλύτερη, σχετική και απόλυτη, ποσότητα από φράουλες» από εκείνη που βρήκε η ίδια.
Ακόμα, αναφέρει ότι το συγκεκριμένο προϊόν περιέχει συνθετική χρωστική για τα τρόφιμα, που κάνει τη γέμιση «να φαίνεται έντονα κόκκινη», χωρίς την οποία οι καταναλωτές θα καταλάβαιναν πόσο διαφορετικό είναι το προϊόν, επειδή το χρώμα είναι πιο αμυδρό.
Όπως αναφέρει η γυναίκα στη μήνυσή της, δεν θα αγόραζε τα συγκεκριμένα γλυκά ή θα ήταν πρόθυμη να πληρώσει λιγότερα χρήματα απ’ όσα έδωσε, εάν ήξερε την αλήθεια.
Να σημειώσουμε ότι μια ανάλογη μήνυση υποβλήθηκε τον περασμένο Αύγουστο στο Ιλινόις.
«Ένας λογικός καταναλωτής γνωρίζει ότι πρόκειται για ένα ψητό ζυμάρι με πάχος ένα τέταρτο της ίντσας. Και ξέρουμε ότι έχουμε να κάνουμε με γέμιση που μπαίνει σε ένα ζυμαράκι» εξήγησε ο Σπένσερ Σίχαν, δικηγόρος που εκπροσωπεί και τις δύο μηνύτριες.
Μαγιονέζα Hellmann's (φωτ. αρχείου) - Sputnik Ελλάδα, 1920, 10.10.2021
Μαγιονέζα στον καφέ: Η νέα ανατριχιαστική ιδέα της Hellmann's
«Από αυτή τη γέμιση, οι καταναλωτές περιμένουν ότι πρόκειται κυρίως για φράουλα» λέει ο δικογόρος.
«Οι καταναλωτές δικαιούνται να γνωρίζουν ότι όταν βλέπουν κάτι που διαφημίζεται ως φράουλα, περιέχει κυρίως φράουλα» συνέχισε ο Σίχαν.
«Οι λέξεις πρέπει να έχουν νόημα» σημείωσε.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала