Έχετε εγγραφεί με επιτυχία
Παρακαλώ ακολουθήστε τον σύνδεσμο που εστάλη στο

Bιταμίνη C: Τα πολύτιμα οφέλη της μετά τα 50

CC0 / pixabay / Συμπληρώματα βιταμινών
Συμπληρώματα βιταμινών - Sputnik Ελλάδα, 1920, 30.10.2021
Βρείτε μας
Αν και η λήψη της βιταμίνης C συνδέεται συνήθως με τις χειμερινές περιόδους για την αύξηση της άμυνας του οργανισμού, είναι ιδιαίτερα σημαντική μόλις φτάσετε στην ηλικία των 50 ετών. Απ' αυτή την ηλικία, τα οφέλη στο σώμα είναι πολύ περισσότερα από την απλή καταπολέμηση ενός κρυολογήματος που όλοι έχουμε στο μυαλό μας.
«Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την καλή υγεία καθώς γερνάμε και διαδραματίζει ποικίλους σημαντικούς ρόλους στο σώμα, όπως η βοήθεια στην ανοσία και ο απαραίτητος σχηματισμός κολλαγόνου», εξήγησε η διαιτολόγος Amy Goodson στην ιστοσελίδα «Eat this, not that».

Τα 3 μεγάλα οφέλη της βιταμίνης C

Ο ιστότοπος απαριθμεί τρία μεγάλα οφέλη της βιταμίνης C για άτομα άνω των 50 ετών:
Δρα ως αντιοξειδωτικό
Η βιταμίνη C λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό που βοηθά στη διατήρηση του ανοσοποιητικού συστήματος και βοηθά στην προστασία των κυττάρων από τις ελεύθερες ρίζες που είναι επιβλαβή μόρια, δήλωσε η Goodson.
Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των ρυτίδων
Καθώς ο άνθρωπος γερνάει, η φυσική παραγωγή κολλαγόνου μειώνεται. Για το λόγο αυτό, η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας βιταμίνης C θα μπορούσε να βοηθήσει. «Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι μια υψηλότερη πρόσληψη βιταμίνης C μπορεί να σχετίζεται με χαμηλότερη πιθανότητα ρυτίδων, ξηρού δέρματος και καλύτερη εμφάνιση της υφής του δέρματος».
Προστατεύει τα μάτια
Υπάρχει μια θεώρηση στον επιστημονικό κόσμο ότι η βιταμίνη C βοηθά στην αποτροπή ασθενειών των ματιών που σχετίζονται με την ηλικία, όπως ο καταρράκτης και η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας. Ωστόσο, εξακολουθούν να απαιτούνται περισσότερες μελέτες. Μέχρι στιγμής, η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ αναφέρει ότι τα ευρήματα αυτά είναι ελπιδοφόρα.
Δαμάσκηνα - Sputnik Ελλάδα, 1920, 21.08.2021
Αυτό είναι το φρούτο που έχει 100 φορές περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Η συνιστώμενη ποσότητα

Εάν θέλετε τα προαναφερθέντα οφέλη και για τον δικό σας οργανισμό η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμίνης C είναι περίπου 90 χιλιοστόγραμμα για ενήλικες άνδρες και 75 χιλιοστόγραμμα για ενήλικες γυναίκες, αλλά, φυσικά, συνιστάται να συμβουλευτείτε πρώτα έναν γιατρό.
Ροή ειδήσεων
0
Πρόσφατα πρώταΠαλαιότερα πρώτα
loader
Για τη συμμετοχή στη συνομιλία,
συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
loader
Συνομιλίες
Заголовок открываемого материала